Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Pixel heel veel sterkte meis!

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hallo meiden,

ik breek even in om wat door te geven van Gusam,
    ze zit nu in haar appartementje en heeft nog geen internet daar, vandaar dat ik het even doe.

Ze is gister naar de huisarts geweest en heeft medicatie gekregen voor het overgeven. Dit helpt helaas niet. Ze houd nog steeds niks binnen.
    Ook hebben ze een bepaalde stof in haar urine gevonden, wat weet ik even niet meer. Nu gaat de dokter even overleggen over hoe en wat nu verder.
    Ik hoor straks meer en dan horen jullie het weer.

Verder moest ik nog Pixel en Ricmar heel veel sterkte wensen!

Groetjes Desert(uit een ander clubje)

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @desert/gusam: Top dat je in je apartamentje zit.
    Ben benieuwd wat voor stofje pcies. Is het goed of slecht nieuws. Hoop op het eerste. Ik duim voor je .
    x cin

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Pixel, :'( Sterkte meis...

5. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    Pixel: heel veel sterkte en neem de tijd........... :(

verder iedereen een groet van mij......en voor wie het kan gebruiken een knuffel...

Ben lekker het weekend vrij.....heerlijk... :D

groetjes... :sick:

6. Maia

Maia Niet meer actief

dag dames, ben ik weer

@cindy: geeft niets, je bent sneller met het aanpassen van de lijst dan ik, dus tot nu toe gaat het goed :D

O manlief is thuis, ik reageer straks wel op de rest. ;)

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb even niet de tijd om alles bij te lezen.

@ Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeli!

Vanmiddag mvm geweest de test knalde er binnen 2 tellen vanaf, Ik heb voor de dvd gekozen lijkt me erg leuk.
    We gaan vanavond naar mijn schoonouders een weekendje weg dus van het weekend zullen jullie me niet zien hier.
    Over de 9 maandenbeurs dat is niks voor mij denk ik, ik haat beurzen de drukte allemaal hebberige mensen ;) haha nee niks voor mij. ik ga wel gewoon naar de winkel. Als ik er nou alleen kon rondlopen dan ging ik wel haha.

Verder voel ik me behoorlijk goed kan niet wachten tot dinsdag.

Voor alle meiden een fijn weekend en tot zondag.

Liefs

8. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi Cindy

Ja dat klopt meis maar deze banner werkt iets anders als die wat jij hebt deze gaat van 6 weken tot 9 dagen. En die van jou van 6 weken tot 7 dagen. Hoe het zit weet ik niet maar ben er ook achter gekomen.

Liefs Sbabe

9. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Oow ik zie al dat je er bent achtergekomen.

Liefs Sbabe

10. Opening

Opening Niet meer actief

cindy bedankt voor het erbij zetten

voor de andere dames die slecht nieuws hebben gehoord sterkte toegewenst

ik heb de verloskundige gemailed en ik mocht zelf kiezen voor eenafspraak kon volgende week al maar ga nu 10 maart dus ben benieuwd ( dit is niet bedoeld voor de lijst hoor haha)

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hallowa lady's
    jeetje wat een pagina's erbij en helaas ook weer vlindertjes, heel veel sterkte meiden :(

Hoe is het hier? Met mij redelijk, iets te druk geweest op het werk maar verder goed.
    Morgen naar de beurzen ;) heb er zin in :D

Liefs Maaike

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Pixel: heel veel sterkte.

Nieuwe dames: welkom hier.

Hier vandaag frietjes gegeten en dit is me niet goed bekomen. Werd er misselijk van bah.

Vanmiddag in mijn gezinnetje de vk (die geholpen heeft bij de bevalling van Yannick) op de hoogte gesteld van de zwangerschap. Ze vond het errug leuk en zag me graag terug binnenkort haha. Vroeg nog wanneer ze de eerste echo doen en dit is nu vervroegd naar 10 weken (was eerst tussen de 11 en de 12 weken) i.v.m. voorlichting en beslissing over testen enzo. Dinsdag een afspraak maken en dan denk ik dat ik begin april mag komen. Is al over 6 weken dan haha, kan niet wachten.

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pixel, wat naar, heel veel sterkte!

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Knuffel voor Pixel.

Goed dat je weer in je appartement zit Gusam, hoop dat je snel goed nieuws hebt van de arts.

Ricmar, veel sterkte met het afwachten.

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames was ik ook weer

@pixel meid heeeel veel sterkte van mij dikke knuffel!

verder hier behoorlijk zeere tietjes, ik heb altijd b.h.'s die zijn voorgevormd en met beugel, maar het is echt een verlossing als ie uit kan!
    maar het lijkt me nog een beetje vroeg om van die bh's te nemen die mee rekken zegmaar..? of kan dat wel?

heeft er hier trouwens iemand ervaring met de angel sounds? of iemand die hem ook heeft besteld? ik zit even te twijfeln, het lijkt me zo leuk om dan eht hartje te kunnen horen...

maar kan dat dan echt pas vanaf 10 weken..? niet eerder?

Wij gaan morgen voor onze puppy kijken, jaja die mogen we volgend weekend ook mee naar huis nemen;) gelukkig is dat beestje weer grotendeels opgevoed als de kleine komt :D

groetjessss

16. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ sannehai leuk zeg dat jullie voor een pup gaan kijken? wat voor ras?

ikzelf heb geen ervaring met de angelsound maar wil hem zelf ook gaan kopen!

17. Sannehai

hoi lana,

het is een franse bulldog:D echt een dropje een vrouwje, zora gaat ze heten, we hebben dr echt veel zin in:)

over angelsounds, ja ik ben benieuwd.. of het het geld waard is, en volges mij kan je er ook veel 2ehands kopen volges mij.. scheel weer wat in de kosten.. en maakt volges mij niet veel uit :)

groetjesss

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @sannehai, volgens mij is er een topic over angelsounds bij zwangerschap. Misschien word je daar wat wijzer van, ik ken het ook niet.

19. Sannehai

ja ik heb het ook net gevonden:)

er zei iemand dat je het nie voor 20 weken moest kopen omdat je dan nog niets zou horen, maar schijnbaar hebben velen dus al wel iets gehoord vanaf 12 weken.. schijnt erg leuk te zijn...

ik weet nog niet of ik het ga kopen, ik w8 dan eerst gewoon de echo wel af denk ik..:)

20. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ sannehai schattig zeg zo'n franse bulldog! leuke naam ook!

heb net ook bij een topic over de angelsound meegelezen en de meeste horen het bij 12 weken, sommige ook al bij 10 weken. en op marktplaats staan ze rond de 30 euro.. maar volgens mij zijn ze in de winkel niet veel duurder, dus nog een paar weken wachten en dan ga ik hem in de winkel halen :) lijkt me wel leuk!

Deel Deze Pagina