Hé meiden, Vandaag de vk gebeld ik kan 2 maart al terecht echt spannend. Mijn vk heeft geen echo apparaat dus ik moet een termijnecho in het zh laten maken. Zij vertelde mij dat dit meestal rond de 8/ 9 weken gebeurt. Dus ik ga maandag gauw bellen heb er zo'n zin in. Liefs Lynn
Hey, Maia met mij gat het wel wat beter gelukkig alleen de verkoudheid heeft bij ons toegeslagen!mn kindertjes zijn ook ziek!Hoe is het met jou verder? Pixel heel veel sterkte! Over angelsound, ik heb m nog van mn vorige zwangerschap. Ik kon het hartje horen vanaf 10 weken en ik heb er altijd veel aangehad! als ik ff twijfelde dan kon ik altijd zelf ff luisteren. Ik heb er toen 40 euro voor betaald bij de kijkshop (nou ik had m gekregen van mn vriend) Dus ik vind het een aanrader!
hallo helaas is mijn prille zwangerschap geeindigd in een miskraam afgelopen zondag kreeg ik hevige buikpijn. dinsdag avond kreeg ik daarbij ook bloedverlies. woensdag hadden we een controle afspraak bij de gyn en toen zagen we een vruchtje met hartaktiviteit. het gevoel was heel dubbel aan de ene kant was ik heel blij, maar ergens voelde ik dat het niet goed zat. Donderdag verloor ik zoveel bloed en de krampen waren zo hevig dat ik eind van de middag met spoed weer richting gyn ben gegaan. Het zag er niet goed uit maar het was een dubbeltje op zijn kant. Ik was niet nuchter en mocht naar huis. en moest er rekening mee houden dat asl de klachten bleven dat ik savonds weer moest komen. Om 20 uur gebeld ik hield het niet van de pijn ik kroop over de vloer. Echter de gyn was van mening dat het beter was af te wachten, tja waarop en hoelang? Weer een nacht niet geslapen en vrijdag was ik moe dood moe. Ik had immers vanaf dinsdag al iets wat vergelijkbaar was met weeen. De huisarts maar gebeld daar kon ik om 14.30 uur terecht, ze heeft mijn buik gevoeld en heeft de poli gebeld dit kon zo niet zo kon ik niet het weekend in. Tevens had ik intussen koorts. Om ca 14.50 uur was ik bij de gyn en hij keek met een inwendige echo, tja hij kon niks meer voor me doen en voor ik het wist was de optie ter ok immers het bloedverlies moest stoppen. Om 15.45 uur lag ik dan ook al op de ok, en om 16.10 was ik al weer wakker. Ik ben nu nog moe, maar de pijn en het vloeien is sterk afgenomen. het verdriet is er niet minder om, maar en pijn en verdriet dat gaat niet, het is uitputtend. Het klinkt misschien kort door de bocht maar we wachten 1 cyclus af en willen er dan weer voor gaan.. Ik hoop dat jullie dit soort ellende bespaard mag blijven.... Liefs Marjanne Pixel ook jou wens ik heel veel sterkte. zelf ga ik even richting een ander topic ik wens iedereen een goed zwangerschap en zal af en toe wel even spieken hoe het hier gaat.
Hey meiden, poosje niet geweest(nou ja, 1,5 dag... hihi) en ik moest veel bijlezen! Pixel, heel veel sterkte meid, hoop dat je snel zekerheid hebt! wij gaan denk ik geen angelsound kopen, lijkt me doodeng als je dan ineens geen hartje vind! maar ja, stel dat het niet goed gaat, hoor je dat dan natuurlijk bij de vk ook wel... fijn weekend allemaal, gaan er nog meiden carnaval vieren? ik niet, niks voor mij... liefs
@ Ricmar: Heel veel sterkte...((digiknuff)) Hier begint de zwangerschapsdementie al vroeg ben ik bang. Ik ben vanmorgen om 05.45 uur op gestaan, was om 07.15 op mijn werk. Om daar tot de conclusie te komen dat ik pas om 15.00 uur hoef te beginnen. Ach, zo heb je nog wat aan je dag P.S Zijn er meer meiden die dan weer misselijk zijn en dan in ene weer honger hebben? Heel gek!
@ricmar: ahhh wat balen zeg ik had zo voor je gehoopt dat het goed zou komen! Heel veel sterkte! @liesben: mijn misselijkheid vermindert juist als ik wat eet. @all: vannacht weer drama geslapen, ben echt heel moe, misselijkheid ook nog flink aanwezig. We gaan zo een poging wagen om naar de negenmaandenbeurs te gaan maar als ik me even niet goed voel ben ik daar meteen weer weg.
ha Dames. Vanavond begint het dan voor me ik moet gaan carnevallen en ik kan dit jaar niet overslaan want ieder jaar ben ik van de partij. Nu heb ik wel de mazzel van rook heb ik geen last mag toch nergens roken en de wijntjes laat ik gewoon staan kan ik bob zijn. Ik voel me eigen verder helemaal goed dus gaan gewoon een feestje bouwen. Zijn er nog meer meiden die gaan carneval vieren? veel liefs jaja
Och jee Ricmar wat een verhaal... Hopelijk ben je weer gauw lichamelijk de oude en heb je de volgende rond meer geluk! Liesben, hihi, dat is wel erg onhandig Ik los mijn misselijkheid vaak op met eten, vaak betekend het dat mijn maag te leeg is en als ik eet gaat het weer wat beter. (een te volle maag levert overigens ook misselijkheid op ) Ellen, wij ook niet denk ik hoor, kan me er niet zoveel bij voorstellen. Ik hoop dat ik het snel voel bewegen, maar daarvoor moet ik nog een paar weekjes geduld hebben Maia, he gatver meid jij krijgt wel de volle laag he! Ik hoop toch dat je vandaag nog kan genieten! Lynn, bij jou ook al zo vroeg dus! Bij onze verloskundige gebeurd het ook in week 9, ben nog maar 8+4 zwanger als ik mn echo krijg dus! Hoop wel dat de kans dat het dan nog misgaat heel klein is... Ben benieuwd wat zij zegt over het vertellen aan mensen na die echo!
o ricmar... sterkte meis! ik hoop dat je snel weer zwanger bent, het kindje zit gewoon in je hoofd, dus helemaal niet gek dat je snel weer zwanger wilt zijn! over de vroege echo, (paar pagina`s terug) ik krijg ook een vroege echo omdat ik eerder een mk heb gehad.
goeiemorgen allemaal! Terug van vakantie, weekje weggeweest en maar liefst 50 pagina'erbij (ik was er al een beetje bang voor ) Hoe is het met jullie allemaal? Ik lees het verdrietige nieuws van Ricmar en begrijp dat het ook bij klusser mis is gegaan. Wat naar... Veel sterkte gewenst. Hier een heerlijke vakantie gehad, maar wel blij weer thuis te zijn! Ik had behoorlijk last van mijn hormoontjes, waardoor ik vriendlief heeeeeel erg miste.... Verder alles prima, nog steeds geen kwaaltjes. Ik ga straks wel eens even bijlezen. Liefs Sjimf
@ ricmar veel sterkte! mensen die carnaval gaan vieren veel plezier! en ook iedereen die de negenmaanden beurs gaat bezoeken veel plezier! hier komt de misselijkheid ook met vlagen maar verdwijnt snel weer!
ricmar heel veel sterkte meid! ikdenk aan je verder nog evn over dat van pijnlijke boobs, bij mij is het ook zo dat het sochtends minder is, maar dat het echt een opluchting is als ik savonds mn bh uit kan doen! haha gek is dat eh.. net alsof ze ff moeten opstarten ofso ahahaha groetjess
Hoi meiden, Ik ben 15 oktober uitgerekend. Durf nog niet zo goed mee te schrijven uit angst dat het mis gaat. Heb 2 keer wat bruinverlies gehad. Wel heel weinig maar door 2 eerdere missed abortions ben ik nu erg angstig. Ik heb een echo met 5 weken gehad omdat toen het begon maar daar zag alles er prima uit zei de gyn. Nu maar hopen op een 2e echo met kloppend hartje... [-o<
@ricmar sterkte meis! Hier een rot nacht gehad flinke buikpijn gehad rond 1 uur daarna lekker misselijk.Vanmorgen paar keer de wcpot bezocht. En voel me nog steeds wat misselijk.
Ik heb er zelf ook een. Echt het heeft mij meerdere malen rustig gehouden. Via mijn angelsound heb ik ook helaas erachter gekomen dan Ties* zijn hartje niet meer klopte. Ik had hem met 9 weken gekocht en met 12 weken hoorde ik zelf het hartje. Nu ben ik niet zo slank en is mijn buikwand vrij dik. Maar met 12 weken hoorde ik hem heel vaag. Ik vind het een aangrader. Ik had hem 2e hands via marktplaats voor 25 euro. Nou gisteren doodop terug gekomen van de 9-maandenbeurs. Een aantal blauwe plekken en een gekneusde voet verder. Hahaha nee grapje, maar was echt ff niet lachen 1 kinderwagen en 4 rollators over mijn voet gereden. Ik wist niet dat we vervoerd zouden worden met bussen (we hadden bij de arena geparkeerd de rest was vol) moesten we staan. Nu heb ik in dat opzicht best een kort londje en moest me echt inhouden. Was nog een pittig endje en moet zeggen dat de bus nogal hokte en shokte. (terug weg was beter geregeld, niet voor de mensen met kinderwagens die moesten wachten). Maar heb wel wat goodies gekocht hoor. Maar mijn vriend zei al. Dit is voor mij de laatste keer. Moet eerlijk zijn kan me voorstellen. Maar toch ga ik de volgende keer weer . Ik blijf een kippetje he. Buiten de heen reis was het echt heel leuk. Helaas hadden we 1.5 uur in de file gestaan zodat we uiteindelijk pas om 20.00 aan de slag konden dus volgende keer gaan we overdag wanneer er wat meer tijd is.
@ricmar: ik lees net je berichtje. heel veel sterkte. en natuurlijk is het niet kort door de bocht. Voor mij alleen maar logisch. xxx
@pookie: ik heb je niet gezien bij de 9-mb. Nu weet ik ook niet hoe je eruit ziet. Maar ik keek naar meiden zonder dikke buik en die niet waggelden....... was jij dat? Hoe vond jij het?
oooooooooooh wat leuk zeg. Alleen al als je in hun ogen kijkt geweldig. Mooie naam ook. Kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt. Hoeveel weken is ze?
Zo ff bijgelezen, @Ricmar; wat een heftig verhaal sterkte meis!En doe waar je je goed bij voelt! @Winny; welkom, ik ben ook uitgerekend op 09-10-09 en het is ook 3e zw voor 1e kindje ( al was 2e zwschap van zeeeeeeeeeer korte duur). Succes! @Pixel; helaas slecht nieuws. Ook sterkte meid en vat de curettage niet te licht op geestelijk maar ook zeker narcose niet, het is allemaal behoorlijk ingrijpend. Ik zal aan je denken........ @sunshine01; dankje snoepjes zijn niet mijn smaak nu...ik ga meer voor hartig! @sbabe;haha ik las pupke en dacht gelijk oooo die krijgt er een puppie bij, maar het is jullie werknaam ( ik ben echt hondengek ) @Desert; leuk dat jij het nieuws van Gusam doorgeeft. Wens haar sterkte met alles. De stof die ze gevonden hebben is waarschijnlijk aceton, afbraak product van vet als je afvalt. Dat komt waarschijnlijk doordat ze iets binnen kan houden. Brrrrrr niet fijn! @sannehaai; ik heb gewoon 2 van die BH's van HEMA aanbieding gekocht in verschillende maten. Ze zijn heel zacht en rekken volgens mij ook best snel uit. Maar dat is niet zo erg nu Jij wel echt puppie HOI HOI HOI frans bulletje leuk...vroeger noemde ik dat hondjes die van een flatgebouw waren gevallen en er daarna tegen op gelopen waren......kno de fokker niet echt waarderen @Jaja; veel carnaval plezier! @aylin; welkom en ik begrijp wel dat je rustig aan doet met meeschrijven hier. Dat had ik ook voor echo. Gelukkig was echo prachtig met mooi hartje dus nu MOET het goed blijven gaan! Gelukkig is voor jou de 2e echo al snel, ik hoop dat je dan een prachtig hartje ziet kloppen! @cin1981; ik was er ook, wij hadden geparkeerd bij Holiday Inn dus stukje lopen naar de beurs. Maar wat een drukte, ik kan daar niet tegen. en het is nu al overduidelijk dat ik zwanger ben denk ik Ik kreeg direct al zwschaps vitaminen in mijn handen geduwd. Tja ik ben ook niet de slankste maar mijn bouw zit niet echt mee ( appelfiguur) Wel al een positie broek gekocht voor 20 euro....over 2 weken heb ik een belangrijke audit en ik pas bijna geen enkele broek meer laat staan een nette zwarte.Verder veel geboortekaartjes kortingsbonnen verzameld. Verder dan 9 maanden beurs zijn we niet geweest, te druk, en mijn moeder was dinsdag overdag al heengeweest dus die had er ook niet veel zin meer in. Verder ben ik vanmorgen voor het eerst over mijn nek gegaan. Bleeeeeeeeeeh, ik moet gewoon regelmatig iets eten. Ik vandaag dus maar heel veel crackers inslaan.