@pookie: Heb je je wel eerst netjes voorgesteld aan de wc pot. Meestal ziet hij natuurlijk altijd eerst onze derriere. Ik heb geen vitamine potje gezien. Dan hebben wij wel een voordeel trouwens. Je hoeft niet meer de moeite te doen om je buik in te houden. Mijn buik is al door tiesje gevormd en nog niet echt terug gegaan. En het word nu gewoon te vermoeiend om mn buik in te houden, dus lijkt ik gewoon verder dan ik ben hahaha. Helaas een nadeel onze buiken blijven wel lang op een stand zitten en zullen in het begin niet duidelijk groeien.
wanneer begint de misselijkeheid meestal? rond de 7e week? ik lees hier ook meiden die het al eerder hebben!
Bij de zwangerschap van week tot week kun je week voor week bekijken hoe je beebje er ongeveer uitziet en ook zien op welke datum je hoeveel weken zwanger bent. handiger dan steeds in de agenda rekenen!
sorry voor mijn `spam`maar ik kom er net achter dat ik waarschijnlijk 12 okt ben uitgerekend ipv 14 okt. das alweer 2 dagen erbij! scheelt mooi! hihi
Ik had gelukkig van de week WC pot uitzonderlijk goed geboend. Dus we hadden al goed kennisgemaakt. @ellen; eerste weken had ik nergens last van, heel af en toe misselijk voornamelijk als ik eigenlijk honger had.Pas de laatste 3 dagen ben ik meer misselijk met hedenochtend als dieptepunt. Maar met crackers en eten gaat het bij mij gelukkig heel snel beter! Ik zie er nu al tegenop om dinsdag bij de VK mijn gewicht op te moeten biechten. Ik ben nu 82,5 kg..........ben nog nooit zo zwaar geweest en ik wil niet weten hoeveel kilo er wel niet bij kan komen.
ik ben juist wat afgevallen deze week, maar ben ineens heel goed groente en fruit gaan eten. ik woog vorig weekend 70.1 en gisteren 68,3. maar ja, er zal wel weer genoeg bijkomen... ik heb wel eens gehoord dat je een droge beschuit moet eten voor je opstaat, dus lekker kruimelen in bed...bij een collega werkte dat heel goed! vraag me alleen wel af hoe je dat weg moet krijgen... hoop dat het snel over is pookie!
Oktober 2009 mamma's Josien: 28 september ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Smokey: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Marleentje26: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ FV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? Irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sas33: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ceren: 9 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Winny: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Pookie66: 9 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Nadja7: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Aafjes: 11 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ bv JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje79: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Imoam: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Aruna: 16 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Zusterrosa: 16 oktober ~ ? ~ thuisbevalling ~ ? Lana1988: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Davide: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Curly: 18 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Arianne22: 18 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Alyssa: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ thuisbevalling ~ fv Lynn83: 21 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Booboo22: 21 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Waterlelie81: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Crunch: 23 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Freya: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Wies31: 24 oktober ~ 1e kindje (s?) ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Esma: 25 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SylviaM: 25 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ FV Monatoetje: 25 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Liesben: 26 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sannie1982: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sannehai: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv MamavanJordy: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Neusje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Eefje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Sunshine01: 20 februari intake VK Jamila: 20 februari echo Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Northern: 24 februari 1e echo Sjimf: 24 februari echo Smokey: 24 februari termijnecho Boogiewoogie: 25 februari intake VK Josien: 25 februari 3e echo Ellen1983: 25 februari termijnecho Imoam: 25 februari intake VK Marleentje26: 25 februari 2e echo gyn. Maia: 26 februari intake VK + 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK +1e echo Shaula: 2 maart, intake + 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Zusterrosa: 2 maart 1e echo SylviaM: 2 maart 1e echo Wietje79: 2 maart intake vk Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo + intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart gyn Aruna: 3 maart 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Sunshine: 4 maart echo SylviaM: 4 maart 1e afspraak gyn. Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: 5 maart intake VK Moaatje: 6 maart intake + echo Noraa: 9 maart 1e echo Waterlelie81: 9 maart 1e echo Blij ei: afspraak VK Gusam: 10 maart 2e echo + intake VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake + echo gyn Curly: 10 maart intake VK Joenka63: 10 maart intake VK + 1e echo Jaja: 10 maart intake VK + hartje luisteren Zusterrosa: 10 maart intake VK Sas33: 10 maart 1e echo Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: 12 maart intake VK Wies31: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Sas33: 13 maart intake vk Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Blij ei: 16 maart 1e echo Jiska: 16 maart 1e echo Lana1988: 16 maart 1e afspraak vk Smokey: 18 maart echo VK Diana81: 18 maart 1e echo Xandra1972: 18 maart intake VK Debozoe: 18 maart 2e afspraak vk Sanne1982: 20 maart intake + echo vk Marciaatje: 23 maart 1e echo Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Een mini Dior Een mini Pat Een mini Minkep Een mini lin71 Een mini klusser Een mini Ricmar94 Een mini Pixel We hebben nu: 101 zwangeren en 11 vlindertjes Mama pookie66 helemaal vergeten op de lijst te zetten. Bij deze sta je erbij. sorry aanvulling: Wietje79 Stuur Maia of Cindy1981 een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. Willen de meiden waar nog een vraagteken bij staat ons even een pb sturen? Zo kunnen we jullie bij de lijst aanvullen.
Ach met de misselijkheid kan ik wel leven hoor. Het is voor het goede doel. Beschuit in bed........misschien goed boven je bordje eten? Klinkt wel lekker maar dan wel met hagelslag!
Pffff, ik zie 't ff niet meer zo zitten . Ik ben de hele week al beroerd (ook niet gewerkt). Inmiddels heb ik zetpillen van de dokter en hoef ik gelukkig niet meer over te geven. Maar ik blijf zo misselijk, continu, dag en nacht. (Bijna) niets smaakt lekker en het is steeds een strijd om toch meer weer iets naar binnen te krijgen. Maandag wil ik eigenlijk weer aan het werk gaan (want dat moet toch een keer weer), maar ik zie het gewoon niet zitten omdat ik me zo slap voel als een vaatdoek. Sorry voor mijn klachten tirade, maar jullie begrijpen vast wel hoe ik mij voel.
Meiden ga jullie schamen jullie zijn helemaal niet dik: grommmmmmmmmmmmm Met ties begon ik met 90 kilo nu ben ik denk ik 95 kilo als het neit meer is. Ik was 7 kilo aangekomen bij ties. Daarna echt niet meer op de weegschaal gestaan. Bij de vk hoefde ik gelukkig nooit te wegen. Is alleen maar frustrerend. In het ziekenhuis na de bevalling zeiden ze al je houd wel veel vocht vast he? Dus gelijk ik tegen rene zie je wel het is geen vet maar vocht. hahahaha Helaas weet ik wel beter. Ik heb mezelf voorgenomen om na al mijn hopelijk 4 kinderen te gaan afvallen. Mn broer is sportinstructeur en die zat al aan mijn hoofd te zeuren. Dusse niet zeuren meiden hahaha
Hoi meiden, Vanochtend nog een cb gedaan met indicatie en hij gaf binnen de minuut al zwanger aan. Volgens de indicator heeft de bevruchting 2 tot 3 weken geleden plaats gevonden en ben ik nu 4 tot 5 weken zwanger. Dus geloof ik het nu echt haha. Bij onze vk wegen ze ook alleen maar in het begin zodat ze een begin gewicht hebben om te kijken of er iets extra in de gaten gehouden moet worden. Verder wegen ze niet meer, wel iedere controle urine meebrengen. Ricmar: heel veel sterkte. Voor de rest ben ik het kwijt. Heb af en toe een beetje een weeig gevoel. Gisteren friet gehad en dat is niet goed gevallen, werd er even later misselijk van.
o leuk! huisdierenpraat! wij hebben 2 poezen, Japie en Nala. Japie is een rood/witte kat, en dat zijn meestal mannetjes, dus vandaar de naam. toen we 2 weken nadat we ze hadden opgehaald bij de dierenarts kwamen, bleek t een vrouwtje te zijn... haha de naam hebben we maar zo gelaten. zal ff foto zoeken en in mijn album plaatsen! nog meer huisdieren hier?
bhoeeeeeeeeeeeeh , ik heb geen beestje meer. Het is te zielig om een hond te hebben als je beide fulltime werkt. Maar mijn ouders hebben er 4 en ik kan er af en toe wel 1 lenen of moet af en toe op een paar oppassen. Maar ik mis het wel heel erg om geen hondje meer te hebben.
Ik heb een golden retriever reu van 7 jaar oud. We hebben hem vanaf pup en hij heet Yoeri. Schat van een beest.
Wij hebben 2 poezen. Okkie en Lucy. Zij vinden het fantastisch dat ik afgelopen week thuis was, de HELE dag schoot kunnen liggen! Verder hebben we nog (ik durf het bijna niet te zeggen) 4 ratten.
wow! ratten? wij hebben ook een rat, in de tuin.... iewh! wij hebben een sloot naast het huis lopen en hebben al 1 x zo`n viezerik zien lopen! nee dan die ratjes die je binnen kunt houden, die zijn tenminste lief en schattig! (of niet?)