Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik heb een poes Tom tom(uiteraard gesterr.) zij is zwart met wit en twee katers (zijn haar zoons) Baddr een tijger en Sensation white Wit met zwarte stipjes en twee verschillende ogen. Baddr kan je in alle hoeken kneden en blijft dan liggen. Vind het heerlijk om buiten te zijn blijft soms ook dagen weg en komt ie weer terug met een wondje. Een oor ligt al en tweeeen hahaha. Sensation laat me niet met rust en loopt me overal achterna al miauwend. Tom tom tja die moet je niet oppakken die komt zelf wel. heeft een eigen willetje.

Dan hebben we nog 3 angora konijnen in twee verschillende hokken: Binkie het mannetje die is zwart/blauw en dan de twee meiden, moeder en dochter allebei wit met rode ogen. Moeder heet guusje en dochter (lach niet) kerstmis. De mannen in mijn fam.(heb 4 broertjes en 1 broer) zaten continu oooooooh die zijn zo lekker voor kerstmis, dus vandaar de naam. Niet dat we ze gaan eten hoor. vind dat veel te zielig.

Later zijn we nog van plan om min 2 paarden te kopen. We zijn allebei gek van paarden, alleen hebben we nu het geld en de tijd er niet voor.

Ik ben gek op dieren. Zat altijd te zeuren om een hond. Maar sinds ik op de pup van mijn vader een dag heb gepast (een oud duitse herder) ben ik even van honden genezen. Heeft me mijn foundation en een fles rode wijn gekost. En een blauwe plek op mijn been. Leuk hoor zon pup alleen dan bij een ander. hahaha. Misschien ooit als de tijd er is.

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    wat een moppies ellen.

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Voor fotos van mijn diertjes moeten jullie maar ff naar mijn hyves gaan.
    je kan me vinden onder cindy landman de rest wijst voor zich. Bij de fotos staat de hele dierenbende

4. ohhhh, dikke knuffel..

5. haha, hadden wij gister ook al gedaan.. :)

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wij wilden ook graag een hond, maar werken ook allebei fulltime. als straks guppie er is, wie weet komt er dan een hond. dan werk ik nog maar 3 dagen denk ik.
    weet alleen niet of de katten dat kunnen waarderen!
    onze katten blijven binnen, we willen niet dat de buren last van ze hebben. het gaat prima zo. ze hebben ruimte genoeg en kunnen overal naar buiten kijken.
    ben niet vooruit te branden vandaag, moet echt even stofzuigen!

7. ook al.. dikke knuf

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hee cindy, zie net op je hyves dat je op het Clusius hebt gezeten. ik ook op het MBO in Alkmaar!

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @pookie: ja ik ook op de bergerweg
    heb het spw gedaan

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo Meiden,

Zo een tijdje niet geweest en :confused: pff flink bijlezen...

@ Lyn, pixel, Ricmar en Klusser, veel sterkte meiden met jullie verlies, dikke knuffel.

@ alle nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd en welkom hier, tsjonge jonge alweer 100 zwangeren voor oktober :confused: Zouden alle zwangere meiden van NL zich op dit forum bevinden ? ;)

@ Sannehai, veel plezier met de pup, ze zijn altijd zo schattig (stiekem heel jaloers :rolleyes: :oops: )

@ Huisdier, zou dolgraag een hond willen, maar momenteel past het niet in ons leven helaas... dus maar een dwerghamster. Een heel lief en actief beestje, we kunnen zo hard om m lachen. Dwerghamsters zijn niet zo slim en als hij ergens heen wil bekommert hij zich nergens om en haalt dan de gekste capriolen uit of dondert weer eens ergens van af :) Soms schrikken we even omdat hij dan van best hoog naar beneden valt, maar na anderhalf jaar nog niets gebroken gelukkig en rent hij nog steeds als een dolle....

@ Pookie en Cindy, heb mijn middelbare schooltijd ook in Alkmaar doorgebracht, alleen niet op het clusius...

@ misselijk zijn. Blech is niet leuk, en de frietjes vielen bij mij gister ook al niet goed, veels te zwaar, maar ik merk van steeds meer eten dat het niet goed valt op het moment.
    En bloemen... Mijn vriend had een mooie bos voor me gekocht onder andere met hyacinthen, dat stinkt niet normaal daar word ik ook helemaal misselijk van dus heb de hyacinthen uit de bos gehaald en maar weggegooid :oops: . VOnd het wel heel vervelend en voel me een beetje schuldig, Koopt hij is een bosje, word ik er kotsmisselijk van :rolleyes:

@ gewicht, volgens mij nog niet echt iets aangekomen, maar mijn taille verdwijnt en krijg al een beetje een buikje. Broeken zitten ook steeds minder lekker... Ik kijk af en toe met verbazing naar mezelf en hoe snel het nu al allemaal veranderd... Hebben jullie dat ook?

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @afrola: waar heb jij dan op school gezeten.
    basisschooltijd heb ik in julianadorp (bij den helder) en hellevoetsluis (bij rotterdam) gezeten.
    voortgezet onderwijs: in schagen
    mbo: in alkmaar
    hbo: amsterdam

Ben overal dus zon beetje wel geweest hahaha.

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hier 2 katten.....eentje een dame heet Murk en de ander een stoere vent en heet Casper.
    Casper is van mij en ging dus mee toen ik ging samenwonen. Murk durfde nooit de tuin uit, snapte niet hoe een kattenluik werkt, nou dat heeft Casper wel even geleerd. Zo grappig om te zien hoe dieren ook van elkaar leren.

Honden vind ik inderdaad leuk voor de duur van een strandwandeling en dan weer naar hun eigen huis :) Ik zou graag een paard willen maar daar gaat zoooo veel tijd in zitten.

Ik vandaag niet misselijk maar juist trek in alles door elkaar, heb al patatje met gegeten en haring (niet tegelijk hoor).
    Hihi best wel lekker om zwanger te zijn, ongegeneerd dingen door elkaar eten.

Inderdaad dames.....dat is echt niet zwaar, die gewichten die ik hoor komen me bekend voor in niet zwangere toestand. Dus ik moet wel redelijk opletten (niet te vaak die patat).

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Cindy, zat op het Willem Blaeu (vroeger heette het RSG Noord-kennemerland)
    Na de middelbare school vertrokken naar de universiteit van Wageningen, dus ben toen uit Alkmaar vertrokken, maar mijn ouders wonen er nog wel...

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Pixel, richmar, en alle andere die een vlindertje hebben, ik leef echt met jullie mee, en ik geef jullie bij deze een dikke knuffel

@ mama van Jordy;
    ik zie dat je ook in Helmond woont, en 3 dagen later uitgerekend bent dan mij en op 2 maart mvm ook bij jou komt, en ook bij mij 2 maart om 14.00 haha, dat is toevallig!

verder gaat het hier nu redelijk..wel erg zenuwachtig voor de echo van dinsdag. mijn hcg is gelukkig mooi gestegen naar 840 , en boven de 1000 moeten ze iets kunnen zien op de echo, dus ben benieuwd of ze dinsdag iets zien, en hopelijk zit het vruchtje lekker in mijn baarmoeder en niet daarbuiten!

liefs Daantje

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ Daantje, spannend meid! de hcg waarde loopt wel mooi op!
    ik duim voor je!
    liefs

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ooooh het is zo moeilijk om mijn mond te houden! mijn schoonvader is hier al de hele dag, helpt mijn mannetje in de tuin. en ook zwager en schoonzus lopen in uit (wonen naast ons) en wij zeggen niks! als woensdag de echo goed is, gaan we er natuurlijk meteen langs!
    ben nu even aan het oppassen op mijn nichtje, met de babyfoon. hoop dat ze zo wakker wordt, t is zo`n schatje!

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @iemand: hoe kan je je hcg meten ? (misschien rare vraag)

@ellen: lijkt mij indd moeilijk om je mond te houden. Vind het erg knap ;)

18. Opening

Opening Niet meer actief

soms heb ik steken net of ik ongesteld moet worden nu heb ik het opgezocht en kan er bij horen in de begin periode dat klopt toch? ik maak me alweer helemaal zorgen

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @arianne: hoort er allemaal bij dat is je baarmoeder en je banden die aan het voorbereiden en uitrekken zijn. Niets aan de hand

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @cindy, volgens mij had daantje een test in het zhuis vandaar dat ze de waarde weet. Denk niet dat je het zelf kunt meten.

@ellen; dat zou ik echt niet kunnen hoor, nog een paar dagen en dan echo voor jullie JALOERS :)

@arianne, schijnt heel normaal te zijn, ik heb t ook soms en ook al weet je dat t hoort, ik maak me dan ook wel beetje zorgen hoor.

Deel Deze Pagina