Hoi meiden, ik kom me weer even melden, ben er even tussen uit geweest. Ondertussen is er wel weer heel veel gebeurt. Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen. Ik wil Ricmar en Pixel heel veel strkte wensen. Wat erg joh! Maia, bijzondere taarten maak jij. Heb je dat helemaal zelf bedacht of heb je een cursus daarvoor gevolgd? Met mij gaat het verder wel ok. Wat last van maagzuur. Ik kijk erg uit naar mijn eerste echo, maar dat is pas over twee weken. Wat kan de tijd lang duren dan hè! Liefs L0ve
*echo bericht* Kom net bij mijn beste dinnetje vandaan. Ze ligt in het ziekenhuis hoogzwanger te zijn met zwangerschapsvergiftiging. Ze word donderdag ingeleidt. Zelf denkt ze dat niet te halen ze is haar slijmprop verloren en de beeb zit nogal te drukken aan de onderkant. Ze ligt er echt met een toeter waar je u tegen zegt. Ze is nu bijna 38 weken en kindje heeft de omvang van 40 weken hahaha het is een flinkerd. Daar is ze wel een btje bang voor. Leuk zon groot kind, maar het moet er ook uit. Dus heb vandaag ff moedige woorden toegesproken. *einde echo bericht*
poeh, das moeilijk cindy! ik heb toch liever een iets kleiner kindje, dat komt er vast beter uit! en anders heb je zo`n halve peuter aan de borst liggen... (hihi) waarom wordt ze donderdag pas ingeleid? zwangerschapsvergiftiging is toch gevaarlijk? laat je even weten hoe het afloopt? wie weet begint de bevalling spontaan, lijkt me fijner dan ingeleidt worden! ik kom uit een dorp tussen deventer en zwolle. heb ook spw gedaan en werk op een kinderdagverblijf. (hou de precieze woonplaats nog ff geheim tot we iedereen hebben verteld dat ik zwanger ben, je weet nooit wie er mee leest!) ik ga nog even wie ben ik kijken en dan lekker lezen in bed tot ik in slaap val. mannetje is carnaval aan het vieren. slaap lekker allemaal!
hey dames weer even een berichtje van mij. gister had de huisarts biluburine gevonden in mijn urine (dat komt van gal of te wel van je lever af) maandag moet ik weer urine inleveren, en in mijn bloed waren geen lever afwijkingen te zien, maar dat was nog niet de voledige uitslag van het bloed onderzoek. ik heb gister ook andere zetpillen gekregen omdat die andere niet hielpen, deze werken wel gelukkig. verder ben ik aan het bij komen van de afgelopen paar dagen. @cindy wens je vriendin maar succes. @angelsound die heb ik ook eentje. XXX Gusam
Hoi meiden, Mijn kindjes waren allebei net 6 pond bij de geboorte (3045 en 2995 gram) en ongeveer 48 cm lang. Lekker klein dus. Verwacht deze ook wel weer zoiets, maar je weet nooit natuurlijk. Daantje: heb je een pb gestuurd. Voor de rest ben ik het ff kwijt. Heb een site gemaakt voor onze uk: dus wie interesse heeft mag even een kijkje nemen als je dat wilt. Zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter lieten (zet er dan wel even bij dat je van hier komt, is het makkelijk te plaatsen haha). http://onsderdewondertje.babysite.nl/
@MamavanJordy Leuke site! wil er ook 1 maken maar durf nog niet zo goed Wacht denk ik eerst de echo af.
@mamavanjordy: heb ff gekrabbeld hoor op je site. Zelf heb ik ook een site voor Ties bij een dochtersite van hun. Echt raar ik had deze pagina open staan en mijn hyves. En ineens hoor ik kinderen voor kinderen liedjes (een been op de stoep) van mijn hyves komt het niet. Het kwam uit deze pagina. Want toen ik hem wegklikte ging het liedje ook weg. Vaaaaaaaaaaaaaaaag
@ mamavanJordy mooie site hoor! heb ook even een berichtje geplaatst. hier weer een rotmacht achter de rug, ga nu maar even op de bank liggen muziek luisteren, anders hou ik mijn mannetje wakker met mijn gedraai. ga eerst nog even een cb digitaal doen... kan t niet laten! wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Gaaf is dat he? Ik ga van de week toch ook nog een testje doen, kan er geen genoeg van krijgen! Hier alles goed. Slaap wel slecht, en heb last van pijnlijke borsten. Toch maar een sport-bh aanschaffen denk ik. Misselijkheid (nog) niet echt aanwezig, wel snel last van een lege maag wat zich uit in een weeïg gevoel. En dan nog alles steekjes, plopjes onderin, plus de darmen die iets van slag zijn. Kortom, ik geniet nog van alle kwaaltjes, het hoort er allemaal bij als ik het zo lees!
hallo oktober mama's! Hier ook een toekomstige oktober mama, voor zover ik zelf kan uitrekenen, 30 oktober. Na de mk in september kan ik niet typen hoe blij ik ben vandaag! groetjes, Moor
welkom Moor en natuurlijk gefeliciteerd! @taarten: dank jullie wel voor de complimenten Het is een zeer uit de hand gelopen hobby van me en ik maak tegenwoordig ook af en toe een taartje als mensen dat vragen. Niet al te veel hoor, het moet wel een hobby blijven. Verder heb ik goed geslapen en rara: amper last van misselijkheid. Wel last van steekjes in mijn buik maar dat zijn volgens mij mijn darmen. Ik hoop echt dat de misselijkheid nu gewoon wat afneemt. Zal wel niet maar tja. @ellen: fijn he, dat zo'n test het toch nog even bevestigt
Oktober 2009 mamma's Josien: 28 september ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Smokey: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Marleentje26: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ FV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? Irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sas33: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ceren: 9 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Winny: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Pookie66: 9 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Nadja7: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Aafjes: 11 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ bv JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje79: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Imoam: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuis ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Aruna: 16 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Zusterrosa: 16 oktober ~ ? ~ thuisbevalling ~ ? Lana1988: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Davide: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Curly: 18 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Arianne22: 18 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Yv86: 18 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Alyssa: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ thuisbevalling ~ fv Lynn83: 21 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Booboo22: 21 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Waterlelie81: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Crunch: 23 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Freya: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Wies31: 24 oktober ~ 1e kindje (s?) ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Esma: 25 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SylviaM: 25 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ FV Monatoetje: 25 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Liesben: 26 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sannie1982: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sannehai: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv MamavanJordy: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Moor: 30 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Neusje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Eefje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Northern: 24 februari 1e echo Sjimf: 24 februari echo Smokey: 24 februari termijnecho Boogiewoogie: 25 februari intake VK Ellen1983: 25 februari termijnecho Imoam: 25 februari intake VK Marleentje26: 25 februari 2e echo gyn. Maia: 26 februari intake VK + 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK +1e echo Shaula: 2 maart, intake + 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Zusterrosa: 2 maart 1e echo SylviaM: 2 maart 1e echo Wietje79: 2 maart intake vk Josien: 2 maart intake vk en 4e echo Aylin16: 2 maart 2e echo Lynn83: 2 maart intake VK Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo + intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart gyn Aruna: 3 maart 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Sunshine: 4 maart echo SylviaM: 4 maart 1e afspraak gyn. Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: 5 maart intake VK Moaatje: 6 maart intake + echo Noraa: 9 maart 1e echo Waterlelie81: 9 maart 1e echo Blij ei: afspraak VK Gusam: 10 maart 2e echo + intake VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake + echo gyn Curly: 10 maart intake VK Joenka63: 10 maart intake VK + 1e echo Jaja: 10 maart intake VK + hartje luisteren Zusterrosa: 10 maart intake VK Sas33: 10 maart 1e echo Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: 12 maart intake VK Wies31: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Sas33: 13 maart intake vk Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Blij ei: 16 maart 1e echo Jiska: 16 maart 1e echo Lana1988: 16 maart 1e afspraak vk Smokey: 18 maart echo VK Diana81: 18 maart 1e echo Xandra1972: 18 maart intake VK Debozoe: 18 maart 2e afspraak vk Sanne1982: 20 maart intake + echo vk Marciaatje: 23 maart 1e echo Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Een mini Dior Een mini Pat Een mini Minkep Een mini lin71 Een mini klusser Een mini Ricmar94 Een mini Pixel We hebben nu: 103 zwangeren en 11 vlindertjes Nieuwe mama: Moor Aanpassing: lynn VK Stuur Maia of Cindy1981 een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. Willen de meiden waar nog een vraagteken bij staat ons even een pb sturen? Zo kunnen we jullie bij de lijst aanvullen.
@ mama van Jordy, leuke site ik heb hem even bekeken. @ Moor van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat alles goed mag gaan. @ Ellen1983 Ik heb ook erg slecht geslapen, ik heb gister ook nog een cb test gedaan ook bij mij stond er al snel zwanger in beeld erg leuk! Geeft toch weer bevestiging hé. Vanavond komen mijn ouders en zus en zwager eten aan hun gaan we het vertellen ben erg benieuwd hoe ze reageren
Jeetje wat hebben we al weer een hoop vlindertjes. Meiden dikke knuffel voor jullie! Ik kom uit zuid-holland. En wij hebben 1 kat, die echt al de hele week alleen maar bij mij op schoot wil liggen, zo raar... (maar wel gezellig hoor) Ik moest van de week zo lachen om het gezicht van mijn vriend toen ik vertelde over wat de Negenmaandenbeurs is (en dat het uberhaupt bestond): er kwam echt zo'n paniek uitdrukking op zijn gezicht van "ONEE, moet ik daar heen?" Dus als ooit al naar zoiets toe zal gaan, dan is het met moeders of met vriendinnen, maar niet met hem, daar wordt hij echt doodongelukkig van... Ik ben vandaag begonnen met verzamelenvoor MvM. Wel even lastig, in de kan mikken (zeker midden in de nacht), maar ik denk dat het wel went de komende 10 weken. Verder behalve zere boobies nergens last van.
@ Ellen, hahaha ik kon het vanochtend ook niet laten. Bij mij verscheen het 2e streepje al binnen 10 seconden! Zo mooi! Ik heb ook echt slecht geslapen. Moet zeggen...al zeker 4 dagen. ik word telkens tussen 04:00 uur en 07:00 uur 's ochtend wakker Steeds die zeurende menstruatie gevoel...ik word gek van de zenuwen ik krijg pas op 9 maart mijn echo...ik tel nu al de dagen af @ all: ik ga vandaag lekker de stad in! In de Bijenkorf even decaf nespresso koffie halen aangezien ik geen cafaine meer mag Enne..misschien ook nog langs de v&d voor de zwangerschapsboeken! Wordt een gezellige dag
@ Sanneke78: Wat herken, dat van je kat .. toen de bevalling van mijn jongtste zoon begon is onze poes bij me gaan zitten en is niet meer weggegaan voordat Nilo geboren was...overal liep ze achter me aan, tot aan de douche toe . @ Pixel en Ricmar: Heel veel sterkte Verder hoop ik dat het misselijke gevoel wat verdwijnt bij mij, aangezien ik vanmiddag met de kinderen naar de carnacalsoptocht zou gaan kijken hier in de buurt.
ik heb in oktober welgeteld 1 week geplast voor mvm, maar t ging me heel makkelijk af met die kan. ik hing m in de wc en dat ging prima! zie er dan ook niet zo tegenop om het weer te doen. t is voor t goede doel. ga nog even mijn ogen dicht doen, nu al weer moe... vanmiddag gaan we waarschijnlijk naar de carnavalsoptocht in t dorp, als t droog is. fijne dag nog allemaal!
nou dames.. over dit bericht heb ik wel 3x gedaan..:S elke x versprong mn pagina ineens en was ik mn bericht weer kwijt, heeeeeeeel irritant! maar goed, gisteren hebben we onze pup zora gezien, zooooooooo lief echt mega mini nog maar echt super vandaag gaat mn vriend het tegen zn ouders vertellen, spannend ik was gelijk al naar mn stiefmoeder geraced, want ik was zo blij vorrige x was het geluk zo weer over dus nu wou ik het wel graag delen.. helemaal super dus. maar goed, vandaag dus lief zn ouders aan de beurt.. kben benieuwd! gisteren hebben we het al tegen zn zus verteld, want (haar kleintje is bijna 1 jaar) ze wou allerlei spulletjes op internet zetten ( badje, aankleedkussen,luieremmer) maar die wouden wij natuurlijk wel hebben! hahahaha dusja helemaal blij en helemaal leuk natuurlijk... verder hier soms in de ochtend wat misselijk, heb gister weer wat moeten spugen, maar tis niet elke ochtend raak...(gelukkig) ook boobs nog wat gevoelig maar verder gaat het eigenlijk allemaal wel prima hier alles goed met de andere meiden? groetjesss