Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@pookie ja dat was eigenlijk ook gwoon mijn bedoeling.. maar goed.. ik kijk wel.... maar goed ik snap dus niet echt waarom mensen er een probleem mee zouden hebben als ik iets zou verzwijgen maar goed .. maakt ook niet uit ook :)

verder ga ik het er niet meer over hebben want wat ik al zei was niet de bedoeling om er zo'n heisa van te maken...:)

2. Sannehai

oww josien haha lache een zwangerschapsbroek aan hihi :D veel plezier bij de carnavalsoptocht!

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @ over de kat niet meer weg te slaan is bij je: dat heb ik met de tijgerkat Baddr bij mijn vorige zwangerschap gehad. Vanaf het begin altijd op mijn buik liggen. Toen Ties* er was en hij lag bij mijn vriend op de armen thuis kroop Baddr erbij en deed zijn pootje heel teder over hem heen. Van het is goed ik ben bij je. Heb hier ook meerder fotos van gemaakt. Zo'n mooi moment kon ik niet laten gaan. En nu loopt sensation tot ergenis aan toe overal achter me aan. Weten jullie nog als ik op de wc zit heb ik bungelende beentje? nou dan loopt meneer zigzaggend erdoorheen te miauwen en kopjes geven. En probeer dan maar je evenwicht te bewaren met een mvm maat beker tussen de benen........ Ach het is wel lief wat hij doet en ziet er best wel comisch uit.

Ik ga ff verder lezen wat jullie geschreven hebben.

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @ josien, sannehai en tutje: het is lastig om te reageren op mensen als je hun gezicht niet ziet. Daarin zie je gezichtstrekken en zie je gelijk hoe iemand iets bedoeld. Zo achter de computer komen soms dingen anders over dan dat mensen bedoelen. Ik denk dat hier niet meiden zitten die opzettelijk andere meiden aan willen vallen. En ik denk dat hier meiden zitten die nergens een slaatje uit willen slaan.
    Wees eerlijk het is toch leuk een vroege echo, als het mogelijk is, en als er dan ook iets op te zien is (wat meestal niet het geval is) is dan toch helemaal geweldig. Net als met de zwangerschapstesten. Wie konden het allemaal niet laten om voor je NOD te testen? Ikke! en dan zag ik ook een vaag streepje maar toch kon ik het niet laten om de dag daarna weer te testen, want misschien...........

Snappen jullie een btje waar ik naartoe wil? Ik denk dat het allemaal een misverstand was van alle kanten en dat het goed bedoeld was... toch?

5. Sannehai

cindy ben het met je eens meid :)

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Dacht ik al
    x

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Sannehai: ik zou ook gewoon eerlijk zijn tegen je vk. Ze begeleiden je wel de hele zwangerschap en het zou jammer zijn dat daardoor een paar scheve gezichten onstaan. Je bouwt meestal toch een band met hun op. Misschien idd vertellen over je eerdere mk. Misschien mag je dan wel eerder. Sommige bureau's voor pretecho's doen ook al een vroege echo. Ik weet bijv. hier bij mij in de woonplaats dat ze een eerste echo doen bij 8 weken en dat ze dan harttonen kunnen laten horen en je krijgt het bewijs mee naar huis. Kost 30 euro. Dus misschien is dit iets?

Thanks voor jullie complimenten over de site. Vind het leuk om bij te houden.

Vandaag het goede nieuws verteld aan mijn schoonouders en schoonzusje. Ik heb de digitale test mijn oudste zoontje laten geven aan mijn schoonvader en die zei is dit een thermometer? Ik lag in een deuk en zei nee je moet erop kijken er staat iets op. En toen viel het kwartje en vroegen ze echt waar? Hadden ze niet verwacht. Maar ze reageerden echt leuk en van mijn schoonmoeder kreeg ik 3 dikke kussen hahaha. Via dezelfde manier verteld aan mijn schoonzusje en die zag het wel meteen maar vroeg ook echt waar? Die had het ook niet verwacht. Morgen of overmorgen gaan we het aan mijn ouders vertellen. Ben een beetje huiverig voor de reactie van mijn moeder, want die reageerde bij de andere 2 ook bijna niet.

Verder ben ik erachter dat ik waarschijnlijk niet meer echt tegen vet kan nu. Vrijdag na de frietjes werd ik misselijk en nu vanmorgen een gebakken eitje gegeten en die viel ook niet goed. Werd er ook misselijk van. Verder voelden mijn borsten vanmorgen wat voller aan.

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Cindy, volgens mij had ik het al uitgesproken met Sannehai ;)... We hadden net afgesproken er geen heisa van te maken. Moeten we ook niet doen denk ik. Daarbij heb ik nooit gezegd dat ze er een slaatje uit wil slaan, maar haar willen behoeden voor een teleurstelling. Zeg nou zelf, dat wil toch niemand ;)?

Liefs,
    Josien

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @josien: weet ik wel. Ik zei ook niet dat jullie hadden gezegt om er een slaatje uit te slaan. Ik bedoelde het als extreem voorbeeld.
    Denk dat jullie stuk voor stuk leuke meiden zijn en dat jullie niets gemeens willen zeggen. Dat wou ik er eigenlijk mee zeggen.
    Vrede op aarde hahaha.

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @blijei: Dank je wel voor het lieve berichtje op Ties zijn site. Erg lief van je.

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemiddag lieve oktober-mama's,

Zou vandaag naar de 9maandenb. gaan, maar gisteren gezellig bij een vriendinnetje gegeten en laat thuis...dus nu geen energie meer.

Zo leuk, gisteren tegen mn vriendin verteld! Moest t van tevoren al een beetje door laten schemeren omdat zij (en ik ook) echt van lekkere dingen houden die absoluut niet mogen. Dus om te voorkomen dat ze allemaal, sushi, oesters, rosé gebakken lamsvlees enzo zou hebben. Maar echt super om t nu ook tegen een vriendin te vertellen.

Heel raar, ben niet meer misselijk en dan vraag ik me meteen af 'ben ik nog wel zwanger'.....heel suf, weet dat t onzin is maar kijk heel erg uit naar die echo.

Zo nu weer lekker verder met mn hang-zondag.

12. Maia

Maia Niet meer actief

:) ik ben hier dus juist nu enorm dol op. Patatjes, hamburgers, broodjes kroket/frikadel, gebakken eitjes enzovoortsj... jummie

Grappig dat de kwaaltjes dan heel anders zijn bij iedereen :)

Zo mijn schoonouders zijn weer weg. Moet vandaag eigenlijk studeren maar heb geen zin. Ben echt heel erg moe.

Manlief en ik hebben trouwens besloten dat ik per 1 april werkloos ga zijn. Ik ben toch m'n baan verloren maar het brengt op dit moment te veel stress met zich mee. Ik ben misselijk, moe, en het idee dat ik dan een baan moet gaan zoeken voor minimaal 24 uur omdat 16 uur al echt nergens meer mogelijk is schiet niet op. Dus als ik wat leuks voor 16 uur tegenkom reageer ik, zo niet blijf ik in elk geval april, mei thuis en wie weet vind ik daarna weer wat, zo niet, dan blijf ik tot begin 2009 thuis. Het is even niet anders.

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @maia: heelijk lijkt me dat. Ja als de mogelijkheid daar is waarom niet? toch? Dan heb je meer tijd voor zwangerschapspagina.nl ;), want ik mag weer fulltime aan het werk vanaf 13 maart.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Denk dat jullie een goed besluit hebben genomen. Als het financieel lukt scheelt het veel rust in je hoofd. Lijkt me vreselijk om het idee te hebben dat je een MOET vinden terwijl je je zo beroerd voelt.

Nu hopen op een snelle en mooi lente, ga je extra genieten van niet werken en zwanger zijn.

15. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hallo alle oktober mama's

ik heb vanmorgen posi getest en ben helemaal gelukkig :) :)
    ik ben hier net een grens geval denk ik, uitgerekende datum is de 30e.
    ik hoop hier gezellig mee te kletsen met jullie en hoop op een leuke onbezorgde tijd

liefs janneke

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Welkom jip: geef nog ff wat aanvullende info dan kanje op de bevallingslijst.

hoeveelste kindje?
    thuis of ziekenhuis?
    flesvoeding of borstvoeding?

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hmmmmmmmmmmmmmmmmm
    sushi
    oesters
    bier
    ...........................vervelend dat je altijd trek krijgt in de VERBODEN dingen :(

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden, hoe is het met jullie?
    Hier vanmorgen weer wat misselijk :(
    Net lekker met de hond naar het bos geweest heerlijk!
    Zometeen lekker de bank op en dvdtje kijken.

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Bier? Geef mij maar wijn. jammyyyyyyyyyyyyyy.
    Oja ga ff shoppen voor alcohol vrije wijn.

Ik ben helemaal spiegelei verslaaf: dat mag ook niet meer
    Fileamerican, biefstuk (zo rauw mogelijk), oooooooooooooooooooh nog ff dames het is zo oktober ;)

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik drink tegenwoordig ook cola ( niet te veel )
    daar moet ik normaal echt nix van hebben. Maar het helpt nu tegen de misselijkheid!

Deel Deze Pagina