Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Bevallingslijst oktober mama's 2009

Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv
    Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ?
    Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv
    Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv
    Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv
    Faith: 1 oktober? ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv
    Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ?
    Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ?
    Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ?
    Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ?
    Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv
    Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv
    Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ?
    Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ?
    Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv
    Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv
    Dunja12: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ?

Afspraken en/of echo's

Pat: 9 februari 1e echo
    Gusan: 10 februari 1e echo
    Josien: 11 februari 1e echo
    Evamariah: 12 februari 1e echo
    Minkep: 12 februari 1e echo
    Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo
    Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige
    Maia: 26 februari intake & 1e echo
    Faith: 26 februari 1e echo
    Toontje80: 9 maart 1e echo

Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan.

Voor het plaatje vervang je de url door [​IMG] (spatie wel even weghalen achter http:)

Ik geloof dat ie zo weer klopt!

2. Maia

Maia Niet meer actief

dank je Pat :) ik stond er niet meer op zag ik.

@hier: Naja, misselijkheid is hier heeeel licht aanwezig, minder dan gisteren gelukkig.
    Gisteravond weer heel erg last van krampen in mijn buik, maar dat trok gelukkig snel weg. Verder voel ik me wel goed :)

@huismus: welkom en gefeliciteerd. Dat krijg je he, als je aan het eind of aan het begin van een maand uitgerekend bent, kan zo maar zijn dat je in een andere maand bevalt :)

@dunja: dank je wel ;) Ik ken het gevoel van vergeetachtigheid. Ik vergeet steeds wat ik tegen iemand wil zeggen. Heb ik wel vaker last van maar volgens mijn man is het de laatste dagen erger :)

@slapen: hoe is het bij jullie met slapen? Ik ben altijd al een slechte slaper geweest en ook de laatste paar dagen kom ik heel slecht in slaap maar nu slaap ik echt de hele nacht door als een blok en schrik ik echt wakker van de wekker. Heerlijk :)

@trutje: fijn om te horen dat je ouders blij waren ;) kan me voorstellen dat het fijn is dat ze het weten, mocht het misgaan. Mag ik vragen waarom je schoonouders de eerste tijd niets komen te weten?

@vertellen: wij hebben trouwens bedacht dat ik een klein taartje ga bakken met een baby'tje erop en het ze zo ga vertellen. :)

nou ik ga zo weer naar mijn werk. Als het rustig is kom ik strak weer even buurten en anders vanavond weer. Fijne dag.

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    maia, mijn schoonmoeder heeft al eens uitspraken gedaan als 'eerst maar eens een fatsoenlijk huis voor jullie uberhaupt denken aan een 2e'. Ze kan zich beter met der eigen zaken bemoeien ;) we wonen in een huis gebouwd rond 1890. Vandaar. En ik ben er wel gelukkig toevallig ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

ah vandaar.
    Naja, als jullie gelukkig zijn waarom niet toch :) ;)

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    vind ik ook :)

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen all,

Wat leuk om te lezen dat jullie ook allemaal nadenken over vertellen en hoe en wat jullie voelen ed!
    Wij hebben het onze ouders al verteld...vorig jaar dezelfde tijd was ik ook zwanger en dit werd een mk....omdat het een jaar heeft geduurd voor het weer is gelukt en uit eindelijk ook met clomid (onze ouders wisten dat) hebben we het ze maar gelijk verteld.....!
    We hebben een rompertje gekocht voor de ene oma met erop "Ik (hartje) oma"en voor me schoonvader een boekje over opa's!
    Voor mijn moeder een boek met hoe verwen ik mijn kleinkinderen "voor oma's" ze vonden het allemaal erg leuk...maar we zijn wel heel voorzichtig en vertellen het verder niemand.

Hoe gaan jullie het verder allemaal vertellen?

Hebben jullie soms ook wat trekkerig gevoel(bij je liezen en zijkanten) en soms een kriebel als je over je buik aait?

greetz eva

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik ben zo vrij om een website voor ons aan te maken waar alle statistieken e.d. op komen.

ik ga nu bezig! Heb toch vrij vandaag ;)

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ trutje...een website met statistieken....hoe gaat dat eruit zien?

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
  10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Wat leuk zeg.....hihi!
    Ik ben 13 maart jarig en ik denk meisje en me man ook!

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Mocht iemand een aanvulling willen stuur dan een pm ;)

12. Maia

Maia Niet meer actief

@trutje: wat leuk zeg! Als je hulp nodig hebt moet je maar roepen!

@aanvulling: mijn afspraak bij de vk staat er niet bij. 26 februari intake en echo
    En mijn verjaardag is 3 oktober ;)
    en ik vermoed een meisje en mijn man vermoed een jongetje :)

@eva: leuke manier dat je het verteld hebt :)

Ja ik heb steeds lichte (en 's avonds heftiger, maar dat komt denk ik omdat ik moe ben) krampen in m'n buik en liezen en ik mijn blaas staat echt constant op knappen, heel irritant. Maar toch vind ik het niet heel erg :)

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen oktober mama's,

@ Trutje, wat een leuk idee zo'n website. Kunnen we heel lang bijhouden ;)

@ Evamariah, leuk idee om het zo je ouders te vertellen. Zal trouwens voor je duimen dat het deze keer blijft zitten [-o<

Verder voel ik ook vanalles in liezen en buik naarmate de dag vordert steeds meer. Verder zijn het vooral mijn darmen die krampen. Als ik naar de wc moet voor de grote boodschap, heb ik zeer hevige en megapijnlijke krampen echt met pijnscheuten. Ik kan mijn lol op de komende tijd :(
    Ik hoop echt dat mijn darmen snel een beetje willen wennen aan die hormonen...

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Maia, ik denk dat ik nog iemand de login geef op den duur ;) Dan vraag ik je misschien wel ok? :)

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey oktober mama's 2009!

Heel voorzichtig kom ik me hier melden!
    28 november 2008 ben ik gecurreteerd na een miskraam, daarna geen duivels meer gehad. Vorige week woensdag kreeg ik bruinverlies....dus ik de gyn bellen. Kon ik gisteren terecht, en hij zag een nieuw vruchtje zitten. Dus ook meteen HCG laten prikken, daar krijg ik vanmiddag de uitslag van. Volgende week mag ik weer terug voor een echo! Dus het is nog wat onzeker, maar ik wilde me toch alvast even aanmelden.
    Ik zal ongeveer 1 oktober zijn uitgerekend....maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, want ik heb geen menstruatie meer gehad......

liefs berenbotje

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    berenbotje van harte. Ook lekker snel na een MK weer zwanger. We hadden het rond dezelfde dagen zie ik. Spannend he.. ik word er zo zenuwachtig van!
    Hopelijk ga je nu een heel leuke tijd tegemoet!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@trutje: prima joh ;)

@berenbotje: van harte gefeliciteerd en natuurlijk welkom hier. Spannende tijd dus voor je!

@afrola: die krampen in m'n darmen heb ik dus ook. zo ontzettend pijnlijk is het :(

nou ik moet weer aan het werk :oops:

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat ik hier ook welkom ben!

@trutje, jij dus ook een mk achter de rug. Nu dus ook extra spannend voor jou! Ik duim voor je meid!

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Afrola en maia die darmen van mij liggen ook helemaal overhoop! Ik kan alleen nog midden in de nacht me grote boodschap kwijt...zo irri!

Berentbotje en trutje...ik duim ook dat het bij jullie nu helemaal goed mag gaan!

20. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Maia; Hahaha, ja inderdaad, maar goed, klets ik lekker hier en bij de septembermama's mee, het is wat meer werk om het bij te houden, maar vind ik niet zo erg, het is wel gezellig. :D

Wij hebben het trouwens aan beide ouders en zussen verteld en ook iemand van het werk, voor als er wat mis zou gaan (waar we natuurlijk niet vanuit gaan, maar het kan wel..).
    Verder vertellen we het nog even aan niemand, maar ik moet zeggen ik vind het best moeilijk het voor me te houden en aan de andere kant, is het ook wel fijn dat nog niet zoveel mensen het weten, kunnen we zelf ook rustig aan het idee wennen dat we ouders worden.

Ik heb ook een trekkerig gevoel in m'n liezen, tot nu toe vooral 's avonds of 's nachts als ik m'n bedje lig, heel vervelend, ben er ook al een paar keer wakker van geworden. Heb ook het gevoel alsof m'n baarmoeder samentrekt, het komt een in golven en zeurt een beetje.

Liefs

Deel Deze Pagina