Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ mvj ik had tussen 4&6uur om de 5 min en nu is het afgezakt ongeveer om de 10 min alleen wat heftiger nu.

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Rose! Veel succes, je kan het! Spannend!

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hoop dat het een beetje lukt om te ontspannen Rose.....denk aan je!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

odess hier een beetje t zelfde als bij jou..moet ook vaak naar de wc voor een grote boodschap hahahahaha

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rose kan hoor je bent ook onder de douche etc geweest gewoon rustig afwachten.

6. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    oohh dames, gaan we nu achter elkaar aan het werk??

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oke - zullen we samen onze kop in het zand steken dan ;)

Ga wel even douchen want fijn is anders en dan lekker warm in bed liggen met de laptop. Sorry hubbie :/

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Roos, erug mooie tas!

@Odess, zou het dan nu bij jou ook écht gaan beginnen??

@Babydream, heb je vandaaag je eten binnen kunnen houden of heb je het niet eens geprobeerd?

@schoonmoeders, ik heb best een hele lieve maar neem echt niet altijd de telefoon op....gewoon soms geen zin in

9. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    volgens mij zitten we weer allemaal aan dat beeldscherm gekluisterd..

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wauw, toch wel gaaf om weer een live update van rose te lezen hoor! succes meid, hopelijk zet t wel goed door!

odess en babydream, volgens mij gaat t bij jullie ook niet lang meer duren!

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nee blij ei - daar geloof ik pas in zodra het hoofdje er half uit hangt :p vind het een goed voorstel van baby ;) Dat gerommel is gewoon lastig!

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik kan niet stoppen met gapen... ben helemaal op, maar wil nog niet gaan slapen, want dan ben ik om 2 uur klaar wakker.
    ga denk ik maar ff een douche nemen, en dan niet te warm!

josien, zie dat je online bent, hoest met je blaasontsteking?

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hahaha odess je weet het ONTKENMODUS!!!

enne mn eten, heb weer yoghurt met cruesli op..warm ging nie

14. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Lieve dames,

Lief dat jullie mee willen denken, maar mijn partner doet zo kinderachtig etc. Ik zei net tegen em van laat me met rust...laat me ff alleen. Maar hij bleef maar kleppen en kleppen en ik zei ga alsjeblieft weg laat me alleen wel 10 keer en toen zei hij ineens van ik snap het niet wat je hebt. Jaja, ik werd gek van zijn gedram en gedrang.

We konden niet eens rustig gaan boodschappen doen, want hij heeft er nooit zin in iets. Hij zou me helpen en heb ook gezegd laat me dan alleen terwijl hij zegt ik help je bla bla bla. Nee hij helpt en werkt niet mee.

Hij heeft geen enkele tijdschriften gelezen waardoor hij had beloofd.
    En hij had ook beloofd om iets kleinigheidje te gaan kopen voor me.
    Hij had beloofd mee te werken met MW en die heeft nou weer terug getrokken ivm weinig uren en financieel.

Hij probeert gewoonweg lekker over de hek kijken alsof er niets aan de hand is en vlucht gewoon voor dingen die hem niet leuk zijn!

Ik hoor ook geen leuke dingen en toch moet ik ook zijn beklag aanhoren. Hij zeurt dat er communicatie problemen zijn.

Nou hij praat niet eens en vraag niet eens hoe ik me voel, hoe met de kleine beep is etc. Hij zegt wel doe nou rustig met jezelf en ja hoor door hem werd ik echt gekker en gekker...en dan doet ie zo lief van let op je buik. Maar nooit echt interesse gevraagd van hoe gaat het, hoe was je dag, wat heb je gedaan etc. Niks nana....terwijl ik hem vaak er naar vraagt hoe op zijn werk gaat.

Vaak gaat het niet lekker op het werk en dan doet hij ook nog lelijk tegen me.

Eerlijk gezegd hij is sinds vader overlijden heel erg veranderd.
    Hij wil wel met mij kinderen krijgen, maar ik geloof dat ik fout bega met hem door met hem kindje gaan krijgen. Ik heb al slechte jeugd gehad en wil deze kleine ook niet hebben dat die ook aparte ouders heeft die niet meer samen wonen etc.

Gisteravond zat ik dagboek te schrijven en hij was zooo achterdochtig dat ik mijn moeder zou mailen. Maar ik heb afgesproken dat ik t niet meer doe maar schrijf wel dagboek in mijn laptop en kan hem dan later aan MW (maatschappelijkewerkster sturen)

Hij is zo gemakkelijk, ik moet hem maar vragen of ie wil doen en dat doet ie wel. Maar eigen initiatief nemen doet hij heel erg weinig!

Ik schaam me er en voel me door hem bedonderd!

Zo weer een verhaal, wordt ook niet vrolijk van.

Ik weet me echt geen raad mee etc.

Maar goed hoe ver is Roos nu?? Hoeveel ontsluiting heeft ze??
    Ik ben ook benieuwd hoe groot, hoe zwaar, hoe ze gaat heten.

Ik heb eerlijk gezegt een beetje van het zwangerschap kunnen genieten, maar door problemen merk ik weinig van te genieten.

Nou ik blijf met jullie kletsen, want doet me goed ookal heb ik mijn vrienden die in de buurt van rotterdam wonen.

Maar ik praat er daar niet over met ze...want ik weet bij doven wereld is zo klein zoals je denkt word er vaak gauw gepraat.

Ik praat liever met onbekende en dat zijn jullie:D maar ooit hoop ik wel op ontmoeting en dat onze kleine met elkaar kan spelen hihi

Liefs en dikke knuffels voor jullie allen!

Jo

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen heb hetzelfde als jou haha ben ook op haha.

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier hebben we eindelijk de babykamer af! Alleen morgen nog even de kast schoonmaken en inruimen en dan is het helemaal goed!
    Laat die baby maar komen! :)

Voor zover ik hier kan lezen gaat het wel goed met iedereen toch? (naar omstandigheden dan).
    Het is voor mij soms te veel om bij te houden hoor! Ik doe mijn best, maar is best pittig als er binnen een dag 40 pagina's bijkomen! Hahah :)

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha ik zie t al voor me...Odess & Babydream samen aan de wandel met 2 minihoofdjes tussen hun benen ;) en maar blijven ontkennen...

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jo1979 Wat een verhaal zeg. Het lijkt me echt heel moeilijk om in deze situatie te zitten.
    Ik ken dan ook het hele verhaal niet.

Ik hoop dat je er met maatschappelijk werk toch uitkomt en evt de hulp van jemoeder of vrienden.
    Uiteindelijk kun je voor mijn idee beter kiezen om met je kindje bij je moeder of weet ik veel waar te gaan wonen waar je gelukkig bent en waar je kindje goed opgroeit dan dat je altijd ruzie hebt en je kindje opgroeit in een onveilige situatie.
    Maar nogmaals ik kan niet in jullie situatie kijken en hoop maar dat je vriend weer bijdraaid

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Jo, wat een moeilijke situatie en dat zo aan het eind van je zwangerschap! Ik hoop voor je dat het allemaal snel opgelost kan worden! Sterkte ermee...

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Rose, misschien kun je een paracetamol nemen en lekker in je bedje gaan liggen met een warme kruik ?? Hoop dat het doorzet meid!!

Deel Deze Pagina