Fijn idee he Thirza dat de babykamer zo goed als klaar is. @Jo, veel sterkte, het klinkt niet goed, ik hoop dat je jezelf wel in de gaten houdt.
Leuk Thirza!Foto's! Pff Jo moeilijke situatie zit je in....snap dat je je twijfels hebt helaas als ik dat zo lees..denk aan jezelf en je beeb
Jo ook ik kan niet oordelen over de gehele situatie maar dit schiet idd niet zo op. I shet niet verstandig om elkaar tijdelijk ff niet te zien en dingen op een rijtje gaan zetten
Hallo allemaal, Lang geleden.. ben 5 september naar het ziekenhuis gegaan en ben direct kunnen blijven... geen blaasontsteking maar zwangerschapsvergiftiging! Op 16 september bevallen van onze zoon Bram!! 2335 gram en 45 centimeter.. hij ligt helaas nog in het ziekenhuis maar hopelijk komt daar snel verandering in!!!!! Als jullie het leuk vinden zal ik binnenkort het hele verhaal vertellen! Groetjes Lotte
jo, moeilijk hoor! misschien is het makkelijk gezegd van mij, maar mannen staan er wel wat verder van af. het is jouw lichaam en jij voelt van alles, en hij kan alleen maar vragen en er voor je zijn. als hij dat niet doet, is dat natuurlijk niet goed... ik moet wel zeggen dat teun zich ook niet verdiept in de zwangerschap verder hoor! hij leest er niet over en vond het een ramp om mee te gaan naar de partneravond van zwangerschapsgym. (achteraf had hij toch wel wat gehad aan bepaalde tips enzo) maar ik begrijp dat jou vriend weinig interesse toont in jou, en dat is nou juist zo belangrijk! ga er wel met iemand over praten, want zo kan het niet langer.
Flotsje van harte gefeliciteerd meid met Bram. Jammer dat ie in het zh ligt nog even en hij kan als goed is na huis
Flotsje, gefeliciteerd met jullie zoon Bram! En tuurlijk zijn we super nieuwsgierig naar het hele verhaal! Foto's babykamer, zal ik morgen even maken en plaatsen!
WAUW FLOTSJE!!!! Gefeliciteerd met je zoon Bram! mooie naam hoor! hoop dat alles goed gaat en je je mannetje snel mee naar huis mag nemen! dus er zijn gewoon nu al 5 oktoberbaby`s en de 6e is op komst!
heeee Flotsje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bram, mooie naam ook!!! Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal, kom je dat nog eens posten?
Flotsje, dat zal schrikken zijn geweest zeg!!! Met hoeveel weken is Bram geboren? In ieder geval van harte gefeliciteerd en natuurlijk willen we het hele verhaal horen!!!
@Flotje, gefeliciteerd met jullie zoon Bram! Mooie naam... Mijn zusjes kleine heet ook zo en is nu een weekje of vier oud. Grappig! @Rose, meid ik hoop dat het goed met je gaat! Ik heb meteen een kaarsje voor je aangestoken en hoop stiekem dat Odess en Babydream je ook snel gaan volgen. Veel sterkte dames! @Blaasontsteking, het gaat hier prima. Het kan zijn dat de antibiotica het inderdaad in gang zet, maar ik merk er nog niks van . Wel echt zo'n Katrien Duck-gevoel... pff, ik begin nu echt te waggelen. Vandaag ook wel wat onrust in mijn buik, maar vanmorgen ook het hele huis gepoetst en vanmiddag nog naar de Karwei, Leen Bakker en de Boerenbond geweest. Dus het is wel weer even genoeg voor vandaag. @Slapen, dat wordt hier nu ook echt voor het eerst wat moeilijker. Vanmorgen weer om 7 uur mijn bed uit. Ik kan gewoon niet meer liggen dan. Herkennen jullie dat gevoel van wel moe zijn, maar gewoon niet meer kunnen liggen? Ik ben om 7 uur vanmorgen maar in bad gaan liggen en ben daar nog wel even in slaap gevallen. Is ook wel lekker in het warme water... Daar in bad ook geprobeerd mijn benen te scheren, maar wat een pokkewerk zeg met die buik in de weg ! @Jo, misschien beetje lomp dat ik het zo zeg, maar ik zou echt wel heel snel proberen het een en ander op te lossen hoor. De dingen die je vertelt zijn heel vervelend, maar niet onoverkomelijk denk ik als jullie eens heel goed met elkaar zouden praten. Eventueel met een buitenstaander erbij. Het lijkt me niet prettig zo de bevalling en de kraamtijd in te gaan. Echt... doe er nu iets aan meid! Liefs, Josien
Flotsje: gefeliciteerd met jullie zoontje Bram. Jammer dat hij nog in het ziekenhuis ligt. Natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhaal. Rose: hopelijk zet het nu door meid. Jo: jeetje wat een moeilijke situatie zeg. En nu je bijna moet bevallen kan je dat zeker er eigenlijk niet bij hebben. Hopelijk ziet je vriend toch het licht nog.
ik zal morgen even op mijn gemak wat gaan schrijven... ben weer wat bijgekomen van alles dus ben van plan weer wat vaker te komen posten!!! Tot morgen!
Roos: mooie tas hoor! Ik koop allang geen kleren meer voor mezelf. Komt na de bevalling wel weer een keer. Pas nu toch nergens meer in hehe Ellen: even aankijken idd en als je maandag toch naar de vk moet dan meteen laten nakijken. IK heb ook weleens van die dagen, maar toch oppassen. Rose: wens je heel veel sterkte. Hopelijk zet t gewoon door en loop je hier neit de hele nacht mee door... Odess: klinkt alsof t bij jou ook al een klein beetje begonnen is. Maar dat is al een tijdje zo he. Heb je mijn nummer nog enzo?? Dan willen we t wel graag weten als t zover is Jo: ik vind t echt heel erg rot voor je dat t zo loopt bij jullie. Snap dat je je zo voelt en dat je je afvraagt of hij wel de juiste persoon is om kinderen mee te krijgen. Jullie lopen ook al een tijdje bij maatschappelijk werk toch? En als dat nog steeds niks opleverd, moet je misschien na de bevalling er toch aan gaan denken om t kindje alleen op te voeden. Is niet leuk voor t kindje, gescheiden ouders, maar beter dan 2 ouders bij elkaar die het niet goed meer met elkaar kunnen vinden. Snap dat dit allemaal heel moeilijk is. Probeer je nu eerst maar op de bevalling te richten. Als dat achter de rug is dan zie je wel weer evrder. Heel veel sterkte in ieder geval!!! Thirza: fijn dat de babykamer af is!!! Lekker idee he Flotsje: gefeliciteerd met jullie zoon Bram!!!! Wow, dat was even onverwachts!! Geweldig. Tuurlijk willen we t hele verhaal horen!!! Josien: hahaha scheren lukt idd voor geen meter meer. Ik doe t op de gok hehe Zoals jij slaapt zo slaap ik idd al een paar weken. Hoe je ook ligt, het ligt niet lekker. Je bent weer vroeg wakker, maar nog wel heel moe. Tsja...hoort erbij denk ik dan maar. Ik hoop wel dat t nu opschiet voor je hoor! Zou t ook helemaal zat zijn als ik jou was! Vriendje hier heeft heerlijk gekookt. Thaise garnalen curry! Hij had heel slim de garnalen even op t aanrecht gelegd, met de keukendeur open...op een gegeven moment zie ik 1 van de katten iets eten, heel stiekem...ja hoor, zaten ze rauwe garnalen te vreten whahhahaha. Gelukkig hadden ze er maar 2 te pakken voordat we erachter kwamen...en hadden wij nog genoeg voor t avondeten! hahaha wel weer een leuke actie!! Iedereen: hopelijk lekker slapen straks! Rose, Odess en Babyd: hopelijk zet t voor jullie door vannacht! En Josien: hopelijk begint t bij jou een keer! welterusten alvast!!!
@Jo, sterkte met de situatie. Denk dat alleen praten helpt en idd met iemand erbij. @Rose, succes meis. Ben benieuwd. @Flotsje wauw, gefeliciteerd. @Roos, leuk man die tas!! @Sannie, jij ook lekker slapen. Lief zeg van je mannetje. @schoonmoeder, vandaag in "ouders van nu" stond een artikel over hoe om te gaan met bemoeizuchtige schoonmoeders. Moet zeggen dat ik er wel wat aan heb. @Rest, allemaal lekker slapen straks. Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. Welterusten allemaal!!
Flotsje van harte met de geboorte van jullie zoon BRAM! Ik hoop dat hij snel naar huis kan komen en ben natuurlijk heel benieuwd naar je verhaal! Jo, wat een rotsituatie meis! Josien, ik vind het dapper dat je het uberhaupt nog probeert! Ik kom er echt niet meer bij hoor En heel lief van je maar jij bent eerst aan de beurt Sannie, tuurlijk heb ik je gegevens nig maar zon vaart zal het wel niet lopen hoor Hier lig ik lekker warm in bed en mn hubbie komt heel lief elke keer kijken en zegt dan niet stiekem bevallen he, yeah right Hier rommelen we rustig verder maar dat heb ik al eerder gehad dus dat zegt helemaal niets