Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rose, ik hoop dat er wat vaart in komt voor jou.
    @Trutje,ook spannend!
    @Sjimf, Ik kan je helaas geen geduld sturen. Zou zelf ook wel wat kunnen gebruiken. Jij bent zelfs verder maar ik zit ook al te wachten maar bij mij worden voortekenen alleen maar minder i.p.v. meer
    @Babydream, morgen zijn we er alweer 38!...
    @Leoniie, ik vroeg het van het aanzoek. Aah wel schattig als hij er zo over nadenkt.
    @Daantje, mooie buik en wat een verschil met hoe het eerst was hé! Ik kan het ook nog steeds niet geloven. Vooral niet dat dat straks weer allemaal in model moet komen. haha
    @Danjo, nog in diepe slaap???

Nou, ik heb vannacht redelijk geslapen maar heb me toch een bekkenpijn. Het wordt steeds erger. Er is niks op t.v. en mannetje moet werken tot 14.30 uur dus ik ga me denk ik heel erg vervelen vandaag. In ieder geval de site in de gaten houden. Ben benieuwd. Zo even mijn broodjes uit de oven halen...

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden, ben ik weer even! Vanmorgen hebben ze gekeken en had 3 cm ontsluiting dus dat is gunstig. Ze hebben nu inwendig draadjes geplaats voor de hartslag enzo voor kindje! Ze hebben al 2 x proberen te prikken voor infuus maar lukte niet, nu wachten tot iemand anders komt prikken. Jeetje wat doet dat pijn zeg bah bah. Nou ik ga weer even puffen ;)

3. Momfulness

@Rose, wat leuk die verslagen!!!! Veel succes meid. Fijn dat het nu eindelijk vordert. OOOO ben o benieuwd.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Rose mooi dat je al 3 cm hebt! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig vandaag en heb je snel je beebje in je armen!

Trutje, ook al aan de weeen - spannend meis vandaag wordt je kindje geboren! Heel veel succes en zet em op!

Sjimf kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt maar het kan echt niet meer lang voor je duren hoor!

Baby, inderdaad ontkenmodus werkt het allerbeste :) We rommelen gewoon lekker verder ;)

Hier nog steeds beeb in buik - rommelt gewoon door maar niets bijzonders. Wel barstende koppijn waar ik helemaal gek van wordt! Maar ik voel me ook verkouden en ik denk dat het daaraan is gerelateerd.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

Rose en trutje zet em op spannend meiden 2 beebjes vandaag???

Hier een redelijke nacht gehad maar word weer met lichte hoofdpijn wakker grr. Hier vandaag ook niet veel doen mannetje is bijna de hele dag de hort op dus lekker relaxen.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ leonie; en was de verjaardag een beetje leuk?

@ odess; hopelijk heb je toch nog goed geslapen en voel je je alweer wat beter? ( lees net dat je nog steeds barstende koppijn hebt, :(, hopelijk voel je je gauw beter, dikke knuf)

@ trutje, wauw, gebroken vliezen en weeën, spannend zeg! Hopelijk komt er gauw regelmaat in en heb je vandaag je kleintje vast!

@ Maia; ben benieuwd naar de foto’s van de fotoshoot!

@ ellen; veel plezier op de familiedag!

@ slecht slapen; jeetje, wat hebben er veel dames slecht geslapen vandaag! Ik ook al.. grr.. elke 45 minuten wakker om te plassen, erg irritant

@ Luna; heb je fysio voor je bekken? Misschien fijn om je eens lekker te laten masseren zo vlak voor het einde omdat het nu steeds zwaarder wordt?

@ Rose; wauw, al 3 cm ontsluiting meid!! Hoop zooo voor je dat je je kleintje vandaag snel in je armen hebt en dat ze nu het infuus wel kunnen prikken.. is hier ook altijd een crime, heel veel succes meid, je kan het!!

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @Flotsje: gelefeliciteerd met jullie kleine mannetje

@Rose en Trutje: veel succes hoor!

8. Momfulness

@Odess, balen dat je zo' n hoofdpijn hebt! Beterschap
    @Danjo, jij ook een luierdagje dus?
    @Daantje, heb wel fysiotherapie. Heeft tot nu toe goed gewerkt.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja heerlijk ga alleen straks een x de voortuin doen en de was hou ik me mee bezig.

HMM ben nu lekker eitje aan het bakken

10. YellowButterfly

Hier ernstig water aan het drinken in de hoop dat dat helpt - heerlijk voor mn maag :D

Vandaag maar een lekker luier dagje - het lijkt mooi weer te gaan worden!

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    flotsje een dikke proficiat met je mannetje hopelijk mag hij snel weer naar huis
    roos en trutje heel veel succes en hopelijk hebben jullie jullie beebje deze avond al

simf wil je wat geduld , ik stuur het je met plezier, want hier mag de baby nog wel blijven zitten
    ga nu naar antwerpen naar ouders , waarschijnlijk de laatste keer voor we mama en papa zijn
    tot straks
    xxx

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    odess hoop ik ook voor je meid.

kitty veel plezier in antwerpen

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

heeeey geisla ook weer aanwezig!

Spannend Rose er zit vooruitgang in!Hopelijk zit je infuus inmiddels wel en gaat het lekker voorspoedig voor je meid!Je kan het!!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou fijn mannetje belde net heeft zn enkelbanden gescheurd grrrrrrrr. eindelijk een wijze les om het eens rustiger aan te doen . al betwijvel ik het

15. 0babydream0

Kitty veel plezier vandaag

16. YellowButterfly

He gatver Danjo dat is beroerd! Hoe dat?

Kitty veel plezier in antwerpen vandaag!

17. 0babydream0

pfff sterkte met je mannetje danjo!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Voetbal

19. YellowButterfly

Ow lekker dan... Hopelijk valt het mee en knapt ie snel weer op!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou jas hij is een bikkel zit gewoon weer langs de kant voetbal te kijken.. kerels

Deel Deze Pagina