is ie geweest anas ze doen er verder niks aan ze zijn gelukkig niet afgescheurd maar een deel ingescheurd. hij moet van de week weer komen
He danjo, sterkte ermee zeg. Echt balen. Ben net even wat topics aan het lezen over vruchtwater want ik twijfel eigenlijk de laatste dagen of ik kleine beetjes verlies. Afscheiding is bij mj nooit zoveel en het ruikt ook heel anders. Maar ik denk toch nog steeds niet dat het vruchtwater is hoor. Op mijn hand blazen helpt ook niet zeg maar. Zo vanmiddag krijgen we vrienden op bezoek. Heb er nu eigenlijk wel zin in even wat afleiding. Verveel me dood.
Luna, ik heb ook nooit zoveel afscheiding maar ja nu is alles anders he Als het niet erger wordt bij druk zou ik me er geen zorgen om maken! Hmmm Danjo hopelijk neemt ie zichzelf wel een beetje in acht!
na mijn idee ook maar luna geloof me mijn vent is echt een bikkel en zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar eigenwijs. hij heeft ook een van basten enkel en hij doet er alles mee hoor. luna ik heb ook heel veel vochtvelies ken met gemak wel 10x een andere onderhoze aan doen
Rose en Trutje: veel succes meiden. Wauw 2 beebs onderweg. Daantje: idd veel verschil met nu en toen je 13 weken was haha. Balen van het vocht vast houden. Buikfoto gemaakt ja haha, maar staat nog op mijn fototoestel dus nog ff geduld hihi. Danjo: jeetje niet zo fijn voor je mannetje dan. Beterschap, hopelijk gaat hij het nu een stuk rustiger aan doen dan. Babydream: alles rustig nog bij jou dus. Kitty: veel plezier vandaag. Odess: ablen van je hoofdpijn. Beterschap. Hier net met mijn zoontjes hun opa en oma uitgezwaaid (mijn vader en moeder) zijn een weekje op vakantie. Lekker geslapen vannacht. Gisterenavond was mannetje naar PSV dus heerlijk een avond alleen gehad hihi. Kwam hij rond 21.10 uur alweer binnen want vond er niet veel aan en miste mij zo haha. Verklaarde hem voor gek maar goed. Geboortebord is nu ook klaar met de naam, in ieder geval het plankje dan. Geboortebord hebben we dezelfde als met de andere 2. Heb zelf de letters uitgeprint en overgetekend op het bord en daarna zwart gekleurd.
mvj leuk hier is schoonmams druk bezig met alles maar op de naam moet ze helaas nog ff wachten haha. wij doen niks zelf regelen voor de versiering.
@Danjo, wel stoer toch? Die van mij kan soms al vloeken als hij een sneetje in zijn vinger heeft. haha. Maar hier dus ook vaak verschonen idd. Ach, hoort erbij. @Odess, nee ik ga er ook nog niet voor bellen ofzo. Alleen als het echt drastisch meer wordt. Versiering, hier komt een bumba geboortebord in de tuin en vlaggetjes voor het raam. Verder niets. Wil niet teveel. Maar vrienden van ons lopen al te giechelen als ik dat zeg dus die zullen wel zo'n mega opblaasding neer gaan zetten waardoor ik meteen niet meer uit het raam kan kijken. haha
Luna 1 ding scheelt kunnen ze ook niet bij jou na binnen kijken haha. ik laat me verassen ze gaan maar fijn hun gang
@Trutje, wauw... zomaar ineens al gebroken vliezen en weeën. Je had nog niet echt voortekenen gehad, wel? In ieder geval heel veel succes! Ik hoop dat het snel gaat! Heb je inmiddels de VK gebeld? @Rose, ik hoop dat je op dit moment 'lekker' ligt te puffen en dat die drie centimeter ontsluiting snel vordert. Maar de eerste drie heb je mooi alvast te pakken! Ik hoop dat het goed gaat doorzetten nu. @Trutje en Rose, ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken. Toi toi toi! @Danjo, oh oh oh, mannen toch... Raar eigenlijk dat ze er in het ziekenhuis niets aan doen. Ik heb zelf twee keer mijn enkelbanden gescheurd gehad (al waren die volgens mij wel bijna helemaal afgescheurd) en moest de eerste keer in gips en de tweede keer in tape. Als je je mannetje echt zo eigenwijs is als je zegt, vrees ik echter dat hij er niet zo veel van zal leren helaas... Sterkte in ieder geval! @Leonie en Sjimf, tja... ongeduldig ben ik natuurlijk stiekem best wel, zeker als ik hier al die dames voor zie schieten . Maar het is niet anders. Ik kan me er heel druk om maken dat ik nog niets voel, maar daar heb ik alleen mezelf mee en ik vrees dat het er niet sneller door gaat. Integendeel... Nog één dag en dan ben ik officieel 40 weken zwanger! @MamavanJordy, je ouders op vakantie? Ben je niet bang dat je gaat bevallen? Fijn in ieder geval dat je vannacht lekker hebt geslapen en het geboortebord af is. Wij hebben zelf geen geboortebord, maar mijn collega's verzorgen er eentje en mijn ouders volgens mij ook. We zullen het wel afwachten . @Luna, als je twijfelt of het vruchtwater is, zou ik toch even je VK bellen hoor meid. Die kunnen het dan eventueel onderzoeken. Misschien slim om een beetje op te vangen voor onderzoek? Wanneer moet je eigenlijk weer naar de VK. Ik heb trouwens zelf ook gedacht dat ik vruchtwater verloor, maar dat bleek achteraf gewoon fluor te zijn, ofwel gewone afscheiding. Ik moest gaan liggen van de VK, mijn benen optrekken, een beetje druk zetten van beneden en vervolgens mijn mond op de buitenkant van mijn hand zetten en blazen. Zij heeft toen inwendig wat gespiekt maar zag geen vruchtwater. @Kitty, veel plezier in Antwerpen! @Odess, rustig aan hè? Liefs, Josien
@Flotsje, gefeliciteerd met Bram! En kom maar op met het verhaal, heel nieuwsgierig. @Rose & Trutje, zouden we vandaag 2 beebs erbij krijgen??? Veel succes allebei. @Danjo, auwww klinkt niet fijn, dus nu een manke en een snotteraar in the house...sterkte @Josien, misschien heb jij een beeb 'van de klok' en komt ie precies op de datum @Daantje, echt een mooie toeter zeg, zo fijn dat deze laatste weken redelijk goed gaan voor je @Leo, jij bent ook behoorlijk druk met allemaal uitjes, zou ik de energie niet voor hebben @Ellen, nu wordt het echt eens tijd om rustiger aan te doen
haha nee dat klopt ook weer. Stupid me!! Maar aan de andere kant wel beter dat ze hier niet naar binnen kunnen gluren ja! @Josien, woensdag ga ik eens vragen of ze ernaar wil kijken. Mocht het meer worden dan bel ik zeker maar echt iets opvangen kan niet eens. Daar is het te weinig voor. Dus bij jou was het gewoon afscheiding? Ik ben ook niet zo snel in paniek maar soms idd beter om eerder te bellen.
Goeiemorgen!!! Rose: spannend meid!!! Al 3 cm. Ik hoop dat t nu snel gaat voor je. En dat de volgende prik goed is...heb gehoord dat die infuusprikken erg pijnlijk zijn idd. Trutje: ook lekker bezig Hopelijk zet t goed door en heb je ook je beebje in je armen vanavond!!! Odess en Danjo: allebei hoofdpijn vervelend hoor. Hopelijk helpt een paracetamolletje en lekker relaxen de hele dag! Ellen: Volgende week geen afspraken staan??? Lekker rustig aan doen. Veel plezier op de familiedag vandaag! Daanjte: hihi wat een verschil idd met 13 weken en nu. Wel een mooie buik gekregen!! Vraag me soms ook af, komt t ooit nog een goed in vorm terug hihihih Kitty: veel plezier in antwerpen!! Danjo: oohh dat is vervelend voor je man!!!! Zou ie t echt rustig aan gaan doen dan MvJ: hahaha schattig je man die je zo mist!! Leuk hoor, zo'n geboortebord!!! Knap dat je dat zelf kan maken!! Ik moet ff beetje opruimen hier. Vandaag de verjaardag van mijn schoonmoeder. En mijn schoonzus komt ons halen en een tante brengt ons vanavond weer naar huis (wel schattig, ze willen ons niet meer met de metro en de trein laten gaan hihi) Dus een hele luxe voor ons! Maar om ze nou in zo'n huis te ontvangen... Hebben jullie dat ook dat als je man/vriend een dag thuis is dat t echt een pestzooi is. Er liggen overal kleren, schoenen, lege glazen, papiertjes, onwijs veel afwas en ga zo maar door. Geen idee waar ie t allemaal vandaan haalt hahahaha. Maar ga niet zeuren, want ben al blij dat ie thuis is! Iedereen fijne dag! Trutje en Rose: ik denk aan jullie en hoop dat t jullie dag is!!!
@Sannie, haha heel herkenbaar. Hier ook zo'n sloddervos. Maar ik ben nu ook wel heel pietje precies en als er mensen komen moet het spik en span zijn. Alsof de koningin komt. Guus ergert zich daar dood aan.
Babydream: bij hebben (hoe kan het ook anders met mijn mannetje als fan hihi) een geboortebord van een PSV mannetje. Ik vond het onzin om voor die paar weken dat dat ding staat nog een nieuwe te kopen. Straks komt het bord waarschijnlijk ergens te staan met alle namen eronder. Josien: ik ben woensdag 36 weken dus ik verwacht nog niet te gaan bevallen haha. De andere 2 kwamen rond de 39 weken en 39,4 dus eerder verwaxcht ik nu ook niet. Maar je weet nooit idd. Ze zijn ook maar tot volgende week zondag weg. En ze zijn hier in Nederland, op 1 uurtje rijden hier vandaan dus als het moet zijn ze zo terug. Afscheiding: hier ook veel afscheiding de laatste tijd. Ook soms dikke proppen. Twijfel soms of het nu gedeelte van de slijmprop zijn. Dinsdag maar even vragen aan de vk.