Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @zwangeremama: voor jou misschien wel prettig maar (spreek even voor mezelf) niet voor mezelf. Iedereen kan elke min van de dag een verandering doorgeven. zo loopt de lijst op en dan ben ik langer bezig. Dit is voor mij wat overzichterlijker. En alles wat ik binnen een uur kan veranderen doe ik in dezelfde lijst.
    Vandaar dat hij zo vaak langskomt. Maar zal hem veranderen je zit volgens mij nog in het uur.

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bij mij hebben ze wel inwendig een echo gemaakt dus er was een klein stipje te zien.
    Wel raar dat ze dat bij jou niet hebben gedaan want aan de buitenkant kunnen ze het veel minder goed zien!
    Tenminste dat zeiden ze tegen mij.
    Het is natuurlijk makkelijk gezegd maar probeer de moed erin te houden hoor!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ga ik gewoon proberen hoor!
    misschien moet ik wat meer voor mezelf opkomen en gewoon vragen om een inwendige echo. ik heb nl ook nog een gekantelde baarmoeder...
    nu eerst maar es wachten tot 12 maart!
    thnx voor jullie opbeurende woorden!

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    De lijst bijvullen doe je toch dus het lijk mij dat het niet uitmaakt wanneer het gebeurd.. nu hou je heel de dag het topic in de gate voor veranderingen lijkt me ook niet echt een optie of je moet het niet erg vinden..nouja je moet idd doen wat jij het prettigst vind!

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ellen doen hoor! en idd door je gekantelde baarmoeder kunnen ze het ook minder goed zien!
    Volgende keer beter! je weet van te voren ook niet wat je moet verwachten..ik hoop dat het je een beetje gerust heeft gesteld.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey dames, mag ik me bij jullie voegen? Heb gisteren positef getest na bijna 2 jaar proberen. Ben 26 oktober uitgerekend.

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Inderdaad ellen, laat je niet te snel afschepen! Maar weet wel dat dit waarschijnlijk de reden is geweest dat er weinig te zien was. Jammer dat deze dame niet goed met mensen om kan gaan, zit jij met een rotgevoel... De 12e gewoon een mooie inwendige echo + kloppend hartje!

Nightelf welkom! En gefeliciteerd natuurlijk :)

8. Ambertje87

25 nov 2008
    48
    0
    0
    Poortugaal
    Hoi allemaal'!

Hier nog een oktober mama :D
    Ik ben 21 oktober uitgerekend...hopen dat alles goed gaat [-o<
    Even een vraagje... hebben jullie ook last van jullie buik? zo'n zeurend gevoel? maak me daar best wel zorgen over...
    Gefeliciteerd allemaal btw!

Liefs!

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    wauw! allemaal nieuwe dames! Van harte!

10. Maia

Maia Niet meer actief

nieuwe dames, welkom!

@ellen: sterkte tot 12 maart, probeer je niet te druk te maken!

Hier heb ik net mijn nieuwe eettafel binnen :D en hij is groot! Super! Ben er heel blij mee (we moeten nog stoelen, hij was er wat sneller dan verwacht).

Verder heb ik een duffe dag. Ik heb best wel wat huiswerk gemaakt maar ik ben nog ontzettend moe e.d. dus ik lig nu een beetje op de bank te niksen. Ga zo nog even wat boetseren met marsepein en that's it!

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ maia, bedankt!
    word je niet misselijk van de geur van marsepein?
    ik ga ook maar even aan t werk hier in huis.
    ik vind het zo fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen, bedankt meiden, voel me al weer een stuk beter!
    hopelijk tot vanavond!
    liefs

12. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ Ellen vervelend zeg dat ze geen inwendige echo deed! ik had bij beide zwangerschappen dat ze uitwendig bijna niks zagen, en inwendig wel. dus het zit vast wel goed hoor! ook mijn baarmoeder lag gekanteld dan zien ze het nog minder goed..

er zijn echt al een hoop oktober mama's zeg! gezellig!

hier gelukkig geen donkere afscheiding meer gehad, ben daardoor nog onzekerder geworden! morgen moet ik naar de gyneacoloog voor de uitslag van een onderzoek (ivm twee eerdere miskramen) dus ga vragen of hij misschien al kan kijken dmv een inwendige echo! hoop het zo!

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @maia: kan jij de nieuwe dames er voor mij opzetten? Heb er ff geen puf meer voor. Ben ziek zwak en misselijk. Denk dat ik mijn bed maar weer inkruip.

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @zwangeremamma: je probeerd iedereen het naar het zin te maken. De ene wil zo snel mogelijk op de lijst omdat ze helemaal op een roze wolk zitten de andere wil niet teveel scrollen, waar ligt je prioriteit dan?
    Maar zal mijn best doen om niet al te veel updates te geven.

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @lijst... lijkt mij het 'eerlijkste' om de dames die de lijst maken te laten doen wat ze doen en wanneer ze het doen. Ben al lang blij dat er vrijwilligers zijn voor de lijst, is een behoorlijk werkje.

@cindy, hoop dat je je snel weer lekkerder voelt

@lana fijn dat de afscheiding weg blijft en succes morgen

@nieuwe...LEUK dat er toch nog nieuwe bij komen, welkom en gezellig

@ellen, sterkte meid en probeer maar zo te denken...er was in ieder geval iets te zien

@zwangeremama....weer jaloers overmorgen echo, leuk!

16. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @ nightelf en ambertje, welkom bij de club
    en natuurlijk van harte.
    zo hee ik moest eerst weer even bijlezen hoor, wat een berichten
    lig hier nu een beetje brak op de bank. heb tot 1400 gewerkt en merk wel dat de vermoeidheid al gaat toe slaan,
    verder een vreselijk zeurende ongi pijn in mijn buik, heb het nog niet eerder gehad en hoop ook maar dat het niet teveel betekend..

17. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ blij ei dankje!

ik vind ook dat de dames die de lijst maken gewoon mogen doen hoe zij het willen, het is een hoop werk en ben heel blij dat ze het willen doen!

18. Maia

Maia Niet meer actief

beterschap cindy. Ik zal straks de lijst wel even aanpassen!

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb helaas een miskraam gehad en ga jullie verlaten.

xxx

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    KNUFFEL voor jou SylviaM!

Deel Deze Pagina