Zo spannend!!!!!!!!!!! 2 in het ziekenhuis in afwachting van!! Hier nog helemaal niets hoor, ik ga die 40 weken wel halen
Ben er maar heel ff hoor, zo verjaardag van mijn nichtje. @Rose en Trutje: heel veel succes vandaan hoop dat snel de babys er zijn. Hier vanacht half 5 naar de wc. Had lichtroze afscheiding ik schrok me dood. Toen ik om 8 uur weer ging was het weg. Hoop dat het niets schrokkkens is.
@cindy, spannend, ben benieuwd wat het te betekenen heeft. Lichtrose kan in ieder geval geen kwaad hé! Ik twijfel zelf ook of ik vruchtwater verlies of dat et gewoon afscheiding is.
@luna: dat had ik gisteren ook. Voor de zekerheid had ik maar een maandverbandje in gedaan voor de zekerheid. Voor mij mag ze nog ff blijven zitten hoor. In ieder geval vanaf volgende week mag ze komen van mij. Rene gaat namelijk aankomende dinsdag eindelijk de scheiding rondmaken en dan moeten we daarna zo snel mogelijk naar het gemeente huis voor de erkenning. En daarna mag ze komen van mij. Ben benieuwd Luna
Morning meisjes hier een baaldag, dus reageer niet overal op. Baaldag komt voornamelijk door ventje die het presteert in de 4 uur dat ie thuis wakker is er een puinhoop van heb ik jouw daar te maken (nee Sannie, je bent echt de enige niet ) Dus, Moor gaat maar weer wat opruimen en ondertussen proberen te genieten van het mooie prachtige zonnige weer. Hopelijk knapt mijn humeur daar van op... Rose, Trutje, zet 'm op meiden!!
Thirza, het is hier prachtig, serieus! enne, je bent welkom hoor, als je maar door de bende heen kijkt
Even snel een berichtje tussen de weeën door het is best heftig maar we houden vol! over half uurtje komt ze weer naar de ontsluiting kijken, om half 12 zat ie op 4 cm. Hopen dat nu meer is!
Leuk van je te horen Rose! Hopelijk gaat het wat opschieten voor je! Nog even volhouden en dan heb je je baby! Spannend!
goedemiddag... nog geen nieuws van rose of trutje? hopelijk gaat bij beiden alles voorspoedig! edit: ah roos, fijn dat het 'goed' gaat succes nog even @gusam: wat spannend dus voor jou komende week ik heb het de laatste dagen even helemaal gehad. Toen manlief z'n bed uitkwam heeft hij het bad voor me klaargemaakt en me daarin gezet. Dat was wel even fijn. Daarna zijn we even naar schiphol gegaan en hebben we bij starbucks lekker koffie gedronken, dat was wel even fijn dus ik ben wel wat opgeknapt.
@Cindy, inderdaad wel lekker als alles op papier ook goed geregeld is. Wij moesten ook nog voor de erkenning naar het gemeentehuis omdat we volgend jaar juli pas gaan trouwen. @Moor, geef hem een schop onder zijn kont dan, dat hij het maar lekker weer opruimt.
Rose: Spannend meid! Vind het knap en super leuk dat je hier tussendoor nog even post! Heel veel succes! En ik ben ergg benieuwd! Trutje: Jij ook al!! Wat spannend! Heel veel succes!! Cindy: Oeh wat spannend! HOu t even in de gaten, dadelijk is het al wel aan de gang.. Blij ei: Pfff, ja ik heb het nu ook wel echt gehad hoor! Gelukkig wisten we al heel lang dat deze week zo druk zou worden. Dus kon me er een beeeeetje op voorbereiden! Vanavond nog visite.. En dan is het gedaan hoop ik.. Kan niet wachten om savonds gewoon weer lamlendig op de bank te hangen met Maurice zonder al dat gedoe.. Sannie: oooo je bent zeker niet de enige!! Hier nog 1!! Als ik alleen thuis ben, wil ik alles netjes hebben. Maar zogauw meneer thuis is, is er geen houden meer aan! Ze zien het volgens mij echt gewoon niet! Hier schijnt de zon ook! Geef mij maar wolken, dan voel ik me niet schuldig om binnen te blijven.. En ik vind t ook gezelliger!
Maia, fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Kan me voorstellen dat je het soms even helemaal gehad hebt. Gelukkig heb je en lief vriendje die het bad voor je vol laat lopen!
Maia: Is starbucks een koffie merk ofzo? En zo lekker dat je ervoor naar schiphol rijd?? :O Wel heel erg lief van je man.. En nog even volhouden meid! Moor: idd ik ben het met Luna eens! Hups, schop onderr de bips!
ja, nu wordt ik ook nieuwsgierig naar die starwars koffie. @Loeniie, heb ik ook, nu even zon genoeg gezien. geef mij maar lekker herfstweer...
kennen jullie starbucks niet? ja dat is 1. lekkere koffie en 2. met heel veel leuke/lekkere smaakjes (mijn favo een caramel frappuchino) en 3. belachelijk duur maar zo af en toe mogen we dat voor onszelf en helemaal naar schiphol rijden? Dat is hier amper 10 minuutjes vandaan dus dat is niet ver