ik zie dat zelfs de eerste november mama is bevallen met 30weken en 6 dagen 1425 gram maar het gaat goed gelukkig
wow, dat is wel heel vroeg, gelukkig dat alles goed is! bij ons is het wel meegevallen met de vroeggeboortes gelukkig!
zo hier ook weer uit bed gerold heb het schijnbaar nodig, nog even en dan zijn mijn meiden er weer, heb ze toch ook wel gemist hoor! Vooral dat ik hoorde dat mijn oudste nog steeds niet beter met dr blaas gaat, zit nu toch 2 dagen aan de kuur, heb een pan vol appels klaar staan voor de hete bliksem, vanmorgen nog gehaktballen gebraden, dus lekker maaltje voor vanavond. @koffie: we hebben zelf een goed espresso apparaat, dat scheelt me een rit vanavond niet veel doen, ik denk maar es naar boer zoekt vrouw kijken, veel anders is er geloof ik ook niet
bleeeh meideni k heb echt een baaldag volgens mij... bah bah bah Kan iemand me even een schop onder mn kont geven EN me aan het lachen maken aub .. Heb het echt even gehad, ben begonnen aan mijn huiswerk voor as donderdag.. en dat is ook zo enorm veel! Verder vind ik dat ik wel heel veel op mijns chouders geschoven krijg door mijn man. Hij helpt me heus in huis, maar hij lijkt voornamelijk te denken dat alles vanzelf gaat. En dat ik 38+ weken zwanger ben en er een klein guppie van 15mnd rondloopt en dat dat toch wel veel energie vreet daar denkt meneer niet over na. En dat het soms wel attent is om eens iets voor je vrouw mee te nemen, dat is ook te veel gevraagd volgens mij.. BAH
Anas balen meid hier die vette schop hoppa haha i love it Jip ieuwk hete bliksem ik lus echt bijna alles maar dat bah. solly Zo hier weer ff alles gezogen beneden en danjo weer eens geborstelt heerlijk Joenka je clubje staat voor doe jullie best jullie moeten winnen heeft de eagles periode haha
@anastasia: Vervelend dat je je zo voelt! Misschien kun je tegen je man zeggen dat alles nu niet meer zo soepel gaat als voorheen? Ik denk niet dat mannen ooit helemaal kunnen begrijpen wat het is om zwanger te zijn Aan het lachen maken.. Uhhm.. Daar ben ik niet heel goed in geloof ik Ik schijn een nogal apart soort humor te hebben. Haha! Wow wat leuk dat er nu twee aan het bevallen zijn! Ik hoop stiekem ook dat die van mij niet zo heel lang meer op zich zal laten wachten, maar ik vrees toch het ergste Hoewel.. Vandaag heb ik geloof ik iets van nesteldrang gehad.. Ik heb de hele kledingkast op onze slaapkamer overhoop gehaald om de kleding van mijn man te sorteren, zodat zijn zomerkleding nu in de grote kast boven ligt, en de herfst/winterkleding in onze kledingkast. Ook hebben we het bed op klossen gezet en gekeken hoe de maxi-cosi in de auto gezet moet worden. Ah, en de keuken is nu brandschoon Maargoed, nu zit ik dus een beetje depri te zijn, omdat ik nu heel erg moe ben, en ik bijna niet meer kan lopen van de pijn in mijn bekken. Ik zak iedere keer door mijn benen! Dus.. Van mij mag hij stiekem volgende week ergens al wel komen hoor
@Anas: ik wil je wel een schop geven maar ik heb net zo'n baaldag volgens mij (iets minder - andere manier) dus of het veel zin heeft *hug* vervelend dat je man zo weinig begrip heeft @danjo: je blijft wel lekker actief hier nog steeds baaldag, hang vanmiddag op de bank half F1 te kijken, half hier te hangen enzovoorts... vanavond gaan we naar ons vriendinnetje om foto's van de shoot te bekijken en wat foto's te bestellen enz! daar heb ik wel weer zin in
Ik heb even heerlijk geslapen, fijn is dat! Hete bliksem, lekker! Hier lekker makkelijk, soep uit blik met brood. Hete bliksem moet binnenkort ook maar weer eens! Anastasia, jij ook even een baaldag. Mag best zo nu en dan, en het is inderdaad pittig met nog een peutertje. Vooral als je het gevoel hebt dat je man je niet steunt... Sterkte...
Maia komt omdat mannetje er niet is en ik weer wat energie heb gevonden daar moet je dan meteen profeit van maken he. als mannetje thuis was geweest was het ook F1 kijken etc dus dan komt er verder ook weinig van
Md nu weer lekker rustig aan doen meid ik heb al vanaf het begin last van mn bekken en ik weet het doe ook vaak teveel maar dan denk ik bij mn zelf eigen schuld dikke bult
Hoi meiden, Nog geen babynieuws zie ik. Ik hoop dat ze intussen hin beebs toch wel in hun armen hebben, maar te druk bezig zijn met genieten om iets te laten weten haha. Danjo: ik zie steeds je tekst voorbij komen op je ticker en vind het nog steeds geweldig dat het voor jullie na zoveel jaren toch gelukt is. Mmmm hete bliksem. lang geleden, hier ook maar weer eens een keer maken. Net als hete kip, ook zo lekker haha. Wij eten vandaag zuurkoolstamp met kipboomstammetjes.
Hier ook F1 op (maar voor mij geen straf, ik meen altijd álle wedstrijden te moeten zien ) en de hele dag nog niksssss gedaan. Schaam me dood. Pyjama aan, benen omhoog, laptop op schoot... Straks toch maar eens in beweging komen denk ik... En bedenken wat we gaan eten. Denk dat het shoarma bestellen wordt. Das lang geleden en ik heb er echt zin in. Wel even een salade bij bestellen voor de vitamientjes ... Liefs, Josien
mvj dat hebben wij ook hoor we zijn ook ontzettend blij denk ook wel 1 van de redenen dat mn meisje nog wel even mag blijven zitten. dit is onze laatste zwangerschap en daar wil ik van genieten. Zuurkool lekker kom dr aan haha Rose en trutje ik word nieuwsgierig buddys nog geen nieuws??
F1 vind ik tegenwoordig ook niet erg meer. Voor ik manlief leerde kennen snapte ik er niks van, keek ook nooit, maar hij kan bijna geen wedstrijd missen dus tja... langzamerhand begon ik het steeds meer te snappen en tegenwoordig kijk ik gezellig altijd mee
Hm eagles staat voor niet dat jullie dat boeit haha maar ze hebben periode dus mannetje zal wel een feestje aan het maken zijn
Hier heeft mannetje last van nesteldrang geloof ik.. Jeetje, alles moet schoon, uit de kastjes, alles moet klaar zijn voor beeb komt zegt ie. En nu is alles bijna klaar.. Dus wie weet?