Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ben ik heel vreemd als ik nu zeg dat ik geen idee heb wat F1 is?:D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    best wel formule 1 haha

3. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Knuffel: Mijn man heeft ook nesteldrang! Hele erge.. Hij is nu buiten bij het raam oude spinnenwebben aan het weghalen:) Hij roept steeds: "Als hij nu geboren wordt, en de kraamzorg komt hier, dan schaam ik me dood!" :D Maar ik heb dus niet het idee dat ons kindje binnen twee weken geboren gaat worden.. Dus ben ik vrij rustig:D

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mag ik ff komen klagen......

Ik ben zo vreselijk misselijk! Heb al twee keer overgegeven en het wil niet weggaan.
    Het was alweer twee dgn goed gegaan en nu is het weer terug en het heeft zn vrienden mee genomen. Ik voel me ook moe en draaierig.
    Lig al sinds gisteren alleen maar op de bank te slapen........bah!

Ik had verwacht dat ik het leuk zou vinden tot aan het einde maar met van deze dagen ben ik het toch wel zat hoor......

*einde klaag bericht*

5. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Hier ook een baaldag, vooral hormonaal denk ik, want zonder goede reden. Heb het gewoon even gehad met die dikke buik, mijn gebrek aan bewegingsvrijheid en geduld etc...

Ik wil ook gewoon gerommel voelen, maar bij mij geen enkel teken dat de baby op komst is, blegh...

Knuffel voor de anderen-met-slechte-humeurtjes

6. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ahaaa... :p Hmm.. Daar heeft mijn man gelukkig een bloedhekel aan. Hij snapt niet wat mensen eraan kunnen vinden, en ik eigenlijk ook niet:) Maarja:p Ieder zijn ding!

7. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Volgens mij hebben alle oktober-mama's een slechte dag!

KNUFFEL VOOR ALLE OKTOBER-MAMA'S!!!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@md: en mijn man is bijvoorbeeld anti voetbal :D en helemaal into de F1 ;)
    mij boeide het beide niet tot ik hem leerde kennen hihi!

@sloppy: *hug* hopelijk is de misselijkheid heel snel voorbij voor je, dit is ook niet leuk :(

@sjimf: nog heel even wachten (helaas)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sporten is gezond hoor haha

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sloppy vervelend maar maar nog ff

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sjimf: Knuffel terug omdat je ons knuffelt :D

@Danjo: Ja gelukkig nog maar ff :) Maar op dit soort dgn zie ik het echt niet meer zo zitten............en dan voel ik met schuldig dat ik wil dat mn kleine meid snel geboren word.
    Heel gek misschien maar wat nou als ze nog zo lekker bij me zit en nog helemaal geen zin heeft om te komen... En ik maar wensen dat ze snel komt :(

Och die hormonen:D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn man ook hoor!! Gelukkig keek ik vroeger al autoracen met mn vader dus ik heb er geen last van.

Hij heeft zelf ook geraced maar moet nu helaas zn race auto verkopen en zoals het er nu naar uit ziet gaat dit heel snel gebeuren :(
    Het is een beetje gekomen doordat ik niet meer kan werken en veel minder geld krijg nu...........moet hij zn hobby opgeven..
    Zal ff een foto spammen :D

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb die dagen ook veel hoor sloppy veel misselijk veel maagzuur veel last van mn bekken veel last van mn ribben moe en ga zo maar door. maar als ijk dan besef hoeveel moeite we ervoor hebben gedaan denk ik klaag niet wees blij en geniet.
    Maar snap je helemaal hoor

14. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Sloppy; Ik hoop ook dat mijn ventje snel komt, maar ik voel me daar niet schuldig over hoor! Het is toch logisch dat je je kindje graag wilt ontmoeten? Wie zou toch dat wezentje zijn die al maanden in mijn buik zit?:)

15. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Mijn man is gelukkig ook anti-voetbal:D Maar rijdt wel met een AZ sticker op zijn achterruit, om te laten zien dat we oorspronkelijk uit Alkmaar komen haha!:) We wonen in Groningen namelijk.. En het oorspronkelijke plan was om de AZ sticker op de achterruit te plakken in de hoop dat Groningse hooligans de ruit zouden vernielen:D De achterruit verwarming is namelijk stuk! En als andere mensen hem nou stukmaken, dan dekt de verzekering het nog voor een deel:) Het werkt alleen niet echt! Groningers zijn te braaf denk ik;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hm groningen supporters zijn niet zo hoor hahaha.

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik probeer het ook wel van me af te zetten hoor maar vandaag heb ik erg veel moeite helaas :(
    Als ik naar beneden kijk naar mn buik ben ik echt dol gelukkig en zo voel ik me echt 99% van de tijd, dol gelukkig.
    Wij hadden de hoop opgegeven en nu krijgen we wat we zo verlangde.
    Maar vandaag komt zelfs mn water er weer uit en ik heb niks geks gegeten.......ik spug zelfs in mn slaap

Maar goed, genoeg geklaagd :D nu ga ik het weer over andere dingen hebben :D Ik heb genoeg aandacht gevaagd :D

18. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Nee.. Ik geloof dat we de auto dan beter met een ajax sticker in rotterdam hadden kunnen parkeren.. Maarja, dan was er denk ik helemaal niets van de auto overgebleven:D

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    JA dat is het ook wel hoor..........
    alleen vandaag heb ik echt een ego dag! Ik wil dat ze eruit komt omdat ik nu al vanaf wk 26 aan het overgeven ben en ik het nu echt zat ben.....
    Maar goed ik had belooft niet meer te klagen :D

20. Maia

Maia Niet meer actief

@sloppy: af en toe mag je gewoon lekker klagen hier hoor! Denk dat niemand het raar vindt dat je af en toe het zwanger zijn zat bent, ondanks dat je enorm gelukkig bent met jullie wondertje!!!

Deel Deze Pagina