@Danjo, flauw van mij hé! hihi Maar jullie kunnen ook met ze alle naar Noord Limburg komen hoor! Ik heb zo'n geavanceerd koffiezetapparaat met allerlei soorten koffie! haha @Anastasia, mannen, we begrijpen ze soms echt niet hé! Kan me voorstellen dat het zwaar is als je al zo'n geppekop rond hebt lopen. Ik moetdievan mij ook wel vaak vragen iets te doen hoor. zolang hij het dan doet vindt ik het ook prima. Wij gaan vanavond so you think you can dance kijken. Zo waggel ik nog ff achter mijn man en de hondjes aan. @Jip80,het water loopt me in de mond van je hete bliksem met gehaktballen. Nou wij eten maar een kant en klare pizza. Net bezoek gehad en geen zin meer om te koken. Super lief, ze waren nog speciaal naar de koopzondag geweest om kleertjes voor onze man te kopen. broekje en polo in maat 62.
@babydream, lekker zeg al die snoepjes. jou avond kan ook niet meer stuk!! haha @Daantje, och wat vervelend. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je je vooral wat beter gaat voelen. Vervelend zeg. Ben benieuwd hoe het met rose gaat....
Wauw Trutje, van harte met jullie zoon!! Is nog best snel gegaan dan toch? Gaat alles goed met jullie? Geniet er lekker van en kom even bij! Mooie naam, wij hadden um ook op ons lijstje staan maar gaat um toch niet worden...
Daantje, wat rot dat je je zo beroerd voelt. Moet je ook overgeven enzo? Hoop dat je je snel beter voelt en je lekker thuis kan blijven. Mooi buikfoto's trouwens, een paar "bladzijde" terug (was ik nog vergeten te zeggen).
Daantje: Balen zeg! Dat bloeden zou mij ook enorm onzeker maken! Goed in de gaten houden en anders gewoon bellen he!!! Luna; aaah wat leuk! Hier ligt de pizza trouwens ook al in de oven! Lekker gezond weer vandaag!
@Daantje: Sterkte!! Je krijgt het echt niet kado.......nu voel ik me helemaal schuldig dat ik geklaagd heb vandaag... Dikke knuffel voor jou!
Trutje van harte met de geboorte van jullie zoon LOEK! Daan, he meis hopelijk stopt het bloeden snel! En wordt het gauw weer rustig in je buik. Verder hier ook een k-dag - dus bij deze een dikke knuffel voor alle baaldames!
@leonie, lief hé! Wij hebben de pizza's allebei weg gegooid en zijn nu een broodje met ei aan het maken. Die pizza's waren echt vies. We hadden een keer van die verse meegenomen maar er zat een rare smaak aan. @Sloppy, niet schuldig voelen hoor. Je hebt het ook niet makkelijk en je mag best klagen. @Formule1 en voetbal: mijn man vindt het allebei niks gelukkig . Zijn hobby is altijd body building en crossmotoren geweest maar daar is hij nu even mee gestopt. Bodybuilding heeft wel zo zijn voordelen gehad. maar goed nu moet ik me inhouden dus dat is dan weer frustrerend....
@Luna: heel lief dat je dat zegt.........ik zeg altijd tegen iedereen die het aan me vraagt hoe het gaat dat ik een droom zwangerschap heb en dat ik niks te klagen heb Ik ben zo blij met dit forum dat ik niet altijd mn smille hoef te dragen
Oja: De auto van mn vriend is VERKOCHT!! Hij is wel erg verdrietig en nu heel stuk aan het lopen met de hond........heb wel met hem te doen nu! Gelukkig groeit er een nieuwe hobby in mn buik waar hij zich straks helemaal op kan gooien
@Sloppy, ik ken het wel. Ik probeer in mijn omgeving ook alleen maar positief te zijn als er gevraagd wordt hoe het gaat. Die slapeloze nachten door de bekkenpijn die laat ik ze maar bespaard.... Ben ook wel blij met dit forum. vindt het ook echt gezellig.
Aw sloppy - ja auto's en mannen he! Maar goed toch ook fijn een extra centje in deze tijd! Luna, we zijn best gezellig met zn allen toch
@Sloppy kan me best indenken dat je klaagt als je je zo enorm beroerd voelt! Hoop dat het gauw minder word. @Daantje bah kan me voorstellen dat je dat bloeden eng vind, kun je niet nog een keer bellen met de vk en je ongerustheid duidelijk maken?? Misschien bloedvaatje gesprongen door het toucheren ? @ Gusam hoe gaat t nu bij jou? Hier net ruzie met manlief,... die vind het doodnormaal om maar heel wat bier weg te klokken onder het voetbal, dus ik zeg en als ik nou naar het ziekenhuis moet... zucht hij denkt dat t zon vaart niet loopt, dus vind dat ik me aanstel, toen ontplofte ik natuurlijk. ( had al een slecht humeur) Ik zei als ik ineens naar het ziekenhuis moet denk je toch niet dat ik bij je instap nadat je misschien wel 10 bier op hebt he ????? bovendien moet dan ook ons meisje weg gebracht worden dat kan toch ook gewoon niet!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad Mn vriendinnetje die net is bevallen belt me ook bijna elke dag - kan ik heerlijk mee kletsen want zij snapt alles! Alleen zij vertelt nu ook over voeden enzo en dan moet ik nog heel even wachten Ik vind het hier ook heerlijk om alles neer te kwakken, maar bij andere mensen doe je dat toch niet he
Hier ook zo'n man.. niet tijdens voetbal maar sowieso drinkt hij elke dag wel wat wijntjes en soms ook zoveel dat-ie zeker niet meer kan rijden. Heb het hem al een paar keer gezegd, maar dringt niet echt tot um door. "Dan nemen we toch een taxi naar het ziekenhuis..." Alsof ik daar op zit te wachten met weeën en gebroken vliezen...:x En hier inderdaad ook een kleine waar we dan iets voor moeten regelen. Ze zijn bijna even oud zie ik, jullie kindje en onze.