@Anastasia en zonneschijn, wel een beetje onnadenkend van ze. Ik zou er ook niet blij mee zijn eerlijk gezegd. Je wil toch ook niet zon aangeschoten figuur naast je hebben zitten als je daar ligt te puffen? @Odess, hier ook vriendinnen die net bevallen zijn, toch wel handig. @Hier, Guus zei net tegen me dat hij bang is dat ik zwangerschapssuiker heb. Hij vindt dat ik wel erg veel vocht vasthoud en veel drink en mijn buik wordt zo ontzettend dik. Ik moet woensdag naar de vk maar twijfel om morgen even te bellen. Afgelopen maandag zei ze dat ik daar echt niet bang voor hoefde te zijn maar toch... Dat kan ze zo toch niet zien?!
@trutje en man: van harte gefeliciteerd met Loek! @luna; als je er zelf niet helemaal gerust op bent zou ik gewoon ff bellen, maar vocht vast houden is natuurlijk ook weer iets wat bij de laatste loodjes hoort, ik drink me sinds 3 weken ook suf, en volgens mij ellen ook, maar mijn suiker was erg netjes. maar belangrijk in alles; je moet je er zelf goed bij voelen
@Jip, inderdaad maar hij zei het net en toen dacht ik inderdaad dat is ook wel zo. Ik ben ook flink aangekomen en vocht vasthouden is ook normaal maar ik vraag me af of dit nog wel normaal is. Heel veel mensen schrikken zich echt kapot als ze mijn buik zien. Ook veel andere mensen zie vragen of k geen suiker heb. Toch vindt de vk het tot nu toe nog niet nodig om het te testen eigenlijk. Gelukkig is jou suiker netjes!
Ik vind het gewoon heel verdrietig dat het niet tot hem door dringt dat het gewoone cht niet kan. Hij vind dat hij prima in staat is te rijden etc.. Nou no way natuurlijk. Hoe oud is jou andere kindje zonneschijn? Gelukkig drinkt manlief doordeweeks niet overigens ( gelukkig maar!) maar het weekeind haalt hij de schade wel weer in..:x
Zo, hier een druk dagje gehad.. Vanmiddag nog een kinderwagen gehaald. We hebben al een duo wagen, maar als esmée op bed ligt oid, willen wij nog weleens een eindje lopen met babyfoon (in de buurt) en als ukje dan nog wakker is, ga ik niet met een duo wagen lopen.. maar is ook gewoon makkelijk vind ik. Daarna naar mn schoonouders, die belden op dat ze er weer waren van vakantie. Gezellig! Het is gelukkig nu weer wat rustiger in mn buik (of helaas natuurlijk).. Maar hopen dat ik vannacht wel lekker kan slapen, want afgelopen nacht werd ik continu wakker van pijnlijke harde buiken.. Dinsdag weer naar de vk. Ben benieuwd wat ze zegt..
Anastacia, nee inderdaad zou ook geen risico nemen met alcohol op in de auto stappen. Dat doet mijn man gelukkig niet (meer), maar sowieso mag die van mij er wel wat meer rekening mee houden. En zoals Luna zie; ik hoef ook geen alcohol-walm om me heen als ik lig te puffen. Senna is van 11 juni 2008, dus nu net 15 maanden. Ze loopt nog niet, dus dat lijkt me straks wel lastig met 2 ukken. Ook snachts nog regelmatig huilen dat ze d'r speentje wil, dus ben wel beetje bang dat nieuwe uk en Senna elkaar lekker afwisselen snachts met wakker zijn.... Hoe gaat het met jouw andere meisje? Heb je het idee dat ze begrijpt dat ze een broertje krijgt?
trutje: GEFELICITEERD met jullie zoon LOEK!!! Wauw wat gaat het ineens snel zeg!!! Leuk! Danjo: Feliciteer mannetje maar! Verdiend de eerste periode! Wij hebben gelijk gespeeld! Was wel leuke pot! Merk wel dat ik niet meer zo veel kan aanmoedigen, is Joep niet helemaal blij mee. Manlief is anti-voetbal dus die gaat nooit mee en kijkt ook nooit voetbal. Hij doet aan waterpolo! Verder Sloppy: Klaag nou gewoon eens lekker, dat mag best hoor! Daantje: Vervelend weer! Doe rustig aan.... Luna: Ik ben bij Britt de laatste weken enorm veel aangekomen en had geen suiker. Was echt heel veel vocht! Maar als je twijfelt bellen Josien: Heerlijk toch zo dagje in je pyama! Hier nu gauw eten, lekker gyros!!! Lees straks wel weer verder!
@Anastasia, ik ben de buddy van rose. Heb nog niets gehoord. Maar ze kan ook via haar telefoon op zp dus denk dat ze zelf gaat posten als het zover is. @Joenka, thanks. ja ik was er eigenlijk niet zo ongerust over tot Guus erover begon. Ik bagetaliseerde het een beetje en hij is er bijna van overtuigd dat ik het heb. Heb al 4 liter melk op vandaag. Als de vk zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken moet ik daar toch ook eigenijk vanuit kunnen gaan?? Ik zal morgen toch eens bellen voor de zekerheid.
Daantje: vervelend dat je je niet lekker voelde in de stad. En dat je nu bloed ook niet geweldig. Kan idd door het toucheren komen. Sterkte meid. Enne je kan me altijd bellen he. Trutje: gefeliciteerd met jullie zokntje Loek. Ben benieuwd naar zijng ewicht en je verhaal. Maar dat komt wel, eerst genieten nu. Sloppy: klaag maar raak hoor. Luna: ik zou als je twijfelt gewoon even bellen hoor. Anastacia: balen van je mannetje zeg. Hopelijk kan je hem nu nog duidelijk maken dat hij wat moet minderen of liever helemaal stoppen even. Hier drinkt mijn mannetje geen bier laat staan alcohol dus geen problemen ermee.
Trutje! Gefeliciteerd met zoontje Loek!! Lekker genieten van elkaar nu. Knuff de rest, ik wil eigenlijk ook wel nu... hou momenteel echt liters vocht vast en ben een beetje niet lekker. Nu is het niet grappig meer!! Morgen denk ik er vast weer anders over...
We hebben het allemaal niet zo lekker zitten vandaag he! Ik ga maar even in bad en dan naar bed want ik zit mezelf alleen maar in de weg en ben me onnodig druk aan het maken om van alles. Hopelijk voelen we ons allemaal snel beter. Rose, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt meid. Welterusten all. Knuf van mij.
@Trutje: gefeliciteerd met je mannetje! @Zonnschijn & Anastacia: hier zelfde probleem, zegt dan ik drink toch alleen in het weekend en ik kan echt nog wel rijden hoor, dan ben ik in 1 klap nuchter, yehhhh right! Denk je nou echt dat ik een aangeschoten vent naast me wil hebben met bevallen, iemand die er helemaal niet goed bij is met zijn gedachten! Ik kan daar zooooo kwaad om worden, ik drink al maanden niet meer en ga bv geven dus dat gaat nog wel langer duren ook! Kunnen zij zich dan niet even een paar weekjes inhouden! Ik durfde er al niet over te beginnen hier, ik schaam me er echt dood voor! Verder lekker weekendje gehad, lekker gesocialized bij vrienden en even de stad in (maar daar had ik ook niet zoveel te zoeken) dus maar weer op visite lekker in het zonnetje zitten, wat een heerlijk weekend nog even!
@ Trutje en man: Van harte gefeliciteerd met je zoon Loek! hopelijk gaat alles goed, laat je nog weten hoe de bevalling was? @ alcohol, Teun mag graag bier drinken en we hebben nog n aantal feestjes de komende 2 weekenden. we gaan t per keer bekijken hoe ik me voel. hij is t helemaal met me eens dat hij niet met een kater of kegel naast me kan zitten als ik aan t bevallen ben! dat wil hij gelukkig ook niet. dames, ik kan me voorstellen dat jullie hiermee zitten hoor! @ iedereen met een baaldag, knuffel voor jullie allemaal van mij! @ rose, hoop echt dat ze intussen is bevallen! @ de rest, weet t niet meer zo goed... ow ja danjo, hoest met danny? al thuis intussen? hier dus een enorm drukke dag gehad, blij dat ik thuis ben! ga nu met de voetjes omhoog op de bank, maar kom zeker nog ff spieken voor ik ga slapen! weet niet meer wie t vroeg, door de week plan ik weinig, hooguit wat visite, zoals collega`s die de babykamer willen zien. komend weekend verjaardag, optreden van Teun, en trouwdag van mijn schoonouders... dus genoeg om weer moe van te worden. ga me deze week weer opladen!
Karina : Kan me indenken dat je het niet zo maar even verteld. Maar ik erger me soms dood aan mijn man op dit gebied. Terwijl hij echt heel lief is, goed helpt, schatje voor mijn dochter etc etc etc.. maar dit lijkt niet tot hem door te dringen, lijkt wel of hij mij dan een enorme zeikerd vind.. Zonneschijn mijn dochter is van 30-04-2008 dus net 15 mnd en een paar dagen. Ze loopt de hele tent door hier hoor hihi Jou dochter is dan toch 13 mnd ongeveer? Ze snapt niet dat ze een broertje krijgt. Ze vind wel mijn buik interessant en prikt er dan in en roept BUIK hahaha maar baby snapt ze niet. ze is ook zo klein nog. Ben ook benieuwd hoe dit gaat straks. Speentje snachts zoekt ze gelukkig zelf op in haar bedje, maar heb er meerdere in haar bed gelegd hahaha ( ze gooit ze wel eens per ongeluk door de spijlen nl) en heb sinds kort een speen vast aan een tutdoek, dus gelukkig word ze daar niet wakker van.
heee dames! wat hebben jullie eigenlijk allemaal precies in de tas zitten voor het bevallen int ziekenhuis? ik wou er aan beginnen.. maar weet niet waar.. liefs
Joenka iig 1 punt mannetje hier is helemaal happy haha. alcohol hm mannetje mag van mij best wat drinken in het weekend ( doordeweeks drinkt ie nooit en in het weekend alleen met een feestje) nou hebben we niks meer op de planning staan dus zal ie ook niet meer drinken. ellen hij is thuis en ligt te rusten met zn pootje eigenwijze drol nou weet ik ook van wie ons meisje dat heeft haha. Rose maak me een beetje druk meid want we horen maar niks van je. Hier zo ff bedje opmaken en dan slapen we weer frisjes vannacht (hoop ik ) morgen ga ik ff na de action en kruidvat ff van alles in slaan zodat mannetje daar straks niet achteraan hoeft. ook gaan we grote boodschappen doen dus alles ff extra halen.
Roos zou erin stoppen Toilettas klerenbaby kleren voor jezelf Pyama of iig makkelijk zittende kleren 2 of 3 onderbroeken voedingsbh als je bv gaat geven. flesjes drinken iets te snacken liga of zo fototoestel maxicosi en voetenzak of deken iemand nog toevoegingen haha ik heb hem zelf nog niet eens gepakt
@Danjo: Dan zou ik maar opschieten hihi! Ik vond het wel leuk om mijn vluchtkoffertje in te pakken, gelijk beslissen wat de kleine als eerste gaat dragen Ik heb ook nog dextro-energy ingepakt en lipbalsem, voor als je moet puffen en je daardoor droge lippen krijgt Oh en hele warme wollen sokken, het schijnt dat je koude voeten krijgt tijdens de bevalling..