Had m'n ziekenhuistas al wel gepakt, maar helemaal niet aan het fototoestel gedacht. En ook niet aan iets te snacken en drinken, maar denk ook niet dat ik daar zin in heb op het moment van bevallen. Bij de eerste niet in ieder geval, maar dat ging ook wel erg snel. Verder misschien een tijdschrift, voor als de weeën wat minder snel komen en je wat afleiding wil.
Hoezo opschieten ik schiet niet zo snel in de stress briefje ligt op de commode als zover is kan ik hem ook wel pakken en zo niet mannetje wel idd sokken vergeten balsem hebben ze hier wel in het zh haha een boekje of een spelletje nintendo ds of zo
Nog steeds niks van Rose hè? Hebben jullie misschien ook de geboorte- Tens gehuurd? Zo'n apparaatje met plakkertjes die electrische schokjes geeft op je rug op 4 plekken. Dit zodat je minder pijn zult hebben. Ik heb um via marktplaats gehuurd, ben benieuwd of-ie werkt straks. Iemand al ervaring misschien?
zonneschijn nee ik ga het aan zonder medicatie of iets mocht het niet willen in het zh hebben ze dan wel iets.
vergeet ook de toiletspullen voor je vent niet... misschien lekker dat hij ook zijn bekkie schrobt als hij met je mee gaat puffen Papieren ook niet vergeten, vk mapje, trouwboekje, paspoorten. verzekeringsbewijzen etc. Moorman net lekker mijn buikje en rug laten wrijven. Hier om de haverklap warm / koud minimoor is onrustig in mijn buik, hoofdpijn, jankbuien, lastige harde buiken... ben echt uit mijn doen! sorry voor de ego berichtjes, lees het meeste wel maar er blijft niet zo veel hangen
Zonneschijn, ik heb geen geboorte-tens gehuurd. Heb wel zo een vergelijkbaar apparaatje liggen voor spieroefeningen. Ik zie in het ziekenhuis wel of en wat voor pijnbestrijding mogelijk is. Kan me er nu al op vast pinnen wat ik wil en waarom maar zal je zien dat er straks niets uitkomt.
@alcohol, vorige week is Moorman nog even op stap geweest met zijn zwager en zus. Toen nog een lekker drankje gedronken ook dat was zijn laatste drankavondje had ie al helemaal zelf besloten. Op vrije dagen zal hij zeker een glaasje port drinken o.i.d. maar niet meer dan een glaasje. Gelukkig zijn wij beiden geen grote drinkers.
zonneschijn over de TENS hoor je veel verschillende verhalen. Van lovend tot geen verschil... Bij mij op de zwangerschapsgym was er een moeder die bij de bevalling vn de 2e die tens gebruikt heeft, maar ze zei dat ze niet het idee had dat dit veel hielp. Ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat werken.
Oh ja over alcohol nog even: een biertje of wijntje is het probleem ook niet. Het gaat er vooral om de grotere hoeveelheden.... bedoel 1 biertje zal me een zorg zijn maar als het er 10 worden, dan word het een ander verhaal vind ik..
anastasia, ben ik met je eens hoor. Ik ben blij dat ik deze discussie niet aan hoef te gaan met vent! Ik geloof dat al het bier door de gootsteen ging hier... Maar goed, bier staat hier te bederven
Hier ook, mijn man drinkt het nooit. Af en toe wijn, omdat hij denkt dat het goed voor hem is Maar dan vertrekt hij zijn gezicht omdat hij het vies vindt. ("Waarom drink je het dan?" "Nou, dat is stoer toch? Waarom zouden mensen anders alcohol drinken?" ) Ik drink zelf ook nooit alcohol, dus het is voor mij niet echt afzien wat eten betreft in mijn zwangerschap Ik vind het gewoon niet zo lekker..
nou, we lusten beiden best een drankje zeg maar alleen eigenlijk nooit thuis en kunnen het prima laten staan. Hoewel ik van de zomer toch wel regelmatig verzucht heb dat ik ook wel een biertje of roseetje lust... pfffff.... hopelijk is dit gewoon voorwerk zeg! Druk druk druk meisje in mijn buik, krampen, zweten...
anastacia, maar als jouw dochtertje van april is, is ze nu toch al 17 maanden? 1 jaar en 5 maanden. Volgens mij tel ik echt niet verkeerd...
In het ziekenhuis had ik bij Senna een pethedine-spuit (geloof dat-ie zo heet), zo'n spuit in je been. Voor mij echt een uitkomst toen. Maar nu geen medische indicatie dus pas halverwege naar ziekenhuis (als ik dat wil, laat ik van het moment afhangen) en weet niet of ze dan nog iets toedienen... Vandaar nu geboorte-Tens, heb ik in ieder geval het idee dat ik "iets" heb en de controle kan houden... (al is het maar tussen m'n oren)
@moor: lekker onder de douche en dan lekker in je bedje, hoop dat het gauw wat af zakt, aan de andere kant, hoe beter het voorwerk, hoe beter het straks gaat
Jip ik maak me ook een beetje zorgen hoor. zonneschijn als het niet te harde is kan je eerder na het zh hoor
Nog geen nieuws van rose zie ik, spannend hoor - hoop dat ze inmiddels haar beebje al wel vast heeft! Luna is volgens mij haar buddy en die is ook al vertrokken dus ben benieuwd wanneer we wat horen! @ alcohol, lijkt me lastig meiden dat manlief geen rekening wil houden met jullie! Natuurlijk wil je er dan niet naast zitten!! En bij de bevalling zit je er ook niet op te wachten, jammer dat ze dat niet snappen! Moor, klinkt als heerlijk voorwerk - heb ook enorm liggen zweten vannacht. Nu komen de krampen weer - maar hopen dat ze ook wel het een en ander doen he Maar in jouw geval mag beeb nog even rustig blijven zitten! Goed weltrusten dames!
ik hoop op goed voorwerk ja... scheelt straks weer! ik ga zo Zembla kijken met mannetje, gaat over zijn werk vandaag. trusten alvast!!