Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ik ga even tv kijken ik kijk voor ik ga slapen nog wel een x of er nieuws is

odess rose kan zelf ook online komen met dr mobiel

2. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    ZIEKENHUIS

In deze tas moet je volgende dingen inpakken:

zorgpasje
    zwangerschapskaart van de verloskundige
    patientenplaatje
    toiletartikelen(tandborstel, tandpasta, kam/borstel, haar elastiekje, shampoo, zeep, lipbalsem etc.)
    katoenen t-shirts/nachthemd
    badjas

warme sokken
    pantoffels/slippers
    a 3 ondergoed
    stevige bh zonder beugels/voedings-BH
    2 kleertjes voor je baby
    2 rombertjes voor je baby
    warm jasje of omslagdoek voor je baby, voor wanneer je naar huis mag
    digitale fototoestel- accuoplader
    camera- accuoplader- evt statief
    maxicosie
    eten&drinken (DEXTRO!)
    mobiel - accuoplader en BELTEGOED
    Ik hoop dat dit voldoende informaties zijn ;)

Ik heb ze allemaal al ingepakt:D

Verder: t was toch geen rustige dag geweest. Heel even was het wel ff gezellig, maar ging weer mis!:x

Morgen moet ik hem naar zijn werk brengen en ophalen.
    Want wij hebben maar 1 auto en ik ga ech nie met de fiets naar VK toe.

Nou ik ga nu naar bed want ben gesloopt!
    Mijn partner snapt echt niet wat mijn behoefte zijn, ookal leg ik ze uit of waarschuw hem ff. Maar zijn koppie zit er niet naar! Hij denkt vaak alleen aan hem zelf. En ik ben ook zo pissig...hij gebruikt mijn verleden dat ik zo me gedraag. Ik heb gezegd dat t niks met mijn verleden te maken heeft, maar hoe er nu in onze relatie is!
    Echt gemeen van hem, dat doet me pijn! :(

Trouwens iemand had over aanvullende bijstand uitkering.
    Hoe werkt dat precies? Hangt er zeker vanaf hoeveel mijn partner verdiend en wat ik straks in 2 dagen verdiend?

Maar goed ik kom morgen weer kijken en bedankt voor je meningen en adviezen, want ik ben blij met deze FORUM....lang leve forum ookal had ik liever een vrolijke berichten kunnen melden.

Misschien morgen wel hoe het bij VK gaat :D
    Ik moet er om 12 uur wezen!

Dag lieve dames en vriendinnen van me!

Liefs JO

P.S. is trutje en roos al bevallen?? pb me ff want jullie gaat hier toch te hard ;) vanavond!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hmmm ja ik wilde net tikken Neeeheee hahahaa maar toen ging ik rekenen en toen bedacht ik dat je gelijk had hahahahaha
    Wel erg he :) hihi
    :D:D:D 17mnd dus

4. ladies, ik ga ervandoor.. heb weer last van mn buik en rug.. begint weer met rommelen...

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Lekker slapen allemaal, of "lekker" bevallen voor wie dat wil...

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Knuffel spannend meid

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Gefeliciteerd trutje met je zoontje LOEK!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hmmmm geen nieuws van rose... jammer!
    ga nu gauw slapen, tot morgen!

o ja, over de vluchttas, ik heb er ook onderbroek/sokken/gel/deo in gedaan voor teun. als wij naar t ziekenhuis moeten, mag teun ook blijven, want er zijn kraamsuites. wel zo fijn als hij dan ook wat bij zich heeft!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@daantje: sterkte meis!

@vluchttas: ik heb er ook een schoon tshirt en een tandenborstel voor manlief in zitten!

@alcohol: manlief is erg van de whisky maar hij neemt tegenwoordig gelukkig maar een ieniemienie klein bodempje..
    maar Anas.. ik kan me voorstellen dat je niet blij bent dat hij dan zo'n keer heel veel drinkt, zou ik ook not amused zijn.

@jo: wat naar dat het nog steeds niet lekker gaat! :(

@rose: nog steeds geen nieuws? hopelijk is wel alles gewoon goed gegaan en heeft ze niet meer aan ons gedacht :)

Nou wij hebben een gezellige avond gehad, m'n baaldagje was weer over. Zijn naar een goede vriendin geweest die ook de fotosessie van de 'buik' had gemaakt dus hebben vandaag eindelijk de foto's gezien! Maar die zijn MOOI geworden :D dus we hebben een stuk of 20 uitgekozen en nog 3 in 40x40 formaat die gaan we inlijsten en ophangen op onze slaapkamer dus dat komt helemaal goed. Zal als ik ze heb wel even een paar inscannen...

10. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    zo dames, ik heb de zaterdag en zondag even bijgelezen... pfff... wat een geklets en wat een verhalen. Wel gezellig

@trutje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Loek!! Geniet van jullie zoontje

@daantje sterkte meis

@leoniie: ik kijk ook af en toe op je hyves. Ook een super leuk kamertje. Hier alles nog redelijk rustig. Af en toe wel flinke bewegingen naar onderen en vorige week met 36 wk paar uur flinke harde buiken gehad en het voelde toen echt alsof die kleine eruit wou en nog meer ging indalen. Maar dat he ik nog niet opnieuw gehad. Wel af en toe eens een kramp maar verder nog rustig.
    En bij jou? En wat leuk dat je mannetje wil trouwen.

Verder hebbe we een ontzettend leuk weekend gehad en was de surpiseparty voor mn vriend echt super geslaagd. Tot e uur of 6 's avonds had hij nog niks door, zelfsniet toen hij eten had gehaald en de slingers zag duurde het even. En alsnog wist hij daarna niet wie er allemaal zouden komen, was echt heel leuk. Vooral toen hij van zn vrienden ook no een kano (kajak) als cadeau kreeg (wil hij al ontzettend lang, maar elke zegt ie ah kijken we volgend jaar wel eerst de kleine) Dus was helemaal super leuk, alleen lagen we pas om half5 in de ochtend erin. EN om 11.30 waren we weer wakker. Maar ben nu wel echt moe en duik zo heerlijk mn bed in en zie wel hoelaat ik morgen wakker ben.

Nog wat van rose gehoord? Ben erg benieuwd.
    xxxx

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Hierbij nog even een kort berichtje van mij. Ik kan nog niet echt de tijd vinden om weer helemaal mee te doen. Maar dat komt wel straks. Zeker op de dagen dat Aisha naar de creche gaat :)

Aylin, Jaja en Trutje, gefeliciteerd met jullie kindjes!!!! :D Allemaal jochies zo te zien! Leuk :D

Verder gaat het hier erg goed al heeft onze dame nog wel een verkeerd ritme. Maar je hoort mij niet klagen. Ik slaap snachts wel, als ze maar op mijn borst ligt. Ze wil snachts niet in de wieg of kinderwagenbak. Ik vind het allemaal prima, zelfs wel gezellig :)

Meiden, ik lees regelmatig mee en ik zal woensdag eens uitgebreid reageren. Dan is de kraamhulp weer weg en is Aisha op de creche, dan heb ik wel even tijd tijdens een slaaptje :)

Alle meiden die nog gaan bevallen in die tussentijd, toi toi toi!! :D

Hierbij ook nog even een fotootje hihi. Schattig he? Ik ben nu al dol op dit supermeisje!!!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zusterroza fijn dat het geslaagt was , pff je hebt het wel vroeg gemakat hoor haha

Shaula wat een skeetje zeg. en we begrijpen het wel hoor dat je wat minder tij dheb nu we zien je vanzelf wel meid

13. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    @shaula nog van harte gefeliciteerd met je dochter Senna en wat een mooie meid. Echt een schatje.
    wordt nu steeds nieuwsgieriger naar onze zoon.

Meiden ik ga mn bed in en lees morgen weer verder.
    weltrusten en liefs rosalie

14. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    shaula, wat een schatje zeg, daar mag je zeker trots op zijn. Wat een boel haar heeft ze al.......

iedereen die aan het rommelen is heel veel succes, hier nog alles rustig.....

15. Maia

Maia Niet meer actief

@Shaula: wat een schatje!!!

nou ik ga naar bed, moet nog douchen van manlief omdat ik zo'n pijn in m'n rug/liezen/overal heb :(

weltrusten en hopelijk horen we morgen wat van Rose!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga ook maar lekker na bedje
    en hoop morgen nieuws van rose te lezen

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    wauw shaula wat een mooi meisje! daar kan je zeker trots op zijn!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

@shaula mooi meisje hebben jullie, geniet er maar lekker van.

XXXX Gusam

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nou ik kan niet slapen pff

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007