Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

*Buddynieuws*(sms vannacht 2.00)

Rose dochter Eva is geboren, weegt 3200gram en is om 23.57 gisteren geboren. Flinke heftige bevalling gehad maar na 4 persweeen was ze er al. Gelukkig geen hechtingen.

Rose komt later nog even op zwangerschapspagina!

@Rose, van harte gefeliciteerd meid met jullie dochter Eva. Gelukkig na een zware bevalling geen hechtingen of complicaties.
    Veel liefs Luna1

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Nog niets van Rose....hoop zo dat ze lekker aan t genieten zijn van hun beebje.

Aan t aantal berichten te zien is het een rustige nacht geweest, hoop dat de nachtbrakers redelijk hebben kunnen slapen.

Danjo hoop dat ook jij nu lekker ligt te slapen.

@maia, goed zeg dat de foto's zo mooi zijn geworden. Wij gaan vrijdag naar de fotoshoot.

@Gisteravond bbq feestje gehad, maar denk dat t niet helemaal oke was, we zijn beide de hele nacht bezig geweest met rommelbuiken en wc bezoeken :x

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    jaaaaaa, gefeliciteerd rose!!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Rose:GEFELICITEERD!!!!!! Eindelijk :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

Rose: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eva!
    Geniet lekker van haar!

6. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ooohhh heerlijk rose dat ze er nu echt is

Gefeliciteerd!!

7. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Kersverse mama's van harte gefeliciteerd! Dat zijn toch al best veel baby's in september!
    Doe m'n best om jullie te blijven volgen, ben nu al vanaf een uur of 6 Aan het bijlezen, maar het is gelukt (heb alleen lang niet alles onthouden ben ik bang...)
    Nog maar een paar dagen tot oktober, het zijn nu echt de laatste loodjes voor iedereen, allemaal veel succes!

Groetjes, jammie

8. mooi meisje zeg!

9. Goedemorgen!

Rose, van harte gefeliciteerd met jullie meisje Eva! ! !

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Shaula mooie foto zeg!! Echt een schatje!!!

Rose:
    Gefeliciteerd met EVA!!!!!!!!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou welke mama zal er hierna volgen........???

We hebben nu toch al wel een aantal beebjes, ben heel benieuwd wie de volgende zal zijn...

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Joehoe alweer 38 weken!!Straks naar mn moeder toe even bijkleppen, doen we anders nooit hahahaha…

@Josien; vandaag is jouw dag!40 weken alweer!Kom maar kleine beeb….

@Luna; jij ook gefeliciteerd met je 38 weken!Binnen nu en 4 weken is het zover!

@Thirza,Machsdoch en Joenka; ook jullie mogen nu bevallen, jeej 37 weken!

@Ellen; gefeliciteerd met je 36 weken!

@Shaula; wat een poppetje is het toch, kan me voorstellen dat je daar helemaal gek op bent!!!Heerlijk dat genieten….

@Jammie; gefeli met je 39 weken!

@Rose; gefeliciteerd met je dochter Eva!!!!Wat heb jij dat ook weer super gedaan en wow geen hechtingen!!!Ga heerlijk genieten!!!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Rose: Gefeliciteerd met je dochter EVA!!!!!
    ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

Shaula, wat een schatje zeg... zucht... ik wil ook! doe lekker rustig aan, iedereen snapt dat je t druk hebt!

josien, gefeliciteerd met je 40 weken! de eerste die echt de 40 weken haalt! hoop dat je je goed voelt en dat de beeb geboren wordt als jij er klaar voor bent! (wat waarschijnlijk wel snel is he?)

dames die de mijlpaal hebben bereikt van 37 weken, gefeliciteerd!

danjo, balen dat je alweer een slechte nacht hebt gehad...

de stand is nu 4 jochies en 3 meiden he? echt helemaal super!

ik ga ff bloed prikken, thee drinken op t werk bij mijn collega`s en dan kom ik weer kletsen.
    tot straks!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@blij ei: hopelijk voel je je nu wat beter!

@josien: gefeliciteerd met de 40 weken! Hopelijk duurt het voor jou nu niet lang meer!

@mezelf: hoera, ben nu 39 weken zwanger.

@ellen: succes met bloedprikken en veel plezier bij je collega's

@baby: gefeliciteerd met de 38 weken!

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    #24995 Josien, 28 sep 2009
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
    Hé hallo allemaal,

Wat een geweldig nieuws van Rose! Meid, enorm gefeliciteerd met jullie dochter EVA! Ik ben zo blij voor je dat de kleine er is! 6,5 pond... heel netjes! Geniet van een heerlijke tijd samen nu ze er is!

@Shaula, wat een heerlijk meisje zeg! Jammer dat het ritme nog een beetje omgekeerd is, maar goed... dat komt vanzelf goed meis! Logisch dat je hoofd nu nog bij andere dingen staat dan steeds hier komen. We zien je wel weer verschijnen!

@Babydream en Luna, gefeliciteerd met jullie 38 weken!

@Buddy Joenka, gefeliciteerd met je 37 weken! Hoe gaat het met je? Voel je je nog lekker?

@Maia en Jammie, gefeliciteerd met jullie 39 weken! Ook bij jullie gaat het alweer heel hard zeg!

@Ellen, gefeliciteerd met je 36 weken. Nog een weekje en dan mag ook jij officieel bevallen! Succes met bloedprikken en tot laters!

@Danjo, heb je nog een beetje geslapen?

Joehoe BEEBJE! Kom maar gauw, pappa en mamma willen je zo graag zien, vasthouden en knuffelen! Vandaag 40 weekjes zwanger... je mag komen!

Liefs,
    Josien

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Rose, gefeliciteerd met je dochter, geniet van elkaar!

Hier rot nacht gehad, beetje verkouden geworden en last van keel, bleeeeeeeeeeeeh, wordt vast een hele gezellige dag want jongste dochter is ook strontverkouden pfff! Nog net ff op het allerlaatste moment, maar ja, genoeg hierover...

Ik ga ff een bakkie doen en voor degene die aan het rommelen zijn goooo girlsss!

X

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden even snel een berichtje! Hier gaat alles goed :( het is echt zo mooi iets mama zijn! Ik heb de hele nacht naar Eva liggen kijken. Ga nu lekker douche kom straks nog even kijken. We moeten nog tot dinsdag in het ziekenhuis blijven ivm gebroken vliezen.

18. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Josien: vandaag 40 weken! Gefeliciteerd, de eerste die de 40 weken heeft volbracht, binnen 2 weken heb jij ook je beebje in je armen, spannend hoor!

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Shaula, wat lievvvvvvvvvvvv......... *smelt*

ikwilook ikwilook! ;)

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen trouwens!
    Ik ben vandaag 37 weken! Laat die baby maar komen! :D Ik ben er klaar voor!

Deel Deze Pagina