Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Josien gefeliciteerd 40 weken!!! kleintje kom maar!!!!

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Goed zo meid, geniet van je meisje!

En over die gebroken vliezen, had ik nog nooit gehoord, had zelf ook 24 uur gebroken vliezen (nog wel langer zelfs), maar ik mocht al dezelfde dag naar huis! Dat was alleen op Aruba, misschien is dat daar weer anders! Nou ja, kan je ff bijtrekken misschien!
    Genietse

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Rose, gefeliciteerd met je meisje Eva!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Rose: goed dat ze je in de gaten houden en fijn dat alles goed is! Geniet er lekker van :D

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Josien al 40 weken! Ik hoop voor je dat je kleintje niet lang meer op zich laat wachten!

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    rose gefeliciteerd met je dochter EVA
    en al zoveel septembermama's , is wel gek hier in het oktober forum
    maar wel leuk dat iedereen hier blijft
    gisteren heel leuk in antwerpen maar zo vermoeiend
    sebiet nog wat poetsen, winkelen en dan naar de gyn,ben eens benieuwd
    meiden gefeliciteerd met x aantal weken
    en josien, dat je beebje ook maar snel gaat komen,
    xxx

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Rose, fijn dat je je nu al hier komt melden! Ik had het inderdaad ook nog niet eerder gehoord dat je dan langer moest blijven. Bijzonder eigenlijk! Maar goed... fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden. Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om zo een hele nacht naar je kleine meid te kijken. Geniet ervan!

@Thirza, gefeliciteerd met je 37 weken! Ook bij jullie mag de kleine officieel alweer komen! Geen klachten?

@Karina, beterschap!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames! Hier rommelt het elke nacht een beetje meer - straks vk :) Maar zij zal wel zeggen dat het erbij hoort ;)

Maia, mooi dat de foto's zo leuk zijn geworden, ben benieuwd!

Roza, leuk dat je hem zo hebt kunnen verrassen en dat het zo leuk was!

Shaula, ach gosh wat een schatje! Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent!! Geniet nog even van je laatste daagjes met kraamzorg!

Rose van harte met jullie meisje EVA! Een heftige lange bevalling dus, maar gelukkig wel snel geboren! Hopelijk kan je nu snel herstellen en genieten van jullie meisje! Geen hechtingen, dat geeft de burger moed ;) Ben benieuwd naar je verhaal maar ga eerst maar lekker genieten!

Blijei, he gatsie allebei last van de BBQ...

Baby & Luna, van harte met de 38 weken!

Josien, vandaag is de dag! Nog max 2 weken meid en dan heb je je kindje!!

Maia, van harte met je 39 weken!!

Karina beterschap!

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hey meiden en Rose; het is normaal hoor dat je in het ziekenhuis moet blijven als de vliezen langdurig (langer dan 24 uur) gebroken zijn, ivm eventueel infectiegevaar..

Rose je klinkt zo in de wolken en verliefd!Geweldig!!!Ben reuze benieuwd naar een foto van je meisje!

10. 0babydream0

Bleg net gedouched en alweer 3x overgegeven vanochtend, word een beetje kriegelig ervan...Al 32 weken iedere dag aan het overgeven maar wordt de laatste tijd weer meer en erger....Vannacht werd ik er gewoon wakker van en kwam t er gelijk uit...Zo vies...Zo einde geklaag haha, nu weer mn happy face opzetten...

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Babydream lijkt me heel vervelend hoor als je steeds moet overgeven. Kunnen ze je daar niets voor geven!???

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En je moet toch altijd in het ziekenhuis blijven na langdurig gebroken vliezen? Mij is altijd geleerd dat er een hoger risico is op infectie ook bij de baby en dat ze daarom dan een dagje observeren of zich geen koorts ontwikkeld bijvoorbeeld.

Heerlijk is dat trouwens he Rose, als je daar ligt in je ziekenhuisbed, en dan door het plastic ruitje naar je kindje kijken in het wiegje :) :):):):):)
    Je kunt er zo verliefd op zijn. !

13. 0babydream0

@anastasia, ik heb emesafene maar dat helpt ook niet, beebje ligt op mn maag, nog even volhouden....

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Rose: Super gaaf! Een dochter Eva, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!

Shaula: Wauw, wat een schatje zeg! Geniet er maar lekker van, we zien je vanzelf weer verschijnen!

Josien: Pff, je bent de eerste die de 40 weken heeft gehaald, maar of ik je daar mee moet feliciteren??? Hier gaat het goed! We wachten rustig af wat er gaat komen.

Roza: Leuk, dat de surprise party zo geslaagd was, nu lekker bijkomen!

Baby: Mooi balen zeg! Hopen dat je je gauw weer top voelt! Dus die ontkenningsmodus uit, kind roepen en niet meer misselijk zijn!;)

Blijei: Hmmmm, dat is minder dat je last van de BBQ hebt! Beterschap!

Maia: Leuk, op de valreep nog een sessie buikfoto's ben benieuwd!

Odess: suc6 bij de vk!

Hier: Tja, 37 weken zegt me niet zoveel. Ik moet toch in hetziekenhuis bevallen en het kindje was al zwaar genoeg dus kom maar op met die 40/41 weken... Nu zo koffie drinken bij iemand met wie ik op mutzengym (eduvita,zwangerschapsgym) heb gezeten toen met Britt. Zij is 18 okt. uitgerekend dus erg grappig dat we weer tegelijk lopen. Verder vanmiddag relaxen en wat was wegwerken!
    Dames, die wat voelen SUC6

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose van harte gefeliciteerd met jullie dochter Eva nu heerlijk genieten meid..

Meiden hebben jullie dat nou ook mn handen /vingers kan ik sochtends niet eens meer buigen en doen zeer niet normaal meer

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh en ik heb een probleem het gaat echt kouder worden geen winterjas en heb geen schoen wat dicht kan pfff

17. Maia

Maia Niet meer actief

@babydream: vervelend dat je steeds moet overgeven :(

@danjo: ja heb het ook, is vocht :( en zwaar irritant en pijnlijk. Ik moet als ik net m'n bed uitkom ook altijd even blijven staan en langzaam met m'n voeten/handen bewegen voor ik een stap kan zetten!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb het al een hele tijd maar nu gaat het idd pijn doen en het duurt wel ff voor alles weeer functioneerd zwaar vervelend

19. 0babydream0

ja danjo jouw problemen heb ik ook, handen, schoenen jas enz...

en een verlopen hoofd, zelfs met makeup al op krijg ik te horen dat ik er zo witjes en slecht uit zie...en bedankt

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby herkenbaar mooi straks voor de fotos als de kleine er is pfff

Deel Deze Pagina