Baby wat vervelend zeg dat je er zoveel last van hebt *knuf* Danjo, ja dat herken ik. Niets aan te doen vrees ik. Verder draag ik nu veel vestjes van manlief want andere dingen passen ook niet meer - maar goed echt koud gaat het niet meer worden in de komende maand! Heb nog even foto's geschoten gisteren:
En van mn tijgervelletje (gelukkig heeft manlief grote handen hihi!). Navel is nu toch echt verdwenen
@ Danjo bij de 1e zwangerschap had ik dat ook heel erg, leek wel of ik reuma kreeg ofzo. Echt heel naar. Het was allemaal vocht overigens en was vrij snel na de bevalling gelukkig over. Hier kan mijn winterjas op zich dicht, maar dan alleen als ik niet ga zitten meestal doe ik een dikke sjaal om en die hangt dan in het midden daar waar je normaal je jas dicht zou doen. En schoenen, hier heb ik of slippers aan of instappers, mijn laarzen gaan al weken niet meer dicht. Benen zitten vol vocht. Misschien kun je voor de laatste weekjes goedkope schoenen kopen ergens?
Odess mooie buik! enne danjo met die foto's draait t toch alleen maar om de beeb hahaha dan moet je als mama een verlopen hoofd hebben toch
@ Maia gefeliciteerd met je 39 weken!!!! Hoop dat de beeb snel komt ook bij jou! @ Buikfotos : Leuk hoor, hier heb ik er geen een hihi bij de 1e wel , maar nu eigenlijk niet aan gedacht. tijgervelletje hier gelukkig niet !! geen 1 streepje, maar wat niet is kan nog komen!
Hoi meiden, Rose: daar is ze dan eindelijk. Gefeliciteerd met jullie meissie Eva. Geniet er lekkr van. Ik had bij de eerste ook 24 uur gebroken vliezen maar moest alleen maar 24 uur blijven na de bevalling. Shaula: wat een prachtige meid. We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Heel begrijpelijk hoor dat je nu minder tijd hebt. Babydream: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent en moet overgeven. Lijkt me geen pretje nee. Hopelijk duurthet gewoon niet lang meer. Danjo: hier nog geen last van opgezette vingers of zo. Winterjas, nu nog geen probleem, maar weet niet of mijn buik nog erg veel gaat groeien haha. Odess: veel succes bij de vk. Josien: 40 weken alweer. Benieuwd wanneer die kleine zich aandient hoor. Roza: leuk dat de supriseparty zo geslaagd was. Rest ben ik weer even kwijt. Hier vanmorgen opgestaan met een drukkend gevoel op mijn schaambotje. Wat dit nu weer is? Gisteren was onze meid heel druk voor haar doen. Straks voor de laatste keer waarschijnlijk naar de fysio. Krijg dan de adviezen mee voor na de bevalling enzo vanwege mijn bekkenklachten. Moet in ieder geval de eerste 3 a 4 dagen zoveel mogelijk in bed door brengen, zo min mogelijk trap lopen, zo min mogelijk tillen (maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een dreumes van 18 maanden, gelukkig loopt hij sinds een paar weken en kruipt zelf de trap op). Moet nog ff kijken hoe ik dat precies ga doen want mannetje moet eigenlijk weer snel werken na de bevalling (heeft nog maar weinig vakantiedagen) en de kids zijn soms betijds wakker en willen dan eten, de kraamverzorgster zal tussen 8 en 9 hier zijn vermoed ik.
Ik ga nu geen goedkope schoenen meer halen ik loop al zo moeilijk. pff dat jullie je jas nog dicht krijgen haha
Ik loop zo lang mogelijk in vestjes, als het even kan ook in de winter dus ik ben misschien een beetje raar Even een jas van manlief aan of is die ook niet zo groot? En ik krijg ook echt geen jas meer dicht hoor, die vestjes rekken mee! Ik loop hier op mn bergschoenen in normale sokken, normaal draag ik daar dikke sokken in. Iets anders lukt sinds deze week ook echt niet meer!
Zo, was ik weer.. Hier wel lekker geslapen vannacht gelukkig. Alleen heb ik leegloop volgens mij. Kon ik eerst zo moeilijk van de ontlasting afkomen, nu ben ik vandaag al 3x geweest.. (sorry voor de praat..)
Ja danjo als je al klachten hebt is dat natuurlijk niet handig ( goedkope schoenen) Weet ook zo snel geen oplossing. Wat draag je nu dan voor schoenen? Oh mag ik even spammen: Familie van Haastert is onze website en dit is t album met de laatste fotos ( augustus/september)van mijn lieve meissie !!!
Goeiemorgen meiden! jahaaaa, nog net op 27 september is ze er dan toch Rose, jullie meisje!!! Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten! @Maia, 39 weken alweer, gefeliciteerd! @Josien, je bent de eerste die de 40 weken bereikt. Wie weet, het kan ineens heel snel gaan he? @babyd, blijft vervelend die misselijkheid, gewoon af en toe een beetje klagen, mag best! @Danjo, heel gek, maar ik heb nu duidelijk minder last van het vocht. Mijn gezicht krijgt weer z'n oude vorm terug en gister pastte ik ineens weer in mijn laarzen. Ik zou geen nieuwe winterjas kopen als ik jou was... Zelf heb ik van die sportvestjes met muts waarbij de rits van de boven- en onderkant open kan, da's echt ideaal! Schoenen, ja als je geen wilt kopen blijft dat lastig.... @Odess, het blijft maar rommelen he? Kan me voorstellen dat je er een beetje gek van wordt. Ben benieuwd wat de VK er over zegt vandaag... Mooi buikje trouwens! @Shaula, wat een scheetje!!!
Sjimpf nu nog schoenen kopen voor die paar weken mischien wel dagen zond etoch daarna zullen ze nie meer passen