Dat zou kunnen als je 1 maar groter moet kopen maar vrees dat 1 maat groter ook niet past en maat 41 dus 2 mtn groter gaat ik straks niet meer mee lopen als mn voetjes weer normaal zijn
@odess: mooie buik! @winterkleding: ik draag een (hoe noem je dat? ben de naam kwijt) colbertje (oid) met een sjaal als het koud is want m'n jas krijg ik ook niet meer dicht. Schoenen pas ik niets van maar slippers is te koud, had nog een stel oude sportgympen waarvan ik de veters enorm wijd uitgetrokken heb en dat gaat dan wel redelijk maar ben blij als ik ze dan uit kan trekken. @anas: lieve foto's zeg!
Ik denk dat ik maar teensokken moet gaan kopen of zo. Nou ja we zien het wel als het te koud is blijf ik lekker binnen haha
teensokken.... die dingen zitten echt verschrikkelijk... Maar het ziet er vast heel gezellig uit... Kan je voor dat geld beter een paar van die nep all stars kopen bij scapino...
@MamavanJordy: drukkend gevoel op schaambotje kan zijn dat je kindje of is ingedaald en als ze al is ingedaald wat verder gaat indalen. Ik voelde het op een gegeven moment ook, deed soms echt zeer en toen dacht ik al volgensmij is hij nu wel ingedaald en dat bleek later ook zo te zijn. @Rose: Van harte gefeliciteerd met Eva!!!! Heel veel geluk en geniet van je meisje Hier verder redelijk geslapen, nog wel wat gaar van het weekend maar ja dat duurt allemaal wat langer nu, het bijkomen enzo. Dus vandaag doe ik echt lekker niks. Mn mannetje heeft gisteren het hele huis alweer schoongemaakt na de surpriseparty. I.p hoefde alleen de woonkamer + toilet, maar geloof dat zijn nesteldrang sterker is dan die van mij, dus bijna alles maar gedaan, hihi. Heb wel wasjes gedraaid met mn nieuwe wasmachine gisteren en 2x de droger (ook nieuw) das toch wel heerlijk als je weer nieuwe apparatuur hebt, op de 1 of andere manier is het dan in 1e instantie leuker om te doen. En zo stil.... onze oude droger (van vrienden overgenomen) maakte zoveel herrie en kabaal dat ik bang was dat ik m straks met die kleine echt niet aan kon zetten. Geluid moet je natuurlijk gewoon maken zodat je baby er aan went maar dit was te gek, haha
@Rose: Geweldig! Eindelijk! Ohh ik hoop dat die van mij ook niet meer zo lang op zich laat wachten! @Shaula: Mooi kindje zeg! Geniet ervan! Winterkleding: Ik heb bij de hennes toen een warm wollen zwangerschapsvest gekocht. Ik denk dat ik die na de bevalling ook nog wel aankan En die trek ik dus aan als ik naar buiten ga. Met een shirt met lange mouwen eronder, en een sjaal erover. Mijn winterjas gaat inderdaad ook niet meer dicht!
Rose, Gefeliciteerd met je meisje!! Wat superleuk voor je. Shaula, wat een moppie is je dochtertje zeg. Superlief die foto. Odess, mooie buik hoor. Streepjes vallen niet eens zo op op die zwart/wit foto. kleding en schoenen, ik kan lekker me uggs aan. verder grote omslagsjaals en winterjas die bovenin nog dicht kan (ik was voor mijn zwangerschaps 11,5 kilo afgevallen dus winterjas was te groot). mezelf, gister rommelde het enorm, nu valt wel mee. VK gebeld gister en moet wel wachten tot ik echt weeen heb in regelmatig ritme, ondanks dat het nu een KS zou worden. was alleen bang dat als ik te lang zou wachten dat ik niet naar ZH in Amsterdam mag.... Morgen heb ik in Amsterdam onderzoeken, dus kan dan mooi daar checken hoe of wat.
Rose gefeliciteerd met je dochter EVA! Curly en hoe gaat het nu verder? weet je al wat meer? Ik ga ff opruimen..
o hihi je was me al voor curly.. wel fijn dat je nu hoe of wat weet! Kan je je lekker goed voorbereiden. En ook nog in het ziekenhuis waar je liever wou! Gelukkig is alles nog goed gekomen!
ja wat dat betreft heb ik een topvent!!! Ook heel zorgzaam en lief, en nu af en toe bezorgt. Elke dag belt hij wel even hoe het met mn buikie gaat. Ook omdat hij af en toe wat verder weg zit, vandaag 1 tot 1,5 uur rijden hier vandaan, dus hij wil echt dat ik meteen bel als er wat is. Maar ze plannen hem nu niet te ver weg in en hij heeft zn eigen werkbus dus kan altijd weg als het moet. Maar ik hoop dat het bij ons gewoon 's avonds begint of in het weekend, dan hoeft hij al niet weg. Hoe zit dat bij jullie dames? Werken de mannen allemaal een beetje in de buurt? Of moeten ze nog een lange rit rijden als je belt dat het zover is.
Ik geloof dat mijn man er ongeveer een half uurtje over doet. Soms langer, want de brug staat vaak open. Hehe.. Hij durft niet eens meer te gaan hardlopen Maar volgens mij moet dat toch kunnen?