Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @Rosa, mijn vriend werkt normaal gesproken op max. een uurtje rijden, maar voor een project nu eens per week een dag in Belgie...
    Deze week op woensdag, dus dan houd ik mijn benen goed bij elkaar... :D

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, helaas geen nieuws verder. Ik zal morgen moeten afwachten in Slotervaart ZH. Dan gaan ze meten en kijken of ik natuurlijk mag bevallen zoniet, dan moet ik waarschijnlijk terug naar ZH hier in de buurt en wordt daar KS ingepland. Daar heb ik donderdag een afspraak.... heel verwarrend nu, ben blij dat er het weekend niks gebeurd is, dan had ik niet geweten waar ik naar toe had gemoeten.
    enige waar ik nu bang voor ben is dat ontsluiting verder doorzet en ik niet meer helemaal naar Amsterdam mag reizen en verplicht naar ZH hier moet.

Hoe gaat het met jou? Nog ruim een week he?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wees blij hier helpt mannetje ook veel hoor. gelukkig werkt mijn mannetje op 10 min rijden van zn werk dus hij is er zo.
    Lijk me wel spannend om hem te bellen dat het zover is haha

4. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    weet je wat ook handig is als het kouder wordt een poncho
    Dan een gebreide.
    Ik heb er 2, 1 met mouwen en is en 1 zonder. Dan doe je daar lekker een zwangerschapsshirt met lange mouwen onder.
    En de 2 die ik heb is geen zwangerschapskleding, ik had ze al.

Ik heb zelf geen nieuwe winterjas gekocht, ik moet wel een nieuwe, maar om nou een zwangerschapswinterjas te kopen of 1 die super groot is, dan zit ik over 2mnd als het vriest misschien met ene veel te grote jas. Ik wacht nog ff af.

5. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Danjo: Jaaa precies!:p Het lijkt mij echt geweldig om aan mijn man te kunnen vertellen dat ik weeën heb als dat zover is:D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Die heb ik ook nog liggen zusterrosa slim idee

Md ja lekker stressie na huis komen haha geweldig

7. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    @danjo lijkt me zeker spannend om hem te bellen.
    maar ook om 's nachts wakker te worden en te zeggen:
    "moppie het is zover"

zucht... soms kan ik echt niet meer wachten, ben zooooo benieuwd!! hihi

@sjimf: ik snap dat je aankomende woensdag je benen even bij elkaar houdt, en anders zou ik zeggen als je veel gerommel hebt alvast bellen

@danjo en 10min van huis vandaan heerlijk. I.p vind ik het niet erg dat hij iets verder weg zit, alleen hoop ik gewoon dat hij rustig blijft rijden. Hij zal niet als een idioot rijden, maar vorige wk zat hij 1,5 uur hier vandaan en elke keer files dus met 2uur was hij pas thuis en omdat ik daarvoor flinke harde buiken had gehad was hij er niet zo bij met zn hoofd zei hij, zo van als er nu wat gebeurd dan moet ik dat hele stuk nog terug. Maar hij weet dat ik m op tijd bel en ik bel zn moeder dan (die werkt hier 10min vandaan) en is er zo zodat ik niet alleen ben. Mijn moeder werkt ook uurtje met de trein hier vandaan dus is er ook niet meteen.

ik heb ze trouwens beide gevraagd of ze bij de bevalling willen zijn, mijn moeder en schoonmoeder en ze vinden het helemaal geweldig

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ rose Gefeliciteerd met jullie dochter. geniet er maar lekker van. ik hoop dat jullie ook snel naar huis mogen.

@danjo was het volgens mij die dat vroeg over pijnlijke handen in de ochtend, ik heb dan alleen pijn aan mijn duimen. na een tijdje trekt dat weg.

@morgen word mijn hondje gesteriliseerd, vind ik eigenlijk wel zielig, maar het is wel beter voor haar, want na haar loopsheid loopt ze iedere keer het risico om schijnzwanger te worden (mijn hond iets meer omdat het al was na de 1e loopsheid)

fijne dag dames.

XXX Gusam

9. Maia

Maia Niet meer actief

mijn man werkt max. 10-15 minuutjes van huis vandaan gelukkig dus ik hoef niet lang te wachten zodra ik hem bel.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zuster doen waar jij je fijn bij voelt meid.

Gusam ah das zo zielig he als ze geholpen zijn gelukkig herstellen ze wel snel. weet nog goed dat danjo geholpen werd en dan zon lampenkap op ahhh gossie

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Rose, gefeliciteerd met jullie dochter Eva!!
    Nog even wachten tot dinsdag en dan lekker thuis gaan genieten!

12. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    vervelend pijnlijke handen. Mn vriendinnetje had het ook in de zwangerschap en bleek CTS (carpaaltunnelsyndroom) te hebben maar bij haar bleef het namelijk na de bevalling.
    Het is een beknelling van de zenuw in de hand

Ik werk als verpleegkundige op de uitslaapkamer en hebben een paar x in de maand wel een patiënt die hier aan wordt geopereerd, geen grote ingreep en wordt meestal alleen gedaan als je veel klachten blijft houden. Ook niet zwangeren hebben het.

Heb er zelf een paar maanden geleden wat last van gehad in mn linker hand. Nu geen last meer van, laat wel vaker wat vallen

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Roos gefeliciteerd met de geboorte van EVA!!!

haha hier ook veel schoenen stress, pas alleen nog maar slippers en een paar lage schoentjes. En dat is geen gezicht bij een legging met tuniek. dus ik ben ook op zoek naar een paar goedkope schoenen voor de komende tijd. Ik zat te denken aan van die eskimolaarsjes, heb ik meteen ook lekkere warme voetjes. Vanmiddag maar ff shoppen.

Nu gaat het toch lekker lopen met de bevallingen en allemaal nog redelijk op tijd. Ik hoor in mijn omgeving alleen maar over geboortes bij 32 weken. Sneu hoor al die ienieminie beebies in de couveuse. Gelukkig gaat het wel goed met allemaal!

14. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Alle kersverse moeders van Harte gefeliciteerd met jullie kleintje.

@werk.
    Mijn mannetje is nu onderweg naar Zeeland voor een vergadering
    2,5 uur rijden van huis.
    Als hij na de verhuising weer meer aan het werk gaat zal hij ook meer en deel van de tijd op 2 uur rijden van huis zitten.
    Wel al de afspraak gemaakt één telefoontje van mij dat hij direkt naar huis kan.

@gewrichten. Had voor mijn zwangerschap al last van mijn handen en waren al wat onderzoeken naar gedaan. Toen niets kunnen vinden. Helaas nu tijdens de zwangerschap nog meer last en paar weken terug ook bloedtest op reuma gehad. Uitslag negatief:). Wel iets verhoogde ontstekingscellen gevonden. Moet van de HA eigenlijk weer laten testen mijn bloed, maar denk dat ik rustig eerst de bevalling afwacht en kijk of het daarna weer verbeterd.

@mezelf.
    Verhuizing zit er bijna op. Morgen gaan de grote spullen over en woensdag de laatste dingen.
    Ben blij als het erop zit en de druk van de ketel is.
    Lichamelijk en mentaal ben ik redelijk op het eind.(slaap gelukkig s'nachts goed).
    Mijn rug begint nu flink te protesteren en trekt lekker door naar mijn spieren in mijn kont, zodat af en toe er gewoon een been dienst weigerd.
    Morgen weer naar de VL en hoop dat mijn bloeddruk nog acceptabel is wat ik wel denk trouwens.

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hallo dames.

hier ben ik weer efe snel.

als eerst alle dames die bevallen zij GEFELICITEERD.
    Bijna okt dus laat al die andere babys maar komen SPANNEND.....

Sorry dat ik niet veel online ben.
    Hier gaat alles goed het is echt genieten van zon kleintje Heerlijk.
    Helaas heeft dylan erg veel last van darmkramjes waardoor ik ieder avond met een huil babytje zit maar vandaag gaan we over op andere voeding dus hoop dat het dan iets beter gaat.
    Verders slaapt hij wel goed en het is echt genieten.

Ik hoop binnekort weer wat meer online te kunnen komen als alles een beetje rustig is.

Alle dames als de bevallig begint heel veel succes zet hem op en daarna GENIETEN.

veel liefs jaja

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@gandor fijn dat de verhuizing er bijna opzit, ik hoop dat je daarna nog eff lekker kunt genieten en tot rust kan komen.
    ik heb echt bewondering voor je dat je dit nog gedaan hebt

XXX Gusam

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jaja je hoeft je niet te verontschuldigen hoor ga lekker genieten van je kleine man joh.
    Balen van zn krampjes hoop dat andere voeding beter gaat werken.

Zusterrose ik werk op dbc en daar hebben we wekelijk veel mensen met cts. Maar goed het is ff afwachten wat het doet na de zwangerschap

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Jaja: geniet lekker van je kleine man :D vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes!

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

@dat is minder dat hij zoveel last heeft van krampjes, ik hoop dat de andere voeding hem van de krampjes af houd.
    geniet maar lekker van hem.

XXX Gusam

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!

Babyd: gister was ik ook in Schiedam. Maar dan thuis bij mijn schoonouders. Wel grappig...
    Vervelend hoor dat je zp misselijk blijft....nog even volhouden idd

Gusam: oohhh wat spannend, JIj hebt dus sowieso einde van de week je kindje! Gaaf zeg! En had je nu blaasontsteking?? Of had je toch gelijk?

Roos: nog steeds geen internet??

Cindy: hoop voor jou dat ze idd nog even blijft zitten!!

Curly: hoop dat t bij juo ook is doorgezet! Spannend hoor!!

Sloppy: hopelijk voel je je vandaag weer beter
    Kan me voorstellen dat t moeilijk is voor je vriend, dat de auto verkocht is...Maar hij heeft straks idd een nieuwe hobby hehe

Trutje: gefelciteerd met jullie zoon Loek!!! Jeeeeeee

Daantje: ook voor jou hoop ik dat t vandaag weer wat beter gaat!

Luna: als jij je een beetje zorgen maakt gewoon bellen idd. Zien ze snel genoeg of je t hebt of niet

Moor: je had gister echt je dag niet he...vervelend hoor. Hopelijk vandaag wat beter?

Maia: Fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad. Ben benieuwd naar de foto's!!!

Rose: jeeeeee gefeliciteerd meid!!! En wat een mooie naam: Eva!! Fijn dat alles goed gaat nu.

Danjo: nog een beetje kunnen slapen hoop ik!

Karina: succes vandaag. Beterschap voor jou en je dochter!

Josien: gefelciteerd met je 40 weken. Nu mag beebje wel snel komen hoor! hahaha

Blij ei: vervelend zeg dat de bbq zo verkeerd is gevallen bij jullie. Nog wel een beetje uit kunnen rusten? Hopelijk gaat t nu weer wat beter

zuster: fijn dast de surpriseparty van je man leuk was! Ook grappig dat ie echt niks door had haha
    Lekker hoor dat je man nesteldrang heeft hahaha En fijn zeg een nieuwe wasmachine en droger. Soms kan t geluid te erg zijn idd hehe

Danjo: ja heb ik sochtens ook. Is niet fijn als je snel de wekker uit wilt zetten hihihi
    Ik heb ook geen winterjas of schoenen. Dus hopen dat t een beetje mooi weer blijft!
    Teensokken is wel een idee. Heb ik ook hier, ik vind ze heerlijk lopen, alleen wil vriendje niks meer met me te maken hebben als ik ze aan heb hiihiihih gek he ;)

Odess: mooie foto's hoor!!!

MvJ: ja dat zal idd wel moeilijk zijn als jij dan in bed moet blijven liggen. Misschien je moeder lief aan kijken hehe

Knuffel: misschien dat t toch ook al begonnen is bij jou. Je loopt natuurlijk ook al een paar dagent e rommelen

Anastacia: leuke site!!! Schattig

Vriendje moet anderhalf uur met de trein. Maar heeft wel al een paar weken extra geld achter de hand gehouden voor eventueel de taxi van amsterdam naar delft. Wij hebben geen auto helaas... Hij moet deze week waarschijnlijk nog 1 keer naar leeuwarden. Dat is 3 uur met de trein, maar ik heb gezegd dat als t gaat rommelen bij mij dat ie dan niet mag gaan hihihi. Maar goed, tot nu toe nog helemaal niks dus zal geen probleem zijn.

Gusam: zielig he om je hond weg te brengen dan hehe. Maar wel beter voor haar!!!

Gandor: pfff jij hebt t idd nog zwaar, zo op t eind. Heel veel succes met de verhuizing!!! En hoop dat je aan t eind van de week wel echt klaar bent!!!

Jaja: leuk om wat van je te horen!!! Aaah zielig he die krampjes. Hopelijk helpt de andere voeding!

Deel Deze Pagina