en de aller aller allerlaatste vraag over de tas voor het ziekenhuis. Ik neem eigen voeding mee naar het ziekenhuis ( kruidvat extra care ) maar die pak is wel heel erg groot om in de tas te doen.. Kan ik de poeder gewoon los in een ander pakje doen met de deksel erop? Thanks
Zo weer ff bij moeten lezen.. @zusterrosa; een poncho is ook nog een idee indd @jaja; heerlijk zo genieten van je ventje, hopelijk helpt de voeding snel @sannie; das toevallig!Heb je nog leuk gedroomd trouwens???En wel beschuit met pindakaas zonder boter he zo lekker droog hahaha mannetje zegt altijd dat ik gek ben als ik dat eet.. @sloppy; told you soooooooo eigenwijze jij hahahaha @Odess; fijn dat kleintje het zo goed doet!Heerlijke gedachte . @heee ali illigalie isse nie meer illigalie!!!enne ik doe lekker een joggingpakkie aan als ik naar huis ga, de freule ligt er sjiek bij haar gevolg lekker verlopen en vermoeid .enne kan je niet een klein pakje voeding meenemen..heeft nog geen zin om nu al je pak open te gaan maken moet je namelijk binnen 4 weken opmaken .
roos, heb je nog geen poedercontainers? volgens mij blijft t heel lang goed in een afgesloten bakje hoor! zorg er dan wel voor dat je ook een maatschepje bij je hebt, omdat je misschien voor de eerste flesjes maar heel weinig hoeft klaar te maken.
over kleren: ik heb een fleecevest geleend van een vriendin, mijn winterjas past ook niet meer. ik doe nu toch alles met de auto, heb de komende weken geen winterjas nodig. schoenen: ik pas mijn laarzen nog! en all stars kun je heel losjes strikken, die passen toch altijd? curly, jij gaat die afspraak morgen gewoon halen hoor! ben benieuwd of een vaginale bevalling haalbaar is! jaja, lekker genieten van je kleine man, hopelijk is hij snel van de krampjes af! de vraag van de dag: wat eten we vandaag???
om maar meteen ff antwoord te geven op de vraag van de dag, wij eten stamppot wortel/ui met hachee. t vlees staat al de hele middag te pruttelen, dus lekkerrrrrr
ellen ik pas ook geen all stars hoor, zelfs daar gaan mn olifantenenkels niet in haha enne we eten pasta
Hmm.. Ik heb ook zin in stamppot. Maarja.. Daar zitten wel uien in. En mijn man kan dat de laatste tijd niet meer zo goed hebben lijkt wel Dus daar krijg ik dan weer slapeloze nachten van..
Hmm.. Vannacht lag ik tot 1:30 wakker. Maarja, dat had ik eigenlijk altijd wel. Als klein meisje kon ik ook nooit slapen. Eigenlijk ben ik door mijn zwangerschap vaak zo moe, dat ik alleen maar beter slaap! Alleen vannacht had ik dus wat probleempjes, maarja, de kat was nog niet binnen, en dan maak ik me altijd wat zorgen. Hij kwam om 1:00 pas thuis! En dan ben ik toch meer gespitst op allerlei geluidjes.
oh... stamppot lekker... krijg ineens trek in boerenkool Denk dat ik dat morgen ga maken, misschien alleen zwaar op de maag, laatste tijd nog meer last van. Vandaag eten we krieltjes, lekkere bak sla en krokante kipburger, mm ook lekker en wat licht verteerbaar.
Ik weet niet wat ik eet! Maar ik heb stiekem zin in een kaassouflé En ehh.. Misschien een rauwe andijvie stamppot
MD, wow oktober is wel helemaal jou maand!! Danjo, ik denk niet dat je 7 nov zal gaan halen... zowel dan is er iets heel raars aan de hand ellen, klinkt goed, mag ik bij jou eten? Hier wordt het denk kipkrokant, sperzieboontjes en aardappeltjes uit de oven. Maar krijg opeens zin in stamppot!!! Denk dat ik dat maar niet tegen vriendje zeg, want dan voelt ie zich verplicht om dat voor me te gaan halen (slager hier heeft hele lekkere!)
hahaha machsdoch, nee dat zou ik dan ook niet eten hoor! teun heeft er ook altijd wel last van , maar meestal pas een dag later! hahah daar hebben zijn collega`s dan maar last van! heb nu trouwens wel veel uien, twee door de stamppot, en ook nog 1 door de hachee... misschien niet zo heel verstandig...
heb zaterdag nog wortels uien gehad en vorige week al boerenkool. morgen denk ik een zuurkool uit de oven of vette hap want ben druk