ach ellen poep je je goed leeg ik had vorige week hachee sorry voor het praatje maar volgende dag poepte ik hachee
Jaaa ik dus ook! Ik hou van stamppot! Toen ik in Afrika was, verlangde ik echt zooo naar hutspot! En ook naar een lekker frietje met pindasaus en een kaassouflé hihi! Ik durfde namelijk nooit iets te eten in Afrika (Ben één keer in Egypte geweest, en een keer in Burkina Faso) en daar kun je beter geen dingen eten die in contact zijn geweest met ongekookt water. Nu was ik toen al vegetariër.. En vlees was ook niet echt iets wat je moest eten daar.. Dus was de maaltijd voor mij nogal karig! Rijst, brood en stukjes komkommer! (Dat was immers geschild.) Ohh.. Toen iemand hollandse kaas had meegenomen was dat echt het allerlekkerste wat ik ooit had gegeten! Haha! Een broodje met kaas Wat kun je toch naar dingen verlangen juist als je iets niet mag eten!
Hachee.. Hmm.. Kan ik ook wel weer eens maken. Met die gekke vegetarische stukjes van mij is het toch zo klaar Maarja.. Durf ik dat wel aan vannacht?
mmm ik weet ook niet wat ik moet eten...helemaal geen trek in stampot juist. Vriendje eet neit thuis, dus meot wat voor mezelf maken...geen idee. Heb wel broodjes hamburger, maar is niet echt gezond he... en als ik er nou een paprika en uitje bij snij? Sla heb ik niet in huis...en heb geen zin meer in boodschappen hehe. \ En dan bak ik wel wat aardappels erbij....toch nog een beetje gezond hehehe Wat een volle tas moet je trouwens mee nemen naar t ziekenhuis hehe. Heb t gevoel alsof ik 2 weken op vakantie ga hahaha
ik ga weer ff aan t werk, spreek jullie vast wel vandaag, veel beters hebben we toch niet te doen! danjo, babydump is altijd leuk toch? wel rustig aan doen!
sannie heel gezond hoor zon broodje jammie ellen ja wel leuk maar eindje tuffen he das het mindere eraan
@Sannie: Je bent zwanger! Dus je mag nu allerlei gekke dingen uitproberen op je hamburger! Je hebt vast nog wel wat meer gezonde dingen in huis hihi!
aardpuree zuurkool plakjes/blokjes spek, worst, paneermeel. gewoon alles apart koken schaal invetten dan laagje aardpuree dan laagje zuurkool dan laagje spek en zo een paar lagen en dan bovenop worst en paneermeeel en dan in de oven zetten wanner ie mooi goudbruin is is ie klaar
Aah dus precies hetzelfde maar dan in de oven. Doe je worst in zn geheel ook in de oven? Of plakjes? Thanks toch leuk om eens wat anders te proberen