Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    staan jou instellingen fout.

ik ga aan de kook doei doei

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ voorgevoel; leuke verhalen zeg over jullie voorgevoelen! mijn ouders hebben een voorgevoel bij 6 oktober, en ikzelf bij 8 oktober.. weet niet waarom.. vind 8 oktober trouwens wel heel mooi, en 14 oktober ook

@ zonneschijn; ja ik ga idd in het elkerliek in Helmond :D woon jij ook vlakbij omdat je in Eindhoven bent bevallen? :)

@ buddy; ja, alles zit helaas nog potdicht.. ikzelf vind een keizersnede een betere optie, aangezien dat ik een hevige allergie heb dat wanneer ik in een extreme stresssituatie kom ik binnen een paar minuten opzwel ( keel, lippen, ogen, etc) waardoor ik snel stik en meteen een injectie moet zetten, en ik zie me al 3 dagen puffen, wat voor stress dat geeft, pff..

Maar fijn dat alles goed was bij de vk en je meisje al helemaal is ingedaald :D! maar je bloeddruk is normaal hoor, aan het einde vd zwangerschap gaat de onderdruk vaak omhoog.. mijn bloeddruk is normaal altijd 100/55 en nu is deze ook iets van 135/83 ofzo.. tot de 90 onderdruk mag volgens mij.

@ sannieh; wat leuk zeg slachtoffer spelen bij een rampenoefening, zie het al helemaal voor me haha

@ eten; wij eten hier macdonalds, voel me vandaag erg emotioneel en kan om alles janken :), dus bood manlief aan om heel lief macdonalds te gaan halen omdat ik me zo rot voel, echt lieff :D. had nog wat kortingsbonnen uitgeprint en ga er nog gretig gebruik van maken haha

3. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    raar dat de instelling niet standaard is dan, ik zal eens kijken

4. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    nu klopt ie wel, thnx

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Daantje: wat lief van je man! Lekker hoor macdonalds!

Danjo: wat een goeie ideeen heb jij!! Echt lekker zuurkool. NU heb ik daar ook trek in, uit de oven. Ik heb t opgeschreven en ga t volgende week eten hahaah. Vriendje zal dat ook vast lekker vinden!

Ik ga ook de keuken in. Is nog erg vroeg maar heb niet gesnoept vandaag dus heb heel erge honger nu!

6. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Trutje: van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje LOEK

Roze: van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter EVA

Heb vannacht heel erg slecht geslapen, want de kleine lag hele avond te rommelen en te schoppen tegen mijn rechter kant van mijn rib! AUWIE....:(

Maar vanmiddag moest ik bij de VK zijn en wat blijkt het hoofdje is verder ingedaald!:D

Mijn partner moest vandaag werken, maar ik heb hem hem overgehaald want ik ga niet met de auto in me uppie naar VK rijden. Want ik was zoooooo kapot en moe! En hij is mee gegaan en zag hem wel stralen dat de kleine nu wat verder is ingedaald. En de VK zegt dat hij mij meer positief moet stimuleren etc.

Maar goed we hebben onze eigen ding gedaan om spullen boven te brengen en beetje ruimte maken en voorbereiden op de komst van onze kleine.

De bloeddruk kwam ik op 135/80 en gewicht kwam ik weer zoals vanouds terug! :D in begin van VK woog ik 101,2 en viel steeds maar af maar ben weer terug bij af op 101,3! En de assistente zei tegen me van zo straks wordt je wel slanke mama! haha leuk om van dr te horen.

MAIA: 8 oktober om 12 uur weer naar VK!:D Zet er maar bij de afsprakenlijst ;)

Die dag komt mijn mam namelijk...heb dr wel gesmsd dat de kleine wat meer is ingedaald en nou afwachten op haar reactie hihi:)

Verder probeer ik mezelf rustig te houden, want het is zo gevoelig bij mijn rug en bekken.

Zit ook lekker met muziek te luisteren en zo ga ik ff beneden tv kijken en mijn partner gaat koken ;)

Tja, als hij niet werkt is hij heel relaxter onder dan uit het werk!8)

Nou dames eet ze en spreek wel weer

Dikke knuff

Jo

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat toevallig. Ik ga ook lekker zuurkool maken. Zo even aan de aardappeltjes beginnen. Doen jullie de zuurkool er trouwens rauw in of koken jullie het eerst mee met de aardappels?

Net even met mams wezen winkelen en een SUPER leuke badjas gekregen van Pip studio. Ben er helemaal blij mee.

Leo en Jo, fijn dat alles goed was bij de vk.

Nou, hopelijk niemand vergeten.

Ga even aan het eten beginnen.

8. Momfulness

@Daantje, dan kan ik me voorstellen dat ze gaan inleiden. Hier alleen de eerste 16 weken in een paar dagen in het ziekenhuis gelegen i.v.m. overmatig zwangerschapsbraken. Ben toen van 56 naar 50 kg gegaan en nu weer 75 kg. Maar als je zo ziek en zwak bent is het een keer genoeg geweest hé! Ben benieuwd hoor.

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Buddynieuws!

Ik kreeg een smsje van Jip!

Ze is opgenomen in het ziekenhuis ivm bloedverlies en te veel harde buiken. Vanavond gaat ze nog aan de ctg en verder is het afwachten. Met de kleine gaat het goed.
    Ze houdt ons op de hoogte...

10. Momfulness

@Jip, sterkte en succes in het ziekenhuis.

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Jip; spannend zeg!!

@Lunal whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pipstudio!!!! hihi ik pip(zie kamertje) en blond verslaafde....welke heb je????

@Jo en leo; mooi weer goed gekeurd!

12. 0babydream0

ik ga even eten!doeidoei

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ jo: fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Luna: wat lief zeg van je moeder! Pff jij hebt dus ook een lekker begin gehad met t zwangerschapsbraken en toen ook al
    zoveel afgevallen :( ik was ook extreem afgevallen alleen kom nu 10x zo hard aan haha

@ Jip: jeetje meis wat schrikken!! Ik wens je heel veel sterkte toe, hopelijk is het niets ernstigs!

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Niet alles bijgelezen, sorry....

@Jip, jee meid dat is even schrikken. Hopelijk gaat alles goed! Toi toi toi!

Liefs,
    Josien

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Jip: beterschap meid!!! Hopelijk is t niks ernstigs!!!

Jo: fijn dat je partner positief was bij de vk!

Ik zag net dat ik mijn salaris gekregen heb dus ik ga ff de ikea onveilig maken :$ Bedacht me net dat we nog helemaal geen gordijnen in de babykamer hebben....hihih slim he!~

doeidoei

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmmm Jip nu maar rustig aan doen dan! Hopelijk is de ontsluiting niet heel erg opgeschoten en kan je kindje nog tot 37 weken blijven zitten! Hopelijk goed bericht later vandaag!

Hier staat de zuurkool op :D

17. Momfulness

@Daantje, ja was geen pretje. Emesefane hielp totaal niet. haha ja nu vliegen de kilootjes eraan.

@baby, hier hetzelfde. Ook verslaving Pip. Het is een donkerrose badjas met chinese bloemen en goene strikken erop. Moest me nog inhouden om niet het dekbedovertrek te kopen. wij zitten hier met 2 losse en was dan 120 euro kwijt geweest. Even tot kerst wachten. :D
    Ja jou kamer is echt te leuk. wij krijgen een jongen maar anders had ik het ook wel zo gewild.

18. Momfulness

@Odess, jij ook al zuurkool, lekker hé!

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ;) zuurkool vind ik nou juist t minste van alle stamppotten. mijn moeder maakt wel eens kerriezuurkool, die is iets zoeter.

oeoeoe jip, spannend meid! bloedverlies is toch niet heel ernstig aan t eind van de zwangerschap? weet er eigenlijk niet zoveel van...

20. 0babydream0

Voor een knul kan je ook leuke pipkamers maken luna....ik zal eens een voorbeeld zoeken leuk voor later hahaha

Deel Deze Pagina