Baby, bedankt leuke ideeen. Ik heb nu voor de kamer 3 schilderijtjes van pip en van die geruitte harten in die stijl. Dus wel wat zeg maar.... Lief is ook een leuk merk hé! Wat heb jij gegeten?
Ja das ook leuk luna heb je foto;s van je kamertje?? enne lief is ook heeel leuk! wij hebben pasta op...
O lekker! Jij dus geen zuurkool? haha het begon er al op te lijken dat we collectief zuurkool gingen eten. Ik zo eens wat foto's maken. Maar toch vindt ik het voor meiden echt het leukst met dat rose.
Hier is het boerenkool geworden met hemaworst. vriendje doet zo z'n best echt schattig. hij vraagt af en toe of ik geen zin heb in kipnuggets ofzo, hij had verwacht dat hij 's nachts z'n bed uit zou moeten voor dat soort dingen....
goedenavond! @jip: sterkte nou wij zijn net een uurtje weer thuis. Met Babe is alles goed, met mij wat minder dus ik vertel morgen het hele verhaal wel.
Maia rustig aan meid meiden lekker die zuurkool? luna ik spoel de kool een beetje af en kook het wel mee jah
@Curly, aah wat lief. @Maia, gelukkig is met beeb alles goed. Ik hoop met jou ook. @Baby, hier wat foto's.