Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden.
    Eva heeft met haar flesje gehad ;) nu mag ik weer gaan slapen, alleen liggen er aan allebei de kamers iemand te bevallen. Wat een akelig geluid zeg omdat je het zelf gisteren ervaren hebt. Dus nu maar animal planet kijken.
    Slaap lekker allemaal!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Pfffffffff kan al een uur niet meer slapen dus toch maar uit bed gekomen. Het zo' n ontzettende jeuk aan mijn benen!! Ik kan er gewoon echt niet van slapen. Probleem is dat ik er niet te hard aan kan krabben want ze doen ook pijn. Kent iemand dit? Zou mss door het vocht kunnen komen....

@Sannie, kan me voorstellen dat je niet iedere avond alleen wil zitten nu. Je wilt die tijd toch met elkaar delen. Fijn da hij gaat proberen wat te regelen op zijn werk. Kan hij niet wat werk mee naar huis nemen?

@Rose, leuk weer even van je te horen. haha. Lijkt me bijzonder om tussen 2 barende vrouwen in te liggen. Weet je wat mij dan weer opvalt. Dat er eigenlijk zoveel kindjes geboren worden... Is ook gewoon een dagelijkse gang van zaken terwijl je het zelf zo bijzonder vindt. Eet Eva goed??

3. Rose1982

@ Luna het is ook bijzonder om dat te horen, vooral als je ineens de baby hoort huilen :)
    Eva drinkt heel goed tot nu toe!
    Ik moet echt wennen aan al die geluidjes, ze ligt naast mij in een bedje.
    Hoop dat je nog lekker in slaap bent gevallen.
    Ik ga ze weer de fles geven.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!!

Ik ben hier al wakker omdat mijn mannetje besloten had om vroeg naar zn werk te gaan :( Nu ben ik wakker en hij ligt nog in z'n bed........grrrrrommmmm!!!!

Gisteren bij de Gyn, ik had een andere als normaal, geweest en alles was goed :D Mijn bloeddruk was 110/60 dus heel netjes. Ze heeft me helemaal uitgelegd hoe ik mn kleintje beter kan voelen zodat k niet weer in de zenuwen hoef te zitten. Dit was echt heel prettig.......ze nam hier ook goed de tijd voor.
    Als die andere dit echt had gedaan had ik nooit hoeven twijfelen.
    Mijn meisje is helemaal netjes in gedaald dus het mag gaan beginnen......maar het kan maar zo nog 3wkn duren.
    Ik ben nog wel steeds heel erg aan het overgeven en hierdoor ben ik ook heel erg moe.
    Maar als ik wil eten kan ik niet gaan liggen en als ik niet ga liggen val ik om van vermoeidheid......dus het is niet gemakkelijk.
    Maar goed nog maar een paar wkn :D

Nu ga ik ff bij lezen :D

5. Rose1982

#25305 Rose1982, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2009
    Ben benieuwd of er nog baby's bij zijn gekomen vanacht ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nachtbrakers hoop dat jullie weer eveb slapen, hier redelijke nacht gehad.

helaas geen nieuws van kitty

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    jammer dat er weer een aantal zijn die slecht hebben geslapen! hier alleen wakkeer gelegen van 4 tot half 6, maar ik lag nog redelijk lekker, dus nog even weer in slaap gevallen.

kitty, ik hoop dat je ons vandaag leuk nieuws brengt via danjo!

sloppy, wat fijn dat de gyn zoveel tijd stak in t laten voelen van je meisje! hoop dat je de laatste weken zonder al te veel spugen doorkomt.

rose, leuk om van je te horen! ik hoop dat je vandaag lekker naar huis mag met Eva. dan kan het grote genieten pas echt beginnen!

luna: ik heb wel eens gehoord van jeuk tijdens de zwangerschap... heb er zelf geen last van, maar mijn schoonzusje en collega hadden t zo erg dat ze bij een dermatholoog terecht kwamen en hormoonzalf kregen... das natuurlijk niet echt goed, maar zij krabden zich echt open, vooral `snachts.
    ik hoop dat zoiets je bespaard blijft de laatste weken!
    neem aan dat je al wel geprobeerd hebt in te vetten met b.v. vette nivea, of misschien helpt een wisseldouche?

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga ff lekker douchen.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy ben wel benieuwd welke tips je gehad hebt om de baby beter te voelen misschien hebben wij heir ook wel wat aan :)

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend ellen wakker gelegen.

Luna niet smeren met nivea begin dr aub niet aan dat is helemaal niet goed
    probeer menthol poeder dat gaat jeuk tegen

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier ook een drama avond/nacht..
    meisje werd wakker om 2330 gillen gillen gillen en wilde op geen mogelijke manier slapen.
    nadat ik mijn man op niet mis te verstane bewoordingen had uitgelegd dat ik het spuugzat was en een keer gewoonw ilde SLAPEN nadat ik iedere nacht maar 3 uur ofzo kan slapen...
    Is hij er uit geweest, en heeft tot 1.30 met haar opgezeten. terwijl hij gewoon moet werken vandaag.
    Dus ik voel me wel schuldig eigenlijk..

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden, hier ook bagger geslapen…Vaak moeten plassen en de hele nacht krampen in me buik…nu zakt t wel weer wat af…

@Kitty; wat spannend!Misschien heb je je beebje al in je armen..

@Jip; ook al zo spannend!!

@Karina; gefeliciteerd met je 39 weken!

@sloppy; gefeliciteerd met je 38 weken!

@scheren; meiden ik ga jullie nog 1 keer de tip geven,,,,Veet Inshower ontharingscreme!Je hoeft t er alleen op t smeren en t werkt!!!

@Rose; wat heerlijk dat t zo goed gaat!Hopelijk mag je snel naar huis!

@Sannie; hoera 36 weken!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is moeilijk uit te leggen als je niet je handen op je kindje hebt;)
    De billen voelen ongeveer net zo hard als het hoofdje maar als je dan je hand boven op de bol legt en dan je andere hand tegen het ruggetje en je beweegt dan voel je het hele lijfje mee gaan :D
    En als dit het hoofdje zou zijn beweegt het lijf niet.
    en dan heb je zo ook nog de beentjes, die zijn wat moeilijker omdat die vaak tegen het lijf geplakt zitten....maar soms komen ze dan naar buiten en ik denk dat we dat allemaal we een keer gevoeld hebben :D

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik voel dr hier sowieso helemaal liggen kan ook zo alles voelen hoe en wat.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, mijn schoonzusje kreeg dus hormoonzalf mee tegen de jeuk, mocht ze 1 x per dag dun opbrengen, rest van de dag vet houden met bodylotion of creme...

ik weet hoe de baby ligt, voel t kontje regelmatig, maar verder voel ik niet of er een armpje of beentje schopt hoor.

vanmiddag controle + bevallingspraatje bij de vk, ben benieuwd.

16. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Goeedemorgen dames,

Babydream: ik wou ook gaan zeggen waarom gebruiken jullie VEET niet, want dat kan je manlief wel mee helpen. Je hebt daarbij geen SCHERPE mes voor nodig hoor!;) Gewoon creme op je benen laten smeren en ff laten intrekken en dan met de gepaste plastic dingetje weg laten halen en daarna afspoelen! Klaar is KEES!:D

Ik ga dit weekend laten doen, dan voel je ook weer prettig bij.:D

Kitty: spannend dat je wellicht nu al kindje hebt.
    Jip: ik hoop dat de kleine nog braaf in je buik blijft, maar hopelijk komt de kleine ook gezond uit je buik. Want je zit toch in het ziekenhuis. Maar ik gun je nog ff dat de kleine nog ff in je warme buik zit.

Verder heb ik vannacht heerlijk geslapen na gisterennacht!

Ben wel nogal moe, gisteren wel 3 keer dutje gedaan;)
    Maar nu ga ik lekker rustig wat doen in t huis en de rest van de dag lekker relaxen!

Liefs

Jo

P.S. nu is hier toch lekker rust..want mijn partner is aan t werk.
    Dus maak ik gebruik van, want straks komt hij weer met zo'n chaggie koppie thuis! 8)

17. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Ik lees net of je baby kan voelen.

Nou ikke ech wel, de kont tussen mijn ribben en voetjes bij rechter ribben...echt te voelen. Bij voeten voel ik de hielen voorbij glijden en soms ook trappend!! AUW...:D

Het hoofd is al wat meer gaan in dalen, maar af en toe zie ik schouder of elleboog bewegen.

Het is goed te voelen hier!!

Knuffie Jo

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen dat krijg je idd als je via een dermatoloog loop maar nivea zitten parfums in dat gaat nog harder jeuken.
    ik zou zeggen voor die laatste paar weken probeer menthol poeder

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja daar zit ook wel wat in...

ik heb weer dingen gepland, moet nog van alles doen. mijn nesteldrang uit zich vooral in dingen regelen, ophalen, kopen enz...
    de poets blijft n beetje liggen geloof ik. gelukkig komen ma en schoonma deze week! hihi
    spreek jullie vanmiddag!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en ellen gaat weer de stad in hahaha.

Deel Deze Pagina