Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Knuffel, wat spannend!

@Zonneschijn, genoeg te doen zo te zien. jij houdt jezelf ook goed bezig!

2. nij mij staat er cvast:
    Cvast = hoofdje volledig ingedaald

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Luna; ik zou gewoon om een groeiecho vragen morgen hoor als je denkt dat je kleintje erg groot is, want met het meten kunnen ze eigelijk niet veel zeggen, sommige hebben een mega buik en een klein kindje, of een mega buik en veel vruchtwater, dus met een meetlint valt het eigelijk niet te schatten.. hier denken ze altijd aan mijn buik te zien dat we een klein kindje krijgen terwijl de kleine ruim 2 weken voor ligt op groei..

ik krijg morgen ook weer een groeiecho, vooral omdat ik zo smal ben en ze willen kijken of het dadelijk wel '' past'' ;)

Ze meten dan het hoofdje op met de echoapparatuur, het buikje, en het bovenbeentje, en dan komt er bijv bij het hoofdje : 38+4 uit, bij het buikje 39+3 en bij het bovenbeentje 37+2 en dan rekent de computer een gemiddelde uit en daarbij het gewicht van de kleine

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Knuffel; dat is mooi bij jou cvast= beebje is er klaar voor!

5. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Maia: ik wens jou heel veel sterkte in komende tijd en goed dat je vriend er is om je steunen. En uiteraard je ouders etc....wel fijn om te weten dat er iemand om je heen van je houdt en willen steunen.
    Zeker vooral als de kleine er is, misschien valt het mee want dan maakt je kleine jou weer happy. Hoop ik tenminste, maar toch heel veel sterkte en duim voor je dat je natuurlijke bevalling krijgt deze week.

Wij allen, zullen aan je denken en hard duimen!!;)

Verder zie ik idd geen babynieuws meer, het is nu ff stil.
    Hopelijk later in de middag, dus dan maar weer met spanning wachten op het nieuws!

Het is al bijna oktober, joepie....dan begint het voor ons allen echt pas he!

Ik lag nog ff te slapen totdat stomme foon af ging, en die sprak toch niks in. En het was ook prive nummer :x Gisteren ookal op hetzelfde tijd om half 11 en we weten niet wie ons nou belt!

Maar goed ik ga zo ff wat wasgoed strijken en opruimen en rustig aan doen etc.

Fijne middag nog gewenst en tot laterrzzz

Knuffie Jo

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Al zo vaak, sluit zich er gewoon voor af, zegt dan: jij werkt niet, dus jij zorgt voor de kinderen en het huishouden punt! En hij alleen zijn werk, zo werkt het toch niet he, of ben ik nu gek!
    Dit is een gebed zonder end, vrees ik!

7. Momfulness

@Daantje, bedankt voor je uitleg. Ik ga het inderdaad morgen gewoon vragen. Als ik zeg dat ik me daar zorgen om maak dan is dat natuurlijk ook niet bevorderlijk voor de zwangerschap en dan zullen ze me toch wel doorverwijzen? De vorige keer zei ik het ook al en ze bleef me maar overtuigen dat het niet nodig was. Dus die van jou loopt wat voor? Hoe smal ben je dan dat ze dat willen onderzoeken. Ik ben zelf 1.65. Weeg nu wel 75 kg maar ben ook altijd super smal geweest....

@Karina, zo werkt het inderdaad niet!!! Al helemaal niet als je op het einde van de zwangerschap loopt.

@Baby, fijn dat man er weer knap op staat ;)

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Naaaah manlief belde net, gaat alles nog goed met je? Kan ik blijven of moet ik naar huis komen? Hoe sweet :D

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Luna; ik ben 1.68 en weeg normaal 50 kilo ;) maar mijn bekken staan heel erg naar binnen gekanteld en omdat ik dus dun ben en mijn bekken smal zijn vroeg ik om een groeiecho en kreeg ik er een, en nu krijg ik morgen mijn 3e groeiecho alweer omdat mijn gevoel goed was en ik idd een groot kindje zal krijgen..

maar idd gewoon aangeven dat je een groeiecho wil omdat je het niet vertrouwd en er wakker van ligt.. gewoon wat aandikken als ze je af wil schepen, je maakt je er immers toch ook druk om?

voor haar is het een kleine moeite om eventjes een belletje te plegen voor een groeiecho..

normaal krijgen alleen vrouwen met een verhoogd BMI volgens mij standaard een groeiecho, eigelijk vind ik dit ook raar, net of als je een hoog BMI hebt je standaard een groot kindje baart, en als je dun bent een klein kindje baart :(

10. Momfulness

@Zwitsalhoofd, wat ief van je man!

@Daantje, ja wat een kromme beredenatie hé! Alsof je inderdaad geen groot kind kunt krijgen als je dun bent. Ja ik woog voordat ik zwanger was ook maar 56 kg. Ik ga het echt vragen morgen. Als ze het niet doet dan laat ik me ook een keer niet afschepen hoor. Dat doe ik veel te makkelijk. Gelukkig gaat mijn man mee.

11. 0babydream0

@Odess wat een schatje zeg

@Luna; ja manlief en dochterlief staan dalijk knap op de foto mama zit er verlopen naast hahahaha

12. Momfulness

@Babydream, haha direct na de bevalling zal dat inderdaad zo zijn, of je moet Leco of Mari inhuren alvorens de eerste foto wordt geschoten. Daarom heb ik toch nog even een fleurige badjas gehaald. dat leidt de aandacht van mijn hoofd hoop ik een beetje af. ;)

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @odess: dat is echt heel erg lief!!

14. 0babydream0

hahaha ja ach de foto's draaien toch om beebje hihi dan maakt mama niet uit hahaha

15. YellowButterfly

Zwitsalhoofd :D

Ja het is een schat, wordt er helemaal blij van :)

@ knap na de bevalling, ehm... Zet mij maar gewoon niet op de foto oke ;) Maar gelukkig ziet je vent er dan wel goed uit baby :D Maar de baby is waarschijnlijk ook wel enigzins verfrommeld dus dat past dan wel weer bij de verfrommelde mamma's :D

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

ROse: Wat leuk dat je ons op de hoogte houdt hier! :)
    Heerlijk zeg.. Als ik dat zo hoor mag ze van mij nu ook wel komen!
    Ben ergg benieuwd naar foto's!
    En hopelijk mag je vandaag naar huis!
    Geniet er van!

Ellen, shopze!

Maia: Wat fijn dat ze je begrijpen en je maandag word ingeleid!
    Je moet jezelf absoluut geen mislukking voelen , maar juist een verantwoorde mama.
    Want als je dit niet had uitgelegd, en gewoon had doorgelopen. Was je straks misschien wel zo depressief als een deur geweest, nou daar hebben jij, je kind en je man natuurlijk ook niets aan!
    Heel veel succes meid!!

Luna: Haha! Typisch kerels! Heeel lief gebaar, maar opruimen???

Danjoo: veel plzr bij de babydump!

Sloppy: beterschap!! :( Bah, lijkt me verschrikkelijk om zo de dagen door te brengen..

Karina: WOw dat klinkt ook wel heftig!! :$
    Zegtie het echt op zon manier??
    Ik had maurice echt een mep gegeven..
    Wij hebben hier ook heel vaak een discussie over gehad.
    Want meneer vond het heeeeel erg dattie na het eten moest afwassen, ( ik dan afdrogen ) Want hij moest toch de hele dag werken! Ik was toch gewoon de hele dag alleen thuis.
    Het enige wattie dan wou was na het eten op de bank ploffen en er niet meer vanaf komen.
    NOu ik vind dat belachelijk!
    Je kan elkaar best een beetje helpen, werk of geen werk. Je woont er samen.

Odess: Haha, schattig.. een beetje zenuwappig?

Luna: Hahah zwitzalhoofd :D Jij bent ook neit wijs!!

17. 0babydream0

hmm baby ook verfrommeld, nou dan zit er nog 1 nette op de foto hahahahaha

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gaat er hier nog iemand de bevalling laten filmen???

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Buddynieuws!

Jip mag naar huis, (met beeb nog in de buik;)).
    Het is de hele nacht rommelig geweest en ze heeft rust voorgeschreven gekregen.
    Ze komt vanmiddag wel weer even op het forum!

Groetjes, Thirza

20. YellowButterfly

Jaaaaa Jip wat fijn!!!

@ filmen, op zich zouden wij het eind wel willen filmen en dat je dan dus de eerste momenten van de baby hebt vastgelegd - maar dan over mijn schouder gefilmd met een statief. Dus dat we het eerste huiltje zeg maar op tape hebben staan. Maar dat is nu het idee hoor of we er straks ook aan denken...

Deel Deze Pagina