Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jip: Gelukkig maar!! en nu... RUSTEN!!

Odess: Ja dat is opzicht wel mooi he..

Ooohh , ik hoor gewoon mn darmen rommelen.. Alsof er water doorheen klotst.. Denk dat ik zo mag gaan rennen..
    Haha, sorry.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha ja dat compenseert weer dat we er zelf uitzien als een uitgewrongen vaatdoekje en de kleine als een gesmolten ET.
    En papa zit er puik bij.

@Leonie, nee ben idd niet wijs. Hoe is het nu met jou eigenlijk?

@babydream, ik zie het helemaal voor me dat Mari dan naast je bed zit met zo'n grote poederborstel. haha sorry

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@ja odess zo gaan wij t ook filmen als t goed is...film voor prive bezit hahaha

@jip'; fijn dat je weer naar huis mag!Enne echt rustig aan doen hoor!

4. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Fijn dat Jip weer naar huis mag zeg!:)

Filmen: Absoluut niet! Ik wil me daar tijdens de bevalling niet druk om hoeven maken. En het lijkt me ook niet leuk om het op film te hebben. Ik wil ook geen foto's laten maken van de bevalling. Hoeft voor mij niet. Ik hoef zelfs niet per sé meteen op de foto met het kindje.. Dat zijn vaak toch niet echt mooie foto's vind ik. Maargoed.. Volgens mij wil mijn man dat wel, dus dan moet het maar hihi! In elk geval lijkt het me wel leuk om foto's te hebben van mijn man met de kleine:) Ik hoop namelijk stiekem dat hij het kindje als eerste zal aankleden. Moet hem alleen nog overtuigen dat hij dat best wel kan, en hij héus geen armpje zal breken:D Daar is hij namelijk als de dood voor:p

5. Momfulness

@Jip lekker rustig aan doen!

Filmen, bij ons gaat de camera aan zodra mama weer onder de dekens ligt en ET er helemaal uit is. De bevalling hoeft er van mij niet op...

@Leonie, fijn dat je deze info even met ons wilde delen. hihi

6. 0babydream0

haha luna die levendige fantasie van jou altijd!Mag Mari wel een megakwast meenemen trouwens

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Jep, zegt ie echt op zo'n manier ja, meneer is Sergeant van het Korps Mariniers he, denkt dat ie thuis ook de dienst uit kan maken! Af en te helpt ie me wel (en sowieso het bed ritueel met de kinderen) en dan moet ik dat weken horen wat ie heeft gedaan! Denk nou maar niet dat ie ook maar iets heeft geregeld hoor voor de beeb!
    Soms he, soms denk ik echt dat ik beter af ben zonder!

En over de bevalling filmen, NO WAY, hoef ook geen foto's van onderen hoor, das echt niet leuk om te zien namelijk!

@Jip: fijn dat je naar huis kan zeg! Rust lekker uit!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Jip: geweldig dat je weer naar huis mag!!

@Filmen: Tja...........nou ik weet het niet hoor. Misschien het begin dat ik binnen kom enzo maar verder denk ik niet dat ik wil weten hoe ik er uitzie tijdens de bevalling.

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Foto's van onderen en kijken met een spiegel is hier ook een BIG NONO!! Mn eigen gezicht hoef ik ook echt niet te zien...

Karina, wat jammer dat je man het meeneent naar huis. Zie het veel in mijn omgeving hoor, snap dat je op je werk een bepaalde attitude hebt maar thuis moet je de knop maar even omzetten!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: :D Ja ik dacht ik zeg het even! Je weet nooit waar t goed voor is hé!
    Hier alles goed, maar ik wil mn kleintje zo graag zieeenn.
    Daar ook alles goed..?

Filmen, Ik kwam laatst op de slaapkamer, had maurice de camara al op statief voor t bed gezet.. Smeerdert.
    Heb het net zo hard weer terug de kast in getoverd.
    Lijkt me ook verschrikkelijk om mezelf te zien hijgen , puffen, persen..
    Het moment erna lijkt me idd intiemer, dat je eindelijk je kindje op je borst heb liggen..
    Toch vind ik die van jaja wel erg leuk!! Net na de bevalling.
    Maar ik ben echt totaal niet fotogeniek, echt te erg gewoon..
    Dus ik hoop dat deze wel een beetje leuk worden.

11. 0babydream0

filmen; weet je ik heb zoveel bevallingen gezien wil nou ook wel eens zien hoe t bij mijzelf gaat zeg maar;) hahahhaha dat zeg ik film voor privegebruik gaat verder niemand wat aan

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Karina: Ooh ... Vind het echt vervelend voor je.
    Ik had daar echt niet tegen gekunt..
    Verschrikkelijk!
    Hopelijk gaattie idd toch een keer die knop omzetten onderweg naar huis, want ik vind het ook echt niet eerlijk voor jou!!!
    Je bent verdorie zn vrouw niet 1 van zn soldaatjes!

Odes: mag je man wel kijken als de vk schreeuwt dat ze t hoofdje al ziet?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

babydr: Ben je blij dat je al veel bevallingen hebt gezien,, of krijg je het er nu een beetje benauwd van?

14. Momfulness

@Karina, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Heeft het geen zin als iemand anders het eens tegen hem zegt? Ik heb hier mijn moeder er weleens bijgehaald. haha Dat hielp toen wel. Nu niet echt prettig om met met gevoel te zitten dat je beter af bent zonder hem...

@Baby, ja erg hé! Maar dat is dus mijn probleem, zie alles voor me. Bij mij mag Mari nu echt een plumeaux meenemen als poederkwast.

@Leonie, denk dat discussies over het huishouden er ook wel een beetje bijkomen maar zo direct hoeft Guus het tegen mij ook niet te zeggen hoor. In de trant van vrouwen horen achter het aanrecht....

15. 0babydream0

@Leonie; nee vind ik niet erg maar daarom vraag ik me wel des te meer af hoe het bij mij zal gaan....

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ filmen; hier zegt iedereen dat ik het moet doen, maar foto's alleen vind ik goed zat.. wil wel dat er veel foto's worden gemaakt van direct na de bevalling, of wanneer de kleine uit me getild wordt, en meteen van alle controles zoals het wegen enzo..

als je een keizersnede krijgt dan heb je je kindje maar een paar seconde vast op de O.K en dan wordt je kindje weggehaald en mag die met je man mee naar de kamer, en dan wordt jijzelf nog dichtgenaait en moet je nog naar de uitslaapkamer, dus maak je zelf de controles enzo niet mee.. dat lijkt me wel echt *** dat als je een KS krijgt degene die er op dat moment zijn al een uurtje genieten van de kleine voordat je zelf je kindje in je armen hebt gehad..daarom wil ik dat als ik een KS krijg Andreas heeeel veel foto's maakt haha

@ Jip; wauw, fijn meid dat je naar huis mag en wat fijn dat de kleine nog steeds veilig in je buikje zit!! waardoor kwam het bloeden nu precies?

@ Luna; goedzo! goed dat je man meegaat, en hopelijk zeurt ze morgen niet en krijg je gewoon je groeiecho ;)

17. Momfulness

@Leoniie, gelukkig is het toiletbezoek goed gegaan. Ik was al aan het wachten op nieuws van je buddy. ;) Hier gaat het wel. Heb gewoon geen geduld meer. Verveel me dood thuis.

@Babydream, het scheelt dat je hem niet recht voor de ingang zet de camera. Dan zou ik het ook nog wel durven...

18. YellowButterfly

Hmmm nog niet over nagedacht, maar mijn man kennende wil hij dat helemaal niet zien. Hij kan slecht tegen bloed en het idee dat ik pijn heb dus ik denk niet dat hij het wil. Ik denk dat het mij dan al niet meer uit maakt ;) Dat kind moet er uit en wel NU :D

19. YellowButterfly

Hmmm Daan dat lijkt mij ook niet leuk inderdaad. Ik zou ook pas iedereen bellen als ik zelf dan uitgebreid de tijd heb gehad om (samen) ons kindje te bewonderen!

20. 0babydream0

man en kijken; hahaha die van mij wordt al onpasselijk als ik mijn lenzen uit sta te doen denk dus niet dat ie down under gaat kijken op moment supreme....

Deel Deze Pagina