Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Spannend Curly, een vaginale stuitbevalling. Maar wat goed dat je zo goed in de gaten bent gehouden en dat ze nu met zekerheid kunnen zeggen dat het ook mogelijk is!
    Hoop dat je niet met spoed een KS krijgt, maar een "gewone"bevalling in het ZH in Adam!!!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Inderdaad, bankhangen mag ;) Is inderdaad volgens mij een prima gewicht - nog twee weekjes en dan een mooie 6 ponder ;) (of rustig aan doen en met 38 weken nog rond lopen O: ) ;))

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jip lekker dat je weer naar huis toe mocht! Wel even schrikken geweest denk ik !! Gelukkig is het bloeden opgehouden!!!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Minilaptop HIer heb ik ook een mini laptop een EEE PC helemaal geweldig is het! Ik neem hem ook mee naar school tegenwoordig. Er zit draadloos internet op via de school daar en thuis via de draadloze verbinding.
    Dus ik kan er overal mee intenetten !!
    Echt een wereld uitvinding die mini's :)

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

oowww anastasia zat naar je banner te kijken 10 dagen!!Wowow

6. MvN

MvN Niet meer actief

DANJOOOO KOM ES TERUG!! GRRR :p heb ruzie met de babydump gemaakt :p

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@jip fijn dat het bloeden weer gestopt is en dat je naar huis toe mocht, nu lekker veel rusten zodat je kleintje nog even blijft zitten.

@daantje heb je al zenuwen voor morgen?? ik hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt.

@rose fijn dat het zo goed gaat met jou en eva, mocht je vandaag naar huis??

@film nee dank je, foto's mogen gemaakt worden maar niet van daar beneden dat hoeft van mij echt niet, wel zoveel mogelijk als de kleine er is.

@maia heel goed dat je het aangegeven hebt bij je vk, en ik zou het ook aan de kraamzorg doorgeven, ik heb dat namelijk ook gedaan, want ik ben ook erg gevoelig voor depressies.
    ze vonden het erg fijn dat ik dat gemeld had.
    Ik snap dat je het zelf ziet als een falen maar dat is het totaal niet, zet dat maar lekker uit je hoofd.
    kei goed van je meid, een dikke knuffel voor jou.

Mijzelf:
    mijn hondje is vanmorgen gesteriliseerd en ze komt tegen de avond weer thuis, ik ga haar lekker verwennen want vind het wel zielig voor haar, ook al is het beter voor haar.
    ik had al wel gebeld en alles was goed gegaan, en ze lag wakker te worden. (kreeg eff traantjes in mijn ogen toen ze dat zeiden).
    hier in huis ben ik de allerlaatste dingen allemaal aan het doen, ter voorbereiding op vrijdag, raar idee dat ik vrijdag zeker ingeleid ga worden, ik denk ook niet dat de kleine zich eerder aan gaat dienen als vrijdag.

XXX Gusam

8. 0babydream0

gek idee he gusam ga je naar t ziekenhuis, en als je weer thuis komt heb je je kindje bij je....

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Buddynieuws

kitty en man zijn de gelukkige ouders van een zoon Senne. hij is geboren om 13.23 3180 gram en 50 cm groot. alles is in orde

10. 0babydream0

Jeeeeej Kitty gefeliciteerd met jullie knul Senne!!Geniet van het mannetje

11. MvN

MvN Niet meer actief

Gefelicteerd kitty!!!!!!!!!!!

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo kan iemand een update geven teveel voor mij hoor.

Hier de allerlaatste spullen gehaald na de action geweest en alle poetsmiddelen en shampoo etc gekocht dus ben weer blut haha

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

JEEJ KITTY, GEFELICITEERD!!!!!!!!!

@ gusam: ja, ik ben idd zenuwachtig voor morgen! Fijn dat alles goed is gegaan met je hondje! Ben je al zenuwachtig voor vrijdag?

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ Kitty van harte gefeliciteerd met jullie Zoon Senne geniet er maar van.

@babydream ja is zeker een gek idee, ook als ik denk dat ik volgende week rond deze tijd mama ben, en dat ik haar dan al een paar dagen in mijn armen kan sluiten.

XXX Gusam

16. 0babydream0

@danjo; jip is thuis en die moet zich aan de bank kluisteren hahaha

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kitty van harte met de geboorte van jullie zoon SENNE! Heeft nog wel een tijdje geduurd dus, hoop dat je nu lekker kan genieten!

Gusam, over een paar dagen heb jij je kindje al - hoe bizar! Hopelijk knapt je hondje snel op!

18. MvN

MvN Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

04 september - Jelyor - Fenna - 2265gr - 43cm - 35.0wk
    16 september - Flotsje - Bram - 2335gr - 45cm - 36.0wk
    21 september - Shaula - Senna - 2810gr - ? - 37.0 wk
    21 september - Aylin16 - Joshua Anthony - 2770gr - 37.0wk
    23 september - Jaja23 - Dylan - 3360gr - 47cm - 39.2wk
    27 september - Trutje - Loek - ? - ? - 39.1wk
    27 september - Rose1982 - Eva - 3200gr - ? - 38.0wk
    29 september - Kitty1982 - Senne - 3180gr - 50cm - 39.3wk

Er zijn nu 5 jongetjes geboren en 3 meisjes!

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    kitty, gefeliciteerd met je zoon!! Wat super voor je, hoop dat het allemaal is meegevallen!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Kitty, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Senne!

@Babydream, paar blz terug vroeg je van de harde buiken en misselijkheid. Die harde buiken heb ik ook. Maar bij mij is het niet zo dat het om de zoveel tijd hard wordt maar blijft dan gewoon continu keihard. Alsof de kleine helemaal geen ruimte meer heeft.

@curly, wat fijn dat je natuurlijk kunt gaan bevallen!

@Jip, Kom maar gezellig vaak hier op zp, we houden je wel bezig. Ik zit me ook vaak te vervelen en heb zojuist besloten om niet meer alleen de auto in te stappen want ben er helemaal niet meer bij met mijn gedachte dus genoeg te kletsen hier!!

@Roos, hier ook mini laptop. vindt het ideaal. Zit er heel vaak achter. kan ook met 10 vingers typen op de mini toetsen!

@DAnjo, ben benieuwd wat ze bij de babydump zeiden. Ik haal ook altijd shampo etc bij de action.Scheelt een hoop!

Deel Deze Pagina