ja luna dat autorijden herken ik heel goed...zit te suffen in die auto en krijg kramp in mn benen....
Kitty & man, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Hoop dat alles goed gaat met jullie & lekker aan t genieten zijn.
@Curly & Jip, wat een goed nieuws allebei. Ik ga straks naar een zwangerschapsmassage, kijk er echt naar uit, hoop dat t heerlijk is.
@Buddy, Gusam, spannend hoor het komt nu héél dichtbij.... Ik hou mn mobiel vanaf vrijdag extra goed in de gaten .. Fijn dat het goed is gegaan met je hondje, lekker verwennen straks.
@Blij Gooisch ei gaat weer naar een zwangerschapsmassage! Het kan niet op hé.... @Babydream, nee ik zat net bijna tegen een auto voor me aan. Ging even boodschappen doen. Ik stap er nu niet meer in echt veel te gevaarlijk. rij jij nog wel? @Danjo, okee, ja ik ga er nog eens achteraan voor die tas.
Luna: Ik heb ook hele dunne kleine vingers dus voor mij gaat dat ook perfect werken... en het wend toch vanzelf
@luna, haha ja dat heurt erbij he, autorijden is ook geen probleem want ik heb natuurlijk een gooische chauffeur
luna soms moet ik wel...naar de supermarkt, naar mn mamsie of de vk...maar probeer het wel te beperken hoor, merk dat mn reactievermogen een stuk minder is indd..
jaaa stomme babydump... hier mijn mail conversatie Geachte klant, De box krijgt u cadeau bij aanschaf van bepaalde babykamers. Dit staat inderdaad niet duidelijk omschreven. Onze excuses hiervoor. Bij een kinderwagen krijgt u een autostoel en reistas cadeau. met vriendelijke groet --- Beste, Dit vind ik niet erg netjes! Want dit is gewoon misleidende reclame en maak je mij ( en waarschijnlijk veel anderen ) blij met een dooie mus!! Jullie hebben het er zelf fout neergezet dus ik vind dat er wel gecompenseert mag worden.. Want ik ging er nu van uit dat ik een box gratis kreeg! Groeten --- Geachte klant, De informatie op de site staat er pas op sinds gisteren. Bij de box staat vermeld dat dit is bij een babykamer. Met vriendelijke groet, --- Geachte, Dit is liegen wat jullie doen want hier staat duidelijk!!( heb gisteravond een printscreen gemaakt! ) Box in kleur naar keuze! Vandaar dat ik daar ook gewoon van uit ga! Groeten Zit nu te wachten opr eactie
Go roos hahaha, is idd misleidende reclame, moet je mailen dat ze een koude douche verdienen, vaak schrikken ze daar wel van
haha heb ik daar gedaan schoonmams schaamde zich dood. maar krijg niks ze hadden in een korte tijd al vele mails gehad
Ha meiden, Even voldoen aan mijn meldplicht, voordat jullie denken dat ik lig te bevallen, da's nie... Helaas voel ik me niet zo goed, pijn in mijn buik (mijn darmen) zweten en een algeheel gevoel van niet-lekker zijn, dus ik duik mijn bedje weer even in... Verder: Kitty van harte gefeliciteerd met de geboorte van Senne, mooie naam ook! Op de rest reageer ik morgen wel weer...