Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik moet morgen ook na de vk maar pas om 12 uur of zo. ( moet ik ff nakijken haha)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga het bad maar eens vol laten lopen en ff lekker badderen.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, succes morgen bij vk. Ik ga ook maar even in bad want tv is bagger vanavond.

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    baggertv? Heerlijk desperate housewives en een toastje roomkaas (die van de V&D) terwijl vriendje aan het voetballen is...

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    geniet van jullie badjes!

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Kitty gefeliciteerd met je zoontje SENNE! mooie naam!

Curly wel vervelend dat je nog niet weet hoe of wat! wanneer moet je weer voor de controlle?
    Ik moet nog 7 dagen en dan is ze er eindeijk!

Ik moet morgen weer voor controlle de enerlaatste keer..
    Dan maandag voorbereiding in het ziekenhuis voor de ks en dan eindelijk wordt mn meisje geboren!
    Kijk er zo naar uit!
    Heb het best wel gehad nu na 27 maanden zwangerschap!:D

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Maia, goed dat je een lekkere dag hebt gehad

@GTST, vanavond weer besloten om voorlopig niet meer te kijken, is verslavend maar nu weer een overdosis gehad

@massage, was VERUKKULIJK :), en vooral omdat ze ook mn rug en onderrug kon doen zonder dat je op je buik ligt. Maar ik geloof dat ze niet echt hoopt dat ik voor de bevalling nog een keer kom, bijan 37wkn vond ze al erg ver...

@morgen, hier ook een poets/strijk/VK dag....als ik tenminste weer energie heb

@danjo, badderse en ik hoop dat je maagzuur weer snel weg is vanavond. Ben blij dat bij mij rennies nog hun werk doen (afkloppen)

@Josien, wanneer heb jij ook alweer VK afspraak? dan ga je toch vragen hoe&wat er gaat gebeuren?

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Mhhhhm klinkt lekker Curly....

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, spannend hoor voor je, je laatste weekje met z'n vieren!! heerlijk zo'n meidenhuis.

Ik moet nu gewoon afwachten tot het doorzet. Ik kan iig tot op het laatste moment beslissen hoe ik wil bevallen KS of stuitbevalling en dat stelt me wel gerust. Kans op KS is nog wel groot, maar dat is prima.

Ik ben heel benieuwd hoe jou KS zal verlopen. Hoelang moet je in ZH blijven? 4/5 dgn? Hoe ga je het met je andere meiden doen??

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    blij ei, als je echt een gooisch eitje bent, zit je hier vast niet ver vandaan en kan je het ruiken ;)

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Sylvia jeetje ook al bijna mama!! Gaat echt snel hier!

12. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Luna: Haha! Nee! Ik snap niets van dat kapsel. Zou dat de nieuwste mode zijn? Ik ergerde me sowieso dood aan dat liftgedoe. Ik vind het niet echt realistisch. Maarja, dat is gtst nooit! Neem Ludo bijvoorbeeld. Zijn benen zijn al eens verlamd geweest, maar nu kan hij weer lopen (dat was hij toch?) net als bij Charlie trouwens.. Die kan ook weer lopen. En hij is ook al een keer onherstelbaar blind geweest, maar nu kan hij weer gewoon zien, zelfs zonder bril:p En hij is ook al een keer uit de dood opgestaan, net als zijn zus trouwens, zal wel een familietrekje zijn:D Hij heeft een zoon die zijn zoon niet is maar zijn broer.. En die heeft dus weer een kind gekregen met zijn ex. Dus de broer van Nina is eigenlijk niet haar broer maar haar oom, en haar jongere broertje is tegelijkertijd ook weer haar neefje:D
    Oftewel; Het is nooit echt realistisch, en ik snap niet dat ik altijd weer de moeite neem om te kijken want ik erger me altijd dood:p

Straks trouwens weer House! Dat vind ik dan wel weer leuk;)

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    ladies slaap lekker straks........ik ga naar bed

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @blij ei: slaap lekker!

ik zwaai denk ik ook maar af voor vandaag, heb het wel weer gehad

tot morgen en de andere dames, nog een fijne avond!

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Blij ei, ik moet donderdagochtend terug komen bij de VK. Ik heb begrepen van hen dat dit de laatste afspraak bij hen is. Ik vraag me af waarom, maar we zullen het zien. Ik begreep hier dat ik wellicht doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis dan voor een echo om te kijken naar de hoeveelheid vruchtwater en een ctg. Als dat allemaal goed is mag ik tot 42 weken onder begeleiding van de VK toch thuis bevallen. Maar dat is dus wat ik hier gelezen heb. We wachten het toch maar rustig af. Ik geloof niet dat ik veel andere keus heb. Ik hoop maar dat de afspraak van donderdag gewoon niet meer nodig is ;).

Zalig trouwens zo'n massage! Ik zou ervoor tekenen :D!

@Jip, welterusten voor zo meteen! Rust goed uit...

Liefs,
    Josien

16. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    hey meiden

vandaag niet op het forum geweest, heb net alles weer een beetje bijgelezen.
    @kitty van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

Tot nu toe is iedereen nog voor de uitgerekende datum bevallen zie ik en nog niemand erna (kan ook nog niet want het is nog geen oktober, hihi)

Ben vanmorgen wezen zwangerschapszwemmen met mn schoonzusje, was wel weer ff ontspannend. Maar wel vermoeiend, je wordt zo lekker rozig daarna.
    Morgen shoppen met mn mams in de stad (benieuwd hoe lang ik het vol hou)
    Zijn er nog dames vandaag bij wie het flink aan het rommelen is? Hier helaas nog niet, het hoeft ook nog niet, maar toch zou ik het al leuk vinden, ben zo nieuwsgierig.

@leoniie filmen tijdens de bevalling? nee liever niet, wanneer kijk je dat nou en met wie. Ik hoef dat verder niet terug te zien
    @scheren: is nu erg lastig, mn benen kan ik nog aardig bijhouden, doe ik alleen voor ik ga zwemmen. En met een ladyshave doe ik mn onderkantje (wel blind want zie het niet) maar probeer het voor de spiegel, in iedergeval gaat het met een ladyshave niet bloeden en weet ik zeker dat ik niks open haal.

En misschien een rare vraag maar hoest bij jullie met de stoelgang. Sinds die kleiner verder is ingedaald gaat het niet altijd makkelijk en soms weer wel dan moet ik 3x p dag. En als het niet echt gaat durf ik alleen niet teveel te persen, ik voel de kleine dan ook tegen mn onderkantje drukken zegmaar (voel hem dan duidelijk in mn bekken, ben soms bang dat ik wat activeer ofzo.
    Herkenbaar? Of heel vreemd nu wat ik uitkraam

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ik moet 4 dagen in het ziekenhuis blijven en Dominique blijft dan bij mn meiden.
    Mijn schoonzus komt in die dagen logeren zodat die het niet alleen hoeft te doen.
    Dus dat is wel een gerustelling.
    Waar ik ook erg tegenop zie is dat ik ze moet "achterlaten"
    Maarja zoor ik het weet is het weer voorbij en ik krijg er iets heel moois voor!

Waar gaat je voorkeur zelf naaruit? natuurlijke stuitbevalling of keizersnede?
    Beide hebben natuurlijk zn voors en tegens..
    Lijk me wel een moeilijke keus.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo, was ik weer ff!
    toch weer druk druk druk vandaag...

Kitty en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Senne!

curly, super dat je vaginaal mag bevallen, spannend!

jip, fijn dat je er weer bent, ik hoop dat je kleintje nog lekker 2 weekjes (of langer) blijft zitten! slaap lekker!

hier vanmiddag naar de vk geweest, alles goed. bloeddruk iets hoger dan normaal, maar ben ook erg druk geweest vandaag. vk zei dat ik echt rustiger aan moet doen, ook omdat de kleine iets minder beweegt dan ik gewend ben.

o ja, nog over de navelstreng en kijken bij de geboorte: vanavond es naagevraagd aan teun en hij wil juist graag de navelstreng doorknippen en kijken als t hoofdje geboren wordt... ken ik m dus toch minder goed dan ik dacht.

hihi hij droomde vannacht dat ik aan t douchen was na de bevalling en hij met ons kleintje op bed lag en keek of er wel 10 vingertjes, 10 teentjes, een neusje en 2 oogjes aan/op zaten!
    hij ziet t al helemaal voor zich en verheugt zich er erg op. lief he?

slaap lekker allemaal, morgen wordt echt een rustdag voor mij, want ik heb geen auto en kan er dus niet uit. alleen maar goed! haha
    tot morgen!

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

niemand wakker? of niemand online?
    ik ben waker geworden van het zuur, dat ga ik totaal helemaal niet missen straks.
    bah wat is dat irritand, heb al een kouwtablet genomen van graviscon dus nu ga ik weer probren te slapen.
    tot straks.

xxx gusam

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam ook al aan het nachtbraken bah meid niet leuk weet dr alles van. Ik hoop dat je tablet heeft gewerkt hiet werkt momenteel niks meer tegen zuur en heb het bijna de gehele dag wel.

Deel Deze Pagina