Ik heb niet zoveel verstand van het leger maar volgens mij is dat best een hoge functie! is die dan niet vaak van huis? uitzendingen? Leuk hoor! De mijne heeft een eigen bedrijf dus is vaak thuis, nouja werkt vanuit huis meestal.. Nog een fijne avond allemaal ik ga zo slapen!
Hij is vrij hoog, maar heeft zijn leeftijd ook mee (hij is ff wat ouder dan dat ik ben). Hij hoeft niet meer zo vaak op uitzending. Hij is al zo vaak geweest, maar de kans bestaat altijd dat ie opgeroepen kan worden. Hij is nu gewoon niet elke dag thuis, omdat het goedkoper is mbt benzine kosten. Lang verhaal hoe onze situatie een btje in elkaar zit: Ik heb mijn vriend via internet leren kennen. De wel bekende partyflock site. Dit gebeurde 2.5 jaar geleden. Het was toen net uit met mijn ex en ik had nog lang geen zin om een relatie te krijgen. Ik zat elke dag in de kroeg en feest te vieren. Hij heeft een jaar lang achter me aangezeten. Tot ik op een gegeven moment dacht laat ik die jongen eens een kans geven. Een keer uit kan geen kwaad. Na die ene keer uit is hij nooit meer weg gegaan. Paar weken later kwam ik erachter dat hij nog getrouwd is en een zoon heeft. Dat hij een zoon heeft heb ik totaal geen problemen mee maar dat hij getrouwd is wel. Hij heeft me toen duidelijk gemaakt dat ze niet meer bij elkaar woonden (hij sliep op de kazerne) en dat ze aan het scheiden waren. Begin december 2007 hebben ze dan ook eindelijk getekend. Nu is mijn vriend goedheid zelfe en betaald zich scheel aan allimentatie en een stukje hypotheek zodat zijn zoon in dat huis kan blijven wonen. Nu is zijn ex een duitse en heeft hij ook een huis in duitsland (de welbekende seedorf). Sinds seedorf gesloten is werkt hij in Harskamp. Er gaat dus onwijs veel geld naar duitsland. Hij staat ook niet hier ingeschreven en alles staat gelukkig op mijn naam. Nu het probleem. Ik raakte zwanger vorig jaar van hem Ties zou in januari geboren worden. Theoretisch gezien zou dat goed gaan met de scheiding (in duitsland is het de gewoonte om een jaar bedenktijd te hebben). Dus ik bleef hopen dat Ties niet eerder geboren zou worden anders mocht mijn vriend Ties niet erkennen omdat hij nog getrouwd zou zijn. Ties is dus in november geboren en heeft dus nu mijn achternaam. Nu ruim een jaar later is hij nog niet gescheiden, omdat de wet is veranderd in duitsland dat alles nu op inkomen gaat. Dus alles moet opnieuw berekend worden. Ik zit er continu achteraan dat hij moet bellen, want ik wil dit kindje niet mijn achternaam laten hebben. Ikzelf verdien gewoon gemiddeld, maar betaal dus alles qua vaste lasten. Hij betaald het eten en alle onverwachtte rekeningen. Als hij dan elke dag heen en weer reist is dat E12,- per dag (gas) en dit kunnen we wel ergens anders voor gebruiken. Nu ben ik niet iemand die zich aan haar vent plakt en heb hem niet elke dag nodig. Als ik dit wel had was ik nooit samen geweest met een militair. Ben het wel gewent alleen te zijn. Mijn vader zat bij de marine en heb eigenlijk alleen maar vriendjes gehad die bij defensie werkten. Heeeeeeeeeerlijk vond ik het. (nee niet alleen het pakkie). Dus daarom is hij niet elke dag bij me. Om een lang verhaal kort te houden hahaha: (komt ze nu mee): Alle kleine beetjes helpen. En hij heeft een gratis kamer op de kazerne En nog een voordeel is: hij is een welgerespecteerde militair met onwijs veel connecties. In het binnen en buitenland. Zo komen we nog eens ergens onder mom van 'dienstreis'.
cindy, het is carnaval, mss is het daarom zo rustig! Tenminste, ik kom nu zelf ook af en toe eens kijken als ik thuis kom. Merk wel dat ik hetniet trek een hele dag en avond te blijven. Maar goed, volgend jaar weer! Mooie spulletjes hebben jullie allemaal al zeg! Ziet er goed uit. Hier de 5 weekjes gehaald,joepie! Op naar de volgende weken (en de echo)
Goedemorgen, even snel bijgelezen maar zo naar mn werk. Ja klopt dat mn banner niet helemaal juist is, maar bij de site waar ik deze banner van heb kun je niet je cyclus invullen. Dus ik kijk bij jou om te zien hoe ver ik ben haha. En na mn echo dan pas ik m weer aan.... Werkse allemaal, of lekkere vrije dag....
Goedemorgen meiden, zo vanacht bijna 10 uur geslapen Alleen vanmorgen weer lekker boven de wc gehangen Nu maar naar me werk heb vergadering joepie Meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes. Tot vanavond
goedemorgen dames. Mooi kamertje Josien! Hier natuurlijk weer misselijk, iets beter geslapen dan gisteren maar nog steeds heel moe, ga zo toch weer even m'n bed in. Dames die vandaag de echo hebben: veel plezier. Koopdrang: nog niet zoveel last van, heb alleen een pakje gekocht met Nijntje erop omdat we die gewoon echt leuk vonden maar verder wachten we nog even met dingen kopen. Kamertje willen we wel zaterdag alvast naar gaan kijken, bestellen doen we denk ik nog niet.
goedemorgen! cindy: wat een verhaal zeg! hoop dat de scheiding snel rond is, en jullie de naam van hem aan de baby kunnen geven. als de scheiding rond is, gaat er dan ook minder geld naar duitsland? alimentatie zal wel blijven, maar hij hoeft zijn ex toch niet te onderhouden? @ josien, wat een lief kamertje! zijn dat een soort van steigerplanken? ziet er mooi uit hoor!wij gaan ook op tijd op zoek, ik wil eerst alle tijd nemen om te kijken en dan zeker rond de 15e week bestellen.maar ga pas kijken als ik een hartje heb zien kloppen. ik MOET jullie even vertellen over mijn droom van vannacht, te erg voor woorden! ik was hoogzwanger en om de een of andere reden werd ik bewusteloos vlak voor de bevalling.(waarom? dat liet de droom niet zien!)toen ik wakker werd, was de baby, een meisje, al 3 dagen oud! en weet je hoe mijn vriend haar had aangegeven bij de gemeente? Annerikkie Ariegera! toen ik wakker werd heb ik m meteen verteld van de droom, hij lag in een deuk! hij heeft me plechtig beloofd dat hij zoiets echt niet zal doen ik bedoel: Annerikkie : nou hoop ik dat ik geen dames hier voor het hoofd stoot die deze naam in gedachten hebben! ariegera komt van een oom en tante van mijn vriend, adrie en gerda, maar dan dus de d`s eruit. : niet dat we zo`n doopnaam uit zouden zoeken, maar waarom droom ik toch zoiets? hoe kom ik erbij? nou ja, we hebben smakelijk gelachen in de vroege ochtend! fijne dag allemaal! voor degenen met een echo, succes! liefs
Even ego, Mijn buik is gewoon al aan het uizetten (weet dat het nog niet van de beeb is, maar het idee alleen al haha). Eergisteren buikomtrek gemeten en toen kwam ik op 95 cm (heb nog een beetje buik overgehouden van de vorige hahaha) en vanmorgen was hij gewoon al van omtrek 102 a 103 cm. Niet normaal. Ik denk dat het weer niet lang duurt voordat ik weer zwangerschapsbroeken ga dragen, bij de vorige zwangerschap had ik ze met 6 weken al aan haha. Ik zie ook echt al wat meer een bolletje. Gisterenavond ook misselijk geweest en vanmorgen ook iets of wat, na het eten ging het weer beter gelukkig. Einde ego
@ mama van jordy, je had het dus bij de eerste ook al? want ik heb wel eens gelezen(ja ik lees veel, hihi) dat je bij een volgende zwangerschap eerder een buikje krijgt. ik hoop eigenlijk dat ik ook snel een buikje krijg. lekker showen! maar kan me voorstellen dat het nu nog een beetje vroeg is... maar als een zwangerschapsbroek fijn zit, niks mis mee toch?
Ellen: idd niks mis mee vroeg zwangerschapsbroeken dragen, zit een stuk lekkerder. En het was niet bij mijn 1ste zwangerchap maar bij de tweede hahaha, heb nu al 2 kindjes. Bij de eerste kreeg ik pas echt een buikje rond de 20 weken geloof ik.
Goedemorgen! Cindy! Wat een verhaal! Ik hoop voor jullie dat de boel snel rond is! Zou natuurlijk heerlijk zijn als jullie kindje zijn achternaam krijgt! Buik groeien? Dat zijn nu toch echt nog de darmen... Helaas! Want je kindje zit nu nog achter je schaambeen! Dus die dikke buik is niet je kindje! Maarrrrrr het hoort wel bij de zwangerschap, dus je mag gewoon zeggen dan je een zwangerschapsbuikje hebt hoor! Hier ook opgezette darmen! Maar dat komt en gaat! Het ene moment denk ik Wow wat een buik, en het andere moment is ie gewoon weer "plat" (op de gebruikelijke vetrol na dan). Bij Aaron (mijn eerste) kreeg ik pas een buik na de 20 weken! Verder ben ik misselijk en moe! Ik hoef nog steeds niet over te geven gelukkig, maar misselijk zijn is ook niet leuk! En ik kan de hele dag wel slapen. Helaas laat mijn zoontje dat niet toe Haha! Nou ik ga weer. Me even lekker lamlendig op de bank neerleggen . Bye bye... Tot later!
dames wat kletsen jullie veel zeg. Ben net 3 dagen aan 1 stuk wezen carnevallen en ben nog steeds top fit echt niet te geloven volgens mij mag ik heel blij hiermee zijn want ik heb echt nergens last van en heb gewoon meer energie dan normaal dus ik geniet er ook maar van hihi. Ik ga efe bijlezen veel liefs jaja oja mijn schoonzus ik gisteren bevallen van een wolk van een meid echt zo mooi als je dat dan weer ziet 7 uur oud en zo mooi en klein echt een wonder dat er een baby in je groeit.
Goedemorgen dames! Het is even geleden dat ik hier was, en wat staat er alweer een hoop bij! Maia, wat een mooie taarten! Ik wou dat ik dat kon...ik heb de mijne laten maken haha. Ik ben helaas niet zo crea. Cindy, wat een verhaal zeg! Pfff...ik hoop voor jullie dat het snel geregeld is. In ieder geval vóór de baby er is! Buik; die is hier ook al hoor! Mensen die het weten zeggen het ook. De anderen zie ik gewoon kijken van: "Zou ze al zwanger zijn of wordt ze gewoon dik?"Haha...ik laat ze nog maar even in spanning Ik ben bang dat ik hier ook voor de 10 weken in de zwangerschapskleding zit. De afgelopen dagen druk bezig geweest met de verjaardag van mn dochtertje. Was zondag reuze gezellig en enorm druk, maar was kapot die avond! Ze is wel enorm verwend met allemaal mooie, handige en natuurlijk leuke kadootjes! Mijn meisje alweer 1 jaar zeg...pfff...was best een emo-momentje en ben al zo lekker huilerig de laatste tijd hihi. Zometeen maar even de traktaties klaarmaken voor op het KDV morgen... tot later!
Oh noraa, ik zie dat onze beide kindjes dicht bij elkaar zullen zitten wat betreft de datum haha. De eerste schelen ook niet zoveel zo te zien! (Onzinnige info, ik weet het, maar het viel me opeens op )
Goedemorgen meiden, Weer es de tijd genomen om bij te lezen... @ SylviaM, heel veel sterkte meis, wat een toestand was dat @ Josien, mooi kamertje! @ spullen kopen, ik durf het nog niet, maar sta wel likkebaardend voor de rompertjes en sokjes etc. We zijn hier in het voordeel dat we veel meubels over kunnen nemen van mijn ouders. De wieg, ledikant, commode en box waar mijn broertje en ik nog in hebben gelegen hebben ze bewaard en die gaan we gebruiken. Nog wel even opnieuw schilderen, dat doen we in het voorjaar als het iets beter weer is... Wel gaan we voor nieuwe bekleding van de wieg en ledikant etc en gordijnen dus daar moeten we nog voor shoppen en een mooie (neutrale) kleur voor bedenken... @ Ingrid en Smokey: ik heb ook al een beetje een buikje en mijn borsten zijn twee keer zo groot, al met al heb ik het idee dat het onwijs opvalt en vooral op het werk, terwijl ik eigenlijk tot 12 weken wil wachten voor ik het vertel, maar of dat lukt Het is ook nog zo dat ik 's ochtends heel rustig moet doen met opstaan en daardoor laat op mijn werk ben en ineens verdacht veel cream-crackers oid eet om de misselijkheid in toom te houden wat ook niet normaal is, dus ben wel benieuwd wat mijn kamergenote denkt @ Ellen, zo'n soort droom heb ik ook eens gehad, ik kreeg een drieling en mocht 1 naam bedenken en dat was een heel normale hollandse naam. En mijn man had de namen voor de andere twee verzonnen en dat waren echt heel rare namen (ik herinner ze me niet meer precies). Heb het 's ochtends ook aan mijn man verteld en het enige wat hij zei is "ik verzin dat soort rare namen niet hoor" @ all, nu maar weer snel aan het werk
@Ellen, leuke naam toch? Annerikkie eten! Och och dromen jullie allemaal ook zoveel? Ik droom echt vreselijk veel en ook de raarste dingen! Ik slaap erg onrustig hier door! Nou ik ga zo met met zusje mee naar de VK, ze is over 8 dagen uitgerekend. Daarna naar de kapper en weer model in mijn lange haar laten knippen, het zit zo futloos momenteel. Fijne dag allemaal!
Hey meiden, hebben jullie ook zo'n ongelooflijke lawaai buik? Die van mij rommelt en doet de hele dag, zelfs mn man kan het horen als ie naast me in bed ligt! Ben ook best misselijk, maar hoef niet over te geven gelukkig. Het blijft bij kokhalzen. Nu maar ff boodschappen doen en morgen weer aan het werk. Heb weekenddienst gehad, dus ben nu lekker vrij, heerlijk!
@Ellen hahaha wat een droom, zo kunnen er nog meer komen hoor. Bij mijn vorige zwangerschap waren ze ook heel vaag. Ik moest naar een controle van de vk (ik was 30 weken) en ze kon het niet goed voelen. Zegt een andere vk dan doe je het toch inwendig. Dus de vk ging in wendig en draaide de baby, waarop ik gilde 'OH DIT GAAT NIET GOED HOOR! (dit gilde ik ook bij de bevalling van Ties hahaha in het eggie). En toen werd daar een jongetje geboren. Veel te vroeg en veel te klein. Toen ze hem gingen onderzoeken zaten ze hem aan de navelstreng. Wat denk je dat de baby zegt ? "hé jo, niet doen, dat mag niet jo". En toen werd ik wakker. Mijn collegas lagen helemaal dubbel. Dus hou je hard maar vast dit was een van velen vage dromen. Hoort erook bij he. Is een zwangerschapskwaal. @belangstellende: ik hoop ook dat het op tijd geregeld is. Hij is nu wel lang genoeg in scheiding. @Ellen: denk niet dat het geld naar beneden gaat. Dit komt namelijk uit eigeninitiatief en heeft dit nooit via een advocaat geregeld ofzo. Nu moet ik wel zeggen. Ze krijgen veel maar waar het in opgaat zou het niet weten. Het kind is zo mager als een lat en ziet er qua verzorging niet uit. Dus ik had hem ff een makeover de laatste keer gegeven. hahaha. Hij was er wel blij mee. Ik ga ff aan de slag met de lijst.