Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier heb ik er een stuk of 4 a 5 voor Esmée.. Vind ze heerlijk om te gebruiken. Ook na het badderen...

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk heb weer een smak geld terug van de belasting altijd handig met een beebje op komst :D

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik heb ook 4 van die omslagdoeken en dat gaat prima. Toevallig heeft ze er net 1 onder geplast tijdens het afdrogen na het douchen hihi :D

Ik wil wel hier graag blijven meekletsen tot iedereen bevallen is hoor...als dat mag :)

Danjo, vervelend die gebroken nachten! Gelukkig heb je toch nog wat kunnen slapen!

Natalie, fijn dat je die datum hebt. Maar wie weet zet die ontsluiting wel door!

Roos, Aisha vindt "de baby" inderdaad geweldig! Het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt is; BABY! Haha.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Klep en luna waar zijn jullie?????????

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

EGO

even van me afschrijven, ben zooooo verdrietig en teleurgesteld ( al had ik het wel verwacht)!!

we moesten om 9.45 voor de groeiecho, en kleintje was bijna onmeetbaar, dus de meting werd zeer onbetrouwbaar, maar is nu geschat op 3100 gram bij 36 weken, maar ze dacht dat het veel groter uit zou vallen, omdat het niet meer meetbaar was op het scherm..dus de verwachting is dat kleintje nu al rond de 7 pond weegt :$

daarna moesten we naar de gyn, alleen was iets misgegaan dus moesten we een uur wachten.

de gyn had blijkbaar z'n dag niet dat zagen we al aan hoe hij de mensen de kamer binnenriep.

nu waren we aan de beurt en hij was zo nors en boos en hij wou geen datum geven en hoopte stiekem dat ik volgende week zelf aan de gang ging ipv dat hij moest inleiden.

ik vroeg nog hoe het nu zat met mijn naar binnen gekantelde smalle bekken, maar hij zegt '' eerst zelf proberen, als het niet past zien we dan wel en wordt het een spoed keizersnede'' ( lekker dan)

hij zag aan de CTG van zondag dat het flink aan het rommelen was beneden en de kleine is nu CBIBI, bewegelijk in bekkeningang dus, terwijl dat zondag nog niet het geval was..

nu moet ik zaterdag terug voor een CTG en dinsdag kijken of er ontsluiting is en of ik dus inleidbaar ben, want hij wil me NIET primen, ik moet maar lekker zelf ontsluiting kweken en dan pas inleiden, ook al duurt het langer dan de 38 weken, maar hij verwacht dat de kleine zelf veel eerder komt..

mijn moeder mocht niks zeggen want ik was immers bijna 24 en kon zelf praten, dus ons mam mocht niks vragen want ze moest der mond dicht houden zei hij, hij stuurde haar bijna de kamer uit :$

ook moest ik maar lekker de ambulance bellen of een epi pen injectie zetten nu ik oedeem heb, daar gaf hij ook weinig om..

gelukkig heb ik dinsdag mijn eigen gynaecoloog, en hopelijk is die beter gezind..

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Halloo..

Gtst: Vind het ook echt steeeds slechter en slechter worden.
    En erger me kapot aan prinses Nina..
    Maarja dat is de bedoeling ook natuurlijk!

Daantje: Wat rot dat je dat erbij krijgt zeg! :(
    En belachelijk dat ze niet wisten wat het was en je zelf maar naar het ziekenhuis moest komen!! :$
    Jeetje!! Ze moesten zich schamen!
    Spannend dat je straks naar de gyn moet..
    Ik duim voor je dat je de datum krijgt!!!
    En k ben benieuwd wat er uit de groeiecho komt!
    Success!!!

Luna: Weet niet of het een ding van mij is, maar als ik krampen heb maar t lukt niet. Drink ik altijd een paar glazen water achter elkaar.
    Bij mij helpt t!

Woehoee, morgen 1 oktober!!
    Gisteren te laat voor de bitterlemon! Verdorie! ;) Vanavond maar proberen dan..

Gusam: Spannend zeg! Lijkt me zo appart maar heel mooi om te weten wann je je kleintje ongeveer zal krijgen!!
    HeerlijK!

Maia: Balen van die pijn zeg..
    Succes dan maar met je dagje op stap.. veel plezier!

Luna: Schijnt inderdaad te kunnen, sommige hele goeie zaadjes schijnen zelfs 2 weken te kunnen overleven..

Jip: Aahh! NIet gek dat je het niet droog kon houden, zou ik ook hebben hoor.
    HOezo komt ze daar niet weer als ik vragen mag?

Shaula: ooh heerlijk zeg!! Lijkt me echt onwijs genieten.
    En geniet er ook maar van het eerste dagje alleen met de kleine meid! Super!
    Vind je het niet eng trouwens dat ze bij je in bed ligt?
    heb je een leuke kraamhulp gehad?

Ellen: ik heb dat ook hoor! :D Lijkt me echt heerlijk om voor het eerst haar buitenshuis te showen.. lekker winkelen ( alhoewel we waarschijnlijk blut zijn voor de leuke dingen na de rekening van de kraamzorg en kaartjes en andere dingen die erbij komen kijken )
    Maargoed, dan gaan we wel schijn-shoppen..

Curly: inderdaad! Aan het werk dan! :D
    Wij gaan vanavond ook even alles op alles zetten , haha..

Natalieh: Wat spannend!! Hopelijk beval je nog natuurlijk voor die tijd..

Omslagdoeken: Gister een babyfleecedekentje gekocht bij de ikea, en ik heb 3 van die doeken thuis liggen.. Dus 4 lijkt me toch wel even genoeg..

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    lekker danjo! kun je weer geld uitgeven! hahaha

ik ben op zoek naar een zwarte bolero, voor over mijn zomerjurk. (positiejurk) dan kan ik m nog aan deze zwangerschap. heb in raalte overal al gekeken, wil er niet te veel geld aan kwijt. wie koopt er wel eens wat via internet? bij h&m of esprit ofzo? kan je dat gratis retour sturen?

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje daantje!!
    Wat een ontzettende bokkelul!!!!!
    NOu weet je dus verdorie nog niet meer!!
    Jeetje wat zul jij balen zeg.... :(
    Vind het echt belachelijk, ook hoe hij tegen je moeder deed. dat kan toch niet?
    NOu meid, ik hoop dat je eigen gyn wat aardiger en meegaander is want aan zon hork heb je werkelijk waar helemaal niks!
    Dikke knffel!

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Daantje; Ik heb 2 omslagdoeken en vind dat eigenlijk wel genoeg. Ik heb een stuk of 6 grote badhanddoeken en daar kan ik het kindje ook lekker in omslaan. Misschien krijg je zelfs nog wel omslagdoeken als kraamkado of kun je dat vragen als je er meer zou willen hebben.

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, ik vind dat het nu ook wel mag beginnen, s*x hebben we al geprobeerd. Gaat niet zo soepel meer.

De baby werd gister dus 37+4 geschat op 2550, kleintje dus.

Ik bestel wel eens wat via H&M, terugsturen kost je 1 euro. Verder moet je goed opletten wanneer verwachte levering is (wordt vlak voor betalen aangegeven).

11. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Knuffel: heftig dat je man die ziekte heeft...kan me voorstellen dat t zwaar is voor jullie beiden.

Baby: fijn dat je man weer in t nieuw is :D

Sloppy: ik hoop dat je kindje snel komt! Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt
    Fijn dat je vannacht goed hebt geslapen!!!

Daantje: ik verveel me ook hoor thuis hehehe
    Succes dalij bij de gyn. Ik hoop ook dat je een datum te horen krijgt!!!

Jip: fijn dat je weer thuis bent, met beebje in je buik!! Succes met rusten!

Curly: wat fijn dat je toch vaginaal mag bevallen!!!

Roos: superleuk zo'n minilaptop!
    Hahaha moest erg lachen om je mails met de babydump! Stoer hoor!!! Wat dat betreft ben ik echt een muts

Kitty: jeeeee gefeliciteerd emt jullie zoon Senne!!!!

Sjimf: hopelijk voel je je vandaag weer beter

Jo: rustig aan vandaag. Lekkr om niet te hoeven koken enzo!

Gusam: aaaahhh nog maar 1 keer uitslapen. Als je t zo zegt dan is t wel heeeel spannend he ahhaa.
    Succes met je hond. Zielig zijn ze dan altijd he!

Maia: veel plezier op je diploma uitreiking. Hahaha leuk he die aanstaande opa's ;)

Luna: whahhaa kom je ook op tijd mee....

Ellen: geniet van je rust dag. Is wel echt nodig hoor, zo op zijn tijd

Natalie: fijn dat je nu een datum weet he

Danjo: weer aan t nachtbraken geweest...wel fijn dat je nog even geslapen hebt. Bed weet niet wat ie meemaakt straks, als je er weer een hele nacht inligt :)

Daantje: oooggg wat een vervelende gyn. Snap dat je daar niet met een goed gevoel bij vandaan komt. Dinsdag je eigen gyn weer gelukkig. Hopelijk kan ie meer informatie geven. Echt irritant dat je weer geen datum weet en dat je t allemaal maar lekker zelf mag uitzoeken.

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    daantje, wat balen voor je meid. zo irri als mensen niet eens fatsoenlijk de tijd voor je nemen, ze werken notabene in de ZORG!! Alle respect hoor voor die mensen, maar ze zien toch onzekerheid en angst??
    het zit je echt niet mee. Heb je geen ander ZH in de buurt??

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Joehoeee ellen en danjo hier ben ik, was in mn huis aan t rommelen..moet ook wel eens gebeuren, dalijk alleen nog even schoon beddegoed erop en klaar..Verder weer druk bijmoeten kleppen aan de telefoon hahaha Toch wel lief dat jullie me missen hoor hihi

Roos, muts is maar goed dat je er op tijd achter kwam..

Succes Nathalie!

Omslagdoeken; daar heb ik er een hele zooi van (waar nou niet van) en ook een lodger wrapper..

Daantje lekkere gyn is dat zeg pffff

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, overal al uitverkocht, of alleen nog maar xs of xxxl...

das inderdaad niet groot curly! hopelijk komt t snel!

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Gister een lange dag gehad,. maar wel heel leuk!
    Eerst slachtoffer spelen bij een rampoefening in Dordrecht. (ik moest een zwangere vrouw spelen...wat een verassing heheeh)
    Toen terug emt de trein moesten we overstappen in Rotterdam dus vriendje had t idee om lekker wat te gaan eten in Rotterdam.
    Lerkker gegeten bij een marokaans restaurant jammie!!! En daarna nog ff ijsje gegeten.

Lange dag dus en heb t ook wel gemerkt vannacht...veel harde buiken en slecht geslapen.

Vanmmrgen naar de vk geweest. Alles was goed. Bevallingspraatje gehad. Zij zei dat ik me neit zo'n zorgen moest maken om die 25 kilo omdat ik lang ben en met bv is t er zo weer af. Dus daar was ik wel blij om, maakte me er wel beetje zorgen over hehe.
    Echo gehad, maar beebje was nog niet ingedaald...lag wel netjes met koppie naar beneden. Dus we wachten af.

Nu moet ik maar eens gaan stofzuigen en opruimen pffff helemaal geen zin in

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, hieeer!!! . Hier ook belabberde nachtrust gehad dus van 9 tot 12 nog geslapen. Alles weer spik en span bij jou. Wat heerlijk dat belastingvoordeel! Ben benieuwd hoe het bij vk was.

@Daantje, Ach ik schrok even van je verhaal meid. Wat een klootzak die vent. Het irritante is dat je dan het gevoel hebt dat je lot in de handen van zo'n figuur ligt. Gelukkig heb je volgende week weer je eigen gyn. Kan me voorstellen dat je je heel erg onbegrepen voelt.

@Leonie, o dus jij kijkt ook gtst!! ja ik kijk het ook nog omdat ik het al vanaf de eerste aflevering volg. Even verstand op 0! O ja en water drinken.... dat helpt bij mij helaas niet maar koffie wel. Heb ik nu 2 koppen van op en ondertussen ook naar de wc geweest maar de krampen gaan maar niet weg.

@Cake bakken, goed idee. Daar ga ik mijn middag ook maar eens aan spenderen. En dan lekker chili con carne maken.

@Baby, hier nu ook misselijk geworden... bah. Maar zal zo wel over zijn.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    daantje, je berichtje gemist, sorry! wat balen dat die kerel zo onuitstaanbaar was! echt belachelijk! ik zou er zo een klacht over indienen hoor! hij mag toch niet zo omgaan met mensen?
    als je je eigen gyn hebt dinsdag, kun je er toch wel n opmerking over maken?

ik ga ff liggen lezen, moet van de vk echt er even bij gaan liggen, omdat dat beter is voor de rust dan zitten. nou, dat doen we dan maar. maar ik ga niet meer slapen smiddags. slaap nu goed snachts, dus dat wil ik zo houden.

18. Momfulness

@Sannie, fijn dat alles goed was! Hier ook 22 kg aangekomen inmiddels waarvan de laatste week 4 extra dus ga er ook eens om vragen. Helaas ga ik geen bv geven dus ben benieuwd hoe snel het eraf is.haha

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

zeg luna nou moet je me niet zo gaan naapen he hahaha

20. Momfulness

@Ellen, haha de grootste kletskousen! lekker het zo'n luierdag!

@Babydream, ik kan er niks aan doen. sinds ik je op hyves heb gezien ben ik gewoon helemaal idolaat van je geworden. ;)

Deel Deze Pagina