Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ja dat dacht ik al luna voel me helemaal vereerd hahaha...alleennee de buikinhoud gaat niet meer lukken, bij jou hangt er een piemeltje aan en hier niet hihi

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Daantje: nou nou wat een l*l van een gyn zeg. Heb echt met je te doen. Kom van de week anders ff een bakkie thee drinken of ik bij jou (weet niet hoe je je voelt op dit moment). Kan je ff je zinnen verzetten.

Sannie: op zich klopt het wel dat met de bv je kilo's eraf kunnen vliegen. Ik zeg kunnen want er zijn ook zat meiden waarbij het of heel langzaam gaat of juist niet. Verkijk je er dus niet op. En ga ook niet net als ik denken juist van ow het gaat er toch wel af en dan kan ik nu gaan snaaien haha. Gewoon eten (je mag met bv 500 kilocalorieen meer eten) en goed blijven drinken (water).

Omslagdoeken: ik heb er geloof ik 4 of 5 en dan nog een lodger wrapper. Mijn kindjes spuugde allebei dus ik vond het wel handig om er meer te hebben. Maar idd anders vragen aan het kraambezoek of zelf shoppen na de kraamtijd haha.

Nathalie: fijn dat je nu een datum weet.

Ben de rest ff kwijt. Sorry. Mijn geheugen is nog steeds een zeef. Hebben jullie daar ook zo'n last van?

Mezelf: hier veel last van mijn schaambotje. De kleine is nu dus half ingedaald en ligt daar echt te wringen.

Oja precies 36 weken nu!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@BAby, daarom had ik die badjas voor hem gekocht! haha

4. pfff.. wat een botte kerel zeg! dikke knuf

5. Ik heb een zwarte bolero gekocht bij Wehkamp.. Met lekker lang strik gedeelte.. Kan hem na de zwangerschap ook gewoon weer aan...

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Daantje, wat een l*l zeg. Ik zou ook gewoon een klacht indienen over deze meneer. Ook al heeft ie zn dag niet, hij hoort zo niet met mensen om te gaan. Bah, ik walg van dat soort mensen. Hopelijk heb je bij je eigen gyn wat meer aanspraak. Sterkte meis!

Sannie, had je nu een andere vk die dat zei? En wie weet gaat het inderdaad snel met bv. Maar wat eerder is gezegd, het hoeft niet perse zo te zijn. Maar ik hoop bij jou van wel! En anders gaan we toch gewoon lekker samen naar de WW :)

Leonie, ze slaapt niet zozeer bij mij in bed. Ik lig op mijn rug en zij ligt op mijn borst. Ik vind dat niet meer eng, maar dat is omdat ik zo met Aisha ook de eerste weken ben doorgekomen. :)

Nou, Senna slaapt alweer een tijdje en ik ga ook nog maar even een uurtje mn bed in. Straks komt mn schoonmoeder langs. Tot later!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@daantje echt een botte **Piep**, ik zou daar echt een klacht over indienen, want dit is niet normaal.

Mijzelf:

heb net mijn scooter verkocht dus hier ook een paar centjes extra.
    mijn hondje knapt weer aardig goed op, ze kijkt ook niet meer zo zielig uit haar ogen.
    hier vandaag niet echt lekker, ook weer flinke ongie krampen en ben een beetje misselijk, dadelijk eff lekker op bed gaan liggen.

XXX Gusam

8. 0babydream0

@luna; oooooh jij denkt dat ie er nog afvalt, nou dat kan niet hoor...ik weet dan nog wel een vrijwilliger voor die badjas tralalallala.....hahahaha

@Shaula; slaap lekker!

@Gusam; spannend meid misschien gaat het toch doorzetten nu ...

9. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ik heb net bijgelezen, maar ben het alweer vergeten:( Ik ben zo moe! Vannacht erg slecht geslapen. Dus ik ga strakjes even een uurtje plat.

Hier ook weer bij gyn geweest. Kindje is echt bijna helemaal ingedaald. Hij heeft nog een klein beetje ruimte, maar de gyn dacht dat hij zich niet meer om zou kunnen draaien. Hartje klopte ook weer mooi. En de gyn schatte hem op ongeveer 2800 gram. Zou mooi zijn!
    Mijn urine is weer op kweek gezet omdat ik me een beetje zorgen maakte om steken in mijn blaas en urine-buis. Bloeddruk was ook ok. 111/65 geloof ik. Is wat hoog voor mijn doen trouwens, maarja, in het begin was het ook extreem laag;)
    Dus hij was weer tevreden, dan zijn wij het dus ook:)

10. 0babydream0

Mooi md weer goedgekeurd, wat een rust hier, we zijn toch niet stiekem aan het bevallen he dames

11. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Yep, ze zijn allemaal aan het bevallen, behalve wij twee babydream:D

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Machsdochs, weer helemaal goedgekeurd!

@babydream, haha nee hoor. We kunnen ze altijd nog uithuwelijken!

@Shaula, lekker dat het allemaal goed gaat.

Nou ik moet zo bij de vk zijn dus ga even eten en dan weg. Net even ingredienten gekocht voor de cake (bedankt dames voor het goede idee), Net even flinke buikkrampen gehad en harde buiken. De kleine vandaag nog he-le-maal niet gevoeld dus maar goed dat ik even naar de vk kan. Heb nog niks tegen mannetje gezegd want die schiet dan meteen in de stress.

@Gusam ook een extra centje. lekker.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, succes bij de vk!
    teun schiet ook meteen in de stress als ik krampen heb, of de beeb ff niet voel... ik mag m ook niet meer bellen, tenzij ik eerst sms, want anders denkt hij dat er wat is... kerels! maar wel schattig dat ze zo bezorgd zijn toch?

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    machsdoch, fijn dat alles goed was!
    wanneer moet je weer? ik moet nu elke week al! wat gaat dat hard he?

15. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Luna: Fijn dat je naar de VK kan! Misschien dat je je kindje niet gevoeld hebt vanwege de harde buiken? Ik merk soms namelijk niet eens dat ik een harde buik heb..
    Hmm.. Nu krijg ik óók zin om een cake te bakken:D

Hier: Heb net eventjes de winkel gebeld waar we de wandel-/kinderwagen besteld hebben, en hij is nog niet binnen, maar zit er wel aan te komen. Ze verwachten hem wel binnen twee weken:p Dat is te hopen! Haha, het zou wel leuk zijn als we hem hebben als de kleine er is namelijk.. We hebben hem al in juni (!!) besteld.

Ik moet even kwijt dat ik mijn man echt heeeel lief vind!:D Hij zei vandaag dat als ik bevallen ben, hij mij na een paar weken mee uit winkelen neemt en dan mag ik allemaal nieuwe kleren uitzoeken:) Zo fijn! En het is ook nog eens erg leuk om met mijn man te shoppen:D

16. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Ellen: Ik moet nog steeds om de twee weken! Gek hè? Maar hij vindt het dus niet nodig om mij vaker te zien.
    Mijn man maakt zich eigenlijk niet zo druk als ik de baby wat minder voel. Wel als ik bel hihi! Ik moet ook eerst smsen:p Als ik bel schiet hij in de stress:D

17. 0babydream0

@luna; aan elkaar? Hahaha succes bij de vk

@md; duurt wel lang zeg die kinderwagen!en raar dat je om de 2 weken moet komen..

@Ellen; ik mag mn mannetje ook niet zomaar bellen hahaha paniek in de tent

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    machsdoch, ik ben jaloers dat jij leuk winkelt met je man! die van mij staat alleen maar te zuchten als ik wat wil passen en alles is meteen: "ja, staat mooi, kom, betalen en wegwezen"
    ik winkel liever met vriendinnen of mijn schoonzusje.

vaag dat je zo lang moet wachten op je kinderwagen! ik zou er wat geld afdingen hoor! de beeb kan er elk moment zijn!

grappig dat jullie mannen ook in de stress schieten als je ze belt.

19. 0babydream0

hahahaha ellen, mijn hubby die mailt net of ik t nog uit hou thuis hij durft denk ik niet meer te bellen hahahhaha

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    haha, nou als je t niet meer zou uithouden, had jij hem wel gebeld toch? want ik neem aan dat je wel gaat bellen als de bevalling begonnen is?

Deel Deze Pagina