Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, jij was degene met de clownfobie he? zoals it enzo? hihi sorry...

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hebben we nog n leuk onderwerp om over te praten vanmiddag?

wat eten jullie vandaag? :D

ik eet stamppot rauwe andijvie, bij mijn schoonouders. lekker makkelijk! weet alleen niet wat voor vlees erbij zit... zal wel speklap of worst zijn. hoop ik

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoe zou t met luna zijn gegaan bij de vk?

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hahaha ja ellen ik HAAT clown's echt...

enne eten; bruine bonen met spekkies hmmmm

5. 0babydream0

en met roos bij de vk

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik eet kweet t niet geen zin om te koken dus moet maar ff zien denk zo ff slapen

7. 0babydream0

slaap lekker danjo

8. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ik heb echt geen idee:D Mijn man leek het een mooi idee;) Hij wilt graag op de hoogte gehouden worden.:) En trouwens, hij is directeur van een school, en twee dagen in de week geeft hij in de ochtend les. Dus dan zou het niet handig zijn als ik hem dan opbel, dan kan ik beter door een sms laten weten hoe het gaat. Tijdens vergaderingen ook trouwens, omdat hij vergaderingen meestal voor zit.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tja je moet doen waar jullie je goed bij voelen

10. 0babydream0

ach ja ieder zn ding toch...wel grappig hoe iedereen ermee omgaat met t wel/niet bellen....

ga zo mn wasje opvouwen...

11. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook afgesproken om te bellen, weet alleen nog niet precies wanneer, ga denk ik niet gelijk bij de eerste wee bellen. Mijn man is nu ook met de auto naar het werk ipv de trein zodat hij sneller thuis is.......
    vind het wel spannend hoor dat afwachten tot het begint.....maar dat komt meer omdat het allemaal onbekend is

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Halllo!

Ben ook benieuwd hoe t bij de vk was!
    Danjo, fijn dat t bij jou goed was in ieder geval!

Hier is moeders net ff geweest. Ik heb opgeruimd, gestofzuigd, afgewassen enz enz
    Nu wil ik eigenlijk nog de huiskamer half verbouwen om de box neer te kunnen zetten. Weet alleen niet of t zo slim is om dat alleen te doen...kijken hoever ik kom...

Geen idee wat ik ga eten. Ik zou chili con carne gaan eten, maar wordt toch weer een latertje voor vriend dus ik ga niet voor mijn eentje koken. Heb net een paar miniamandelbroodjes op...dus echt veel honger heb ik niet. Misschien gewoon wat sla met komkommer en wortel ofzo...

Ik ga ff zylom onveilig maken....

doei!!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @daantje: Wat een naar persoon zeg! Had je niet beter direct kunnen klagen bij de balie? Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu wil weten waar je aan toe bent of die man nou een slechte dag heeft of niet!

@Bellen: Ik ga ook pas bellen als de weeën echt pas goed gaan door zetten hoor. Het heeft voor hem geen enkele zin om thuis te blijven als het net begonnen is......
    De eerste weeën kunnen zelfs valse alarm zijn en ik wil niet dat hij onnodig ongerust is. En ik heb een hele berg mensen die ik kan bellen mocht het wel heel snel gaan :D

@Sjimf: Beterschap!! Ik hoop dat je nu al weer een beetje beter voeld

@boekhouding: Ik ga het morgen direct in orde mkn voor de kwartaal aangifte en dan ben ik helemaal klaar voor de bevalling! Kleintje mag dan geboren worden :D

@Gusam: Heel fijn dat je ex geen erkenning heeft gedaan! Kan hij nooit z'n rechten nog komen halen!

@Maia: Lief dat je vader zo met jullie mee leeft!!

@Roos: mooi Laptoppie hoor!! Een vriendin van mij heeft hem ook en die is er erg blij mee. Ik wilde hem ook maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een grote.............achteraf had ik net zo goed die kunnen kopen :D

@Nathalie: Ik hoop dat je kleintje op 14oktober gehaald kan worden hoor! Als het zo'n grote word :D

@Babycape: Ik heb er 3, ik kan me nog goed herinneren dat ik ze zelf als kind nog heel lang gebruikt heb :D Dus die wilde ik zeker hebben voor mijn kleintje.

@Ellen: Ik koop heel vaak bij de H&M en Esprit en dat is gewoon gratis retour sturen hoor, alleen bij de h&m betaal je €1,00 voor het retour sturen.........maar dat is niet erg. De H&M heeft ook wel vaak een hele lange levertijd! Dat vind ik ook heel erg min.

@kilo's: Ik sta nu al 4wkn stil op 12kilo aangekomen. Ik had verwacht dat het inmiddels wel meer zou zijn maar nu ik weer twee hele zware wkn met eten achter de rug heb ben ik wel weer wat kilo's kwijt geraakt :D Misschien kom ik dan met de BV wel onder mn begin gewicht uit :) Ja je moet het positief bekijken zeg ik altijd :D

zo volgens mij heb ik zo weer een keer iedereen gehad :D

14. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    bellen naar vriendje: ik bel meteen als ik wat voel...hij moet anderhalf uur met de trein en bus enzo. Voordat ie daar weg is enzo duurt wel ff en dan meot ie geluk hebben om de trein op tijd te hebben (anders oet ie half uur wachten). Neeeeee ik bel meteen hahahaha wil er niet over denken...

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    machsdoch: hihihih geweldig die codes....

16. MvN

MvN Niet meer actief

Hello ladies!!

Ben alweer terug van de vk! Bloeddruk was 116/75 erg netjes vond ze terwijl mijn onderdruk normaal 65 is maargoed... Beebje is goed bezig met indalen :D Ze zeid bewegelijk in bekken :) ze gaat de goede kant op dus... En ik ben wel veel aangekomen in 2 weken.. 2 kilo.. das veel voor mij doende.. Nu moet ik volgende week weer!

Danjo: Gelukkig was bij jou verders ook alles goed alleen weer een liter bloed minder dus :p

Me nieuwe laptoppie is echt ideaaaaaal...

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sannie: sloppyman zou heel boos op me worden als ik nu nog de halve woonkamer ging verbouwen zonder heb hoor!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, dat heb ik ook hoor, t kan nog heel lang duren, maar t kan ook elk moment beginnen!

hier net ineens mijn paps aan de deur, ff thee gedronken en toen is hij ff met me mee gereden naar de garage, kon ik mooi de auto weer ophalen.

teun belde, die moet overwerken... op de bouw! heeft hij nog nooit gehad! maar ja, hij is uitvoerder, dus moet erbij zijn... ga ff was ophangen.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, ik zou ook niet de woonkamer gaan verbouwen in mijn eentje... kreeg al op mijn kop van teun dat ik gister op een stoel was gaan staan om een nieuw gordijn op te hangen!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    roos, super dat alles goed was bij de vk!

en luna?

Deel Deze Pagina