Hee meiden, Daar ben ik weer We mochten gisteren lekker naar huis toe. Wel een rot nacht gehad maar dat ben je zo weer vergeten, het is heerlijk zo met het gezinnetje thuis te zijn. Even mijn schatje showen Bekijk bijlage 18912
Roos: fijn dat t goed was bij de vk! Kamer verbouwen...tja probleem is dat de krabpaal morgen komt en dat dan de rest uit de weg moet zijn...vriendje kan niet helpen want die is laat thuis....maar t is niet veel hoor. Alleen de krabpaal van zijn plek en ff achter de bank stofzuigen enzo... Vriendje zal ook niet blij zijn als ik alles anders zet hoor...doe ik ook niet. Ik kijk wel ff wat ik doe...tot nu toe zit ik nog steeds achter de comp hihihi
Rose wat een schatje!!!Echt een mooi meisje, logisch dat je daarmee alles vergeet hihi luna voelde haar beebje toch minder, misschien moest ze voor een CTG ofzo???
Ben ik wel met je eens, ingeleid worden is zoiezo geen pretje, en het wordt hier dan ook alleen gedaan als de baby of de mama in gevaar komt. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik wel ingeleid bij 39.4 ofzo. maar dat vond de arts nav de ctg's en de bloeddrukken toen de beste beslissing. Nu is mijn bloeddruk ook te hoog, en heb ik wel weer een beginnende pre- eclampsie zoals ze dat dan noemen. maar zolang de situatie stabiel blijft kan het ook zijn dat ze gewoon 42 weken afwachten.
@ana; ja als er wat aan de hand is dan moeten ze wel inleiden, maar soms zijn ze wel snel...of lijkt t nou maar zo?
Dat had ik ook bij mijn 1e zwangerschap.. alleen ik trok t zo ver door dat ik bijna moest persen en toen nog moest bellen hahahahahaha Ik lag in het ziekenhuis en zou ingeleid worden. in t kort.. 3x pilletje geen resultaat behalve steeds rugween en pijn en ellende. Dus ik had mannetje naar huis gestuurd. Want wat heeft hij er aan als ik toch chagerijnig ben van de rugpijn. En het leek nog wel een eeuwigheid te kunnen duren. Maar om 200 kreeg ik een prik pethidine ,om 230 braken mijn vliezen. En om 5 uur zei de verpleegster moet je je man niet bellen... dat heeft ze toen maar snel gedaan hij was om 6uur in het ziekenhuis en om 730 is onze dochter geboren hahahahaaha
o rose, wat een schatje zeg! lekker genieten met zn drietjes! leuk dat je ff een foto komt showen! ik ga eten bij mijn schoonouders, daarna met mannetje op de bank hangen. fijne avond allemaal! hoop snel nieuws van luna te horen!
Hoi, Zo weer een hoop geschreven zeg! Curly wel fijn dat je evt. vaginaal mag bevallen het herstel is wel "sneller" als bij een ks.(dat is mijn ervaring) Knuffelkonijn Danique is 2 en Luna is 1 geworden in September. Dus lekker vlot achter elkaar Daantje wat een rot gyn zeg! ik zou er geen genoegen mee nemen! zeker niet als het kindje al zo zwaar word geschat en je smalle bekken heb. Ik had dat dus ook beide het geval zwaar kindje en smalle bekken, bij mij was het niet helemaal volgens plan gegaan. Ze hadden Danique een dag voor de bevalling op 6 pond gemeten maar de volgende dag kwam ze mooi als een 8 ponder eruit. Het hoef bij jou natuurlijk niet zo te zijn maar ik zou wel extra controlle vragen hoor! Vandaag naar gyn dacht ik maar het is morgen.. hoe bedoel je zwanger hihi! Morgen om 12.15 uur (schrijf het maar ook ff hier als geheugensteuntje) Rose wat een mooi meisje!echt een schatje Ga ff eten..
@ Roos ja ze doet het verder heel goed, drinkt echt heel goed. En geeft het ook echt aan als ze honger heeft gilt de hele buurt bij elkaar