Jahoe, 1 oktober! Laat de bom maar barsten! Hier vanaf begin al gedachtes van 2 oktober of 6 oktober. We zullen zien! vast niet, mja..
Mummie2be gefeliciteerd met je zoon SENNE! Bowen succes hoop dat het doorzet! En het is Oktober!! onze maand!
Goeiemorgen meiden, Ook hier rommelt het... Heb er vannacht echt slecht van geslapen, maar er zit geen regelmaat in. Soms om de 10 minuten, dan weer een half uur niks. Ik word er zo langzamerhand gek van! (lees; ik zit er echt doorheen) Wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben...
goedemorgen! @bowen: spannend dus voor je! @mummie2be: gefeliciteerd met jullie zoon Senne! @Luna: ik ben nu afgestudeerd voor Turkse Taal en Cultuur aan de Universiteit Leiden. Nou ik had weer eens een rotnacht. Alles doet echt gigantisch pijn, lopen gaat in hoog tempo slechter. Ik zal echt zo blij zijn als het maandag is, maar als het eerder wil komen graag. Ook weer best wat voorweeën sinds gisteravond en ik blijf harde buiken om het kwartier hebben dus ik weet het niet. Gisteren ook deel van slijmprop verloren maar dat zegt op zich niet zoveel. Is het trouwens normaal dat ik al 3 dagen constant zoveel harde buiken heb? Mijn moeder zegt van wel. Naja, ik zie het wel, het duurt in elk geval niet heel lang meer.
Goeiemorgen! Bowen: hopelijk zet t door bij jou! Spannend. Heb je nog een beetje kunnen slapen?? Meiden met een k-dag: hopelijk gaat t vandaag wat beter!!! Hoort misschien een beetje bij t eind van een zwangerschap....dat je wat somberder bent. Niet dat t helpt, maar weet je in ieder geval dat je niet de enige bent... Mummietobe: gefelicteerd met je zoon Senne!! Fijn dat het goed gaat en dat jullie al thuis zijn! Jip: succes vandaag met je drukke dag! EllenL: jij ook succes met je drukke dag! Ik ga ff naar de dierenwinkel, krabpaal betalen . Komen ze m morgen brengen jeeeee
goedemorgen dames. ben ik weer even. De okt maand is aangebroken dus laat de beebjes maar komen. Hier gaat alles goed dylan heeft nog wel veel last van darmkrampjes maar met veel knuffelen slaan we ons er wel doorheen. Ik vind het wel een heel raar idee dat jullie nog zwanger zijn zelf heb ik het idee dat ik al een maand geleden bevallen ben hihi. Nou dames zet hem op. Ik ga nu efe lekker met mijn zoon knuffelen hihi. veel liefs jaja
@Jaja, fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop echt dat wij spoedig mogen volgen... @Sannie, thx voor opbeurende woorden voor sombere meiden... @Maia, ik heb die harde buiken ook, al een week ongeveer... Weet iemand (die al kindjes heeft) of de VK ook wel eens stript als je nog (net) geen 40 weken bent? Ik moet er vanmiddag naartoe. Is het raar als ik dat vraag? Tot nu toe heeft ze nog geen inwendig onderzoek gedaan...
sjimf: vragen kan nooit kwaad toch en je kan in iedergeval vragen of ze willen voelen of er iets gaande is daar beneden.
Goedemorgen! Het is oktober...de maand waar we allemaal op hebben zitten wachten! Jaja, je moet je handtekening in de gebruikersinstellingen even veranderen. Je huidige banner weghalen en de code van een nieuwe babybanner plaatsen. Goed om te lezen dat je zo geniet van je mannetje! En die darmkrampjes horen er inderdaad bij...gaat gelukkig ook weer over! Sannie, succes met naar de dierenwinkel gaan. Welke winkel hebben jullie hem besteld? mummietobe; gefeliciteerd met Senne!!!...inderdaad populaire naam Maia, hopelijk zet het door bij jou! Het is niks als je steeds last hebt maar dat het niet doorzet. Gelukkig is het einde in zicht! Bowen, spannend....ook voor jou hoop ik dat het doorzet! Sjimf en Odess, voor jullie ook! Een hoop rommelende meiden hier...dan moet er toch wel een baby komen vandaag! Hier ligt de kleine meid alweer lekker te slapen. Slaapkoppie! Vannacht heeft ze weer lekker bij mij geslapen en er zat zelfs een keer 4,5 uur tussen de voedingen ipv 3 uur...joehoe. Ik heb de babysense van mijn moeder gekregen dus ik ga maar eens even uitpluizen hoe hij precies werkt. Dat is zo'n matje die de ademhaling registreert e.d. Soort nannycare... tot later!
Nou hier is het nu weer rustiger - was weer heerlijk voorwerk! Werd wakker met rugpijn en had harde buiken die pijn deden in mn rug, buik en doorstraalde naar mn benen. Ach het is in beweging zullen we maar zeggen - een dezer dagen zal het wel doorzetten. Doe maar niet vandaag overdag, manlief zit weer aan de andere kant van het land! Sjimf, ik zou het gewoon voorleggen! Je zit er al zo dicht tegenaan en als je het idee hebt dat je het ff niet meer trekt... Nee heb je ja kan je krijgen, volgens mij verschilt het sowieso per vk. Jaja, ja je moet wel een mooie babybanner hoor nu! Je kan er gewoon eentje aanmaken op deze site!
Sjimf, ik weet wel dat als je het erg zwaar hebt dat ze het nog weleens willen doen. Bij mij is het gedaan in het ziekenhuis toen ik net geen 37 weken was. Maar ja, dat was niet bij de VK. Maar ik heb dus wel gehoord dat ze het in uitzonderlijke gevallen doen. Je kan het sowieso vragen toch?
fijn he odess..ik heb ook zoiets van pff zet dan gewoon door...maar ja de natuur laten we zn gang maar gaan hihi
@jaja en shaula; mag toch wel even zeggen dat ik heeeeel stiekem een beetje jaloers op jullie ben hihi heeeerlijk op die roze/blauwe wolk!
sjimf, succes meid, hoop dat de vk iets voor je kan doen! shaula en jaja, leuk dat jullie er weer zijn, leuk om te lezen hoe t gaat met jullie! jaja, bij gebruikersinstellingen kun je je handtekening wijzigen. hoop dat t je lukt! (moet je eerst ff naar de banners gaan en de code die je krijgt kopiëren) ik zit te wachten op t bezoek, wel gezellig om zo'n kleine hummel over de vloer te krijgen. t is supermooi weer hier, strak blauwe lucht en niet koud. terwijl in de krant staat dat t maar 13 graden wordt!
Nou vooral omdat je elke keer denkt zou het dan nu beginnen? Op zich is de pijn niet zo erg ofzo maar het is meer de onzekerheid En ben zo benieuwd