haai oktobermamsies! Hier 2 dagen niet online geweest, ga niet meer bijlezen. Lees wel dat Mummie2be al reeds bevallen is! Meis wat snel zeg. Jeetje en wat mocht je mannetje al snel naar huis zeg. Gelukkig dat alles goed gaat! Hier, DRUK DRUK DRUK. en vieze bende door 3 honden in huis me strand en boswandelingen. Daar gaan we zo eerst eens wat aan doen. Erger me scheel!
Oh die nieuwsgierigheid is zo herkenbaar! Ik wil ook weten wie er in mijn buik zit!!!! Kom maar op oktoberbabies!!!!!
goedemorgen meiden!! heb alles bijgelezen vanaf gistermorgen, maar echt TE veel om te reageren.. hier voel ik me nog steeds rot aangezien ik nu nog niet veel meer weet en ik er echt klaar mee ben, bah.. en dan na te gaan dat ik pas 36 weken zwanger ben heb manlief maar eens gezegd dat hij een hartig woordje met de kleine moet praten om anders maar volgende week uit zichzelf te komen als ik niet inleidbaar ben haha Ga proberen vanmiddag maar mijn gedachte te verzetten..
hey moor, das lang geleden! dames: jullie zijn al wat verder dan ik,(de meesten) en ik ben al zo nieuwsgierig! kan me voorstellen dat jullie nog veel nieuwsgieriger zijn! ik duim voor jullie dat jullie beebjes snel komen!
goed zo daantje! hoop voor je dat je snel meer zekerheid hebt. dinsdag je eigen gyn toch? ik ga ff de thee aanzetten, tot vanmiddag!
haai Ellen, ja lang geleden, ik weet het... *schaam* maar verlof is blijkbaar nog drukker dan werken hier ook zo walgelijk nieuwsgierig hoor, ik roep echt wel eens naar mijn buik: kom er uit en laat je zien!! nu ben ik echt weer effies weg!
Jahoe onze maand is aangebroken! Ben benieuwd wie de eerste "echte" oktobermama word haha. Een aantal dames weer aan het rommelen lees ik. Hopelijk zet het door dan vandaag. Verder even geen reacties want ik moet onze hond weg gaan brengen naar de trimster (tevens de vriendin van mijn neef haha). Hier goed geslapen, kleine was gisteren wel ontzettend druk voor haar doen.
@sjimf & odess: oké, het hoort dus! Dan wacht ik rustig af! @Jaja & Shaula: mag ik even zeggen dat ik het heerlijk vind om te lezen hoe gelukkig jullie zijn. @strippen: je kunt het gewoon vragen. Volgens mij heeft de gyn maandag geprobeerd mij te strippen, het was in elk geval niet alleen voelen zoals de vk deed maar ze heeft flink (pijnlijk) lopen friemelen. @daantje: *knuffel voor jou*
Sjimf, hè wat rot dat je er zo doorheen zit... Hopen op regelmaat en dat je kleine maar snel mag komen!! Succes en ik hou m'n mobiel in de gaten. Daantje, wat een Kl**e gyn heb je gehad zeg.. Wie weet zegt je eigen gyn dinsdag iets waar je meer aan hebt. Of dat je kindje al eerder komt... Jip, succes vandaag met je drukke dag... Klinkt ook wel erg leuk! Ellen veel plezier van je bezoek (en daarna puinruimen haha, ik heb ook zo'n kleine... dus praat uit ervaring...). Verder ben ik het een beetje vergeten... sorry...
dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes dinsdag heb ik idd mijn eigen gyn en hopelijk heeft die wel een goede dag haha, vind nu alleen het wachten tot dinsdag weer erg moeilijk omdat ik me zo had ingesteld om gister eindelijk wat te horen, maar we overleven het wel even een vraagje; doen jullie aan geboortebedankjes? ik weet van een aantal van wel, maar het is zolang geleden dat we het erover hebben gehad, dat ik niet meer weet wie wat allemaal heeft.. ik ben er nu voor rond aan het kijken op internet..
Wij doen niet aan geboortebedankjes... niet eens over gehad eigenlijk. Vind het zelf ook niet zo nodig.
Geboortebedankjes doen wij niet aan Heeft voor mijn gevoel geen toegevoegde waarde. Ik ben iemand die van duidelijkheid houdt - toen ik zwanger wilde worden kon ik ook echt niet tegen de onzekerheid - zou het wel zou het niet? Dus ik vind dit ook echt heel lastig, dat ik ooit ga bevallen weet ik wel maar ik vind het heel moeilijk om gewoon maar af te moeten wachten O: ) Gusam, heb je genoten van je laatste keer uitslapen
geboortebedankjes; ja wij hebben die eendjes al vaker laten zien hier....is navolging van onze trouwbedankjes hihi
Ellen, veel plezier met je bezoek! Maia, vind het fijn dat je het heerlijk vind om te lezen Het komt er voor jou ook aan meid! Nog heeeeeel eventjes MvJ, succes met de hond! Moor, jij hebt het maar druk! Succes met schoonmaken! Babydream, je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Voor jullie komt het ook echt snel! Maar snap je gevoel wel hoor. Dat had ik ook toen ik nog wel zwanger was Daantje, *knuffel*. Ik vind het echt rot voor je meis. Ik hoop echt dat je dinsdag wat wijzer wordt van je eigen gyn. Je moet het er niet bij laten zitten hoor! Pffffff, hormonen zijn hier nog lang niet onder controle. Ik zette net het liedje van Trijntje Oosterhuis op mn hyves weer eens aan. "Nu dat jij er bent..." Dikke tranen! Vond het al zo'n mooi nummer toen Aisha net geboren was en nu vind ik het weer zooooo toepasselijk met mn 2e meisje. Blijft een prachtig nummer. Maar goed, ik kan de afgelopen dagen echt om alles huilen. Ook gewoon van geluk gelukkig
wij hebben gisteren trouwens een brief gekregen dat alle dagen kinderopvang die we hadden aangevraagd zijn toegekend (we hebben ons bij 2 ingeschreven, van die ander hebben we nog niets gehoord dus manlief gaat daar even naar bellen).. dus dat betekent dat ik toch echt wel binnenkort op zoek zal moeten naar een baan per 1 januari.
@shaulá; ben ook maar heeeel stiekem een beetje jaloers hoor hihi lijkt me zooo heerlijk dat hummeltje eindelijk vast te kunnen houden na al die jaren wachten
Bowen, spannend zeg! Ellen, hier vannacht ook nagenoten van mijn frietjes en frikandel speciaal. Ga er toch maar een beetje op letten want als ik niet zo vet eet heb ikveel minder last van maagzuur. mumietob, gefeliciteerd Odess, jij maakt het ook al zo spannend Danjo, ook al zo'n rotnacht gehad?
@Babydream, verwarrend hé dat gerommel. Heb ik ook. Ik sla er maar geen acht meer op totdat ik echt flinke pijn ga krijgen... @Maia, knap zeg! @Jaja, wat leuk om te horen hoe het gaat! haha heb je dat gevoel echt? En, mis je het zwanger zijn of niet?
hier lekker uitgeslapen tot 9uur, verlopig zal dit niet meer zijn (hihi). het word nu erg spannend allemaal, maar goed komt allemaal goed. Meiden waar het aan het rommelen is, ik hoop dat het bij jullie door gaat zetten. XXX Gusam