Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Shaula, haha dat liedje van trijntje hoef k nu ook niet te luisteren. fijn dat alles zo goed gaat.
    Daantje, dat kun je er nu niet bijgebruiken zo'n klote gyn. Moeilijk hé dat wachten... Bij mij was de kleine dus idd nu 7 pond.
    Gusam, jij zit al bijna op de uitgerekende datum!!

Nou ik heb zelf tot 10.00 uur geslapen nadat ik van 1.30 tot 03.00 wakker ben geweest. Toch wel ff lekker. Nu nog even geen zin om van de bank te komen.....

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En weer gemeld voor vanmorgen ;)...

Ik heb om 11.50 uur een afspraak bij de VK. Hoop dat ze me wil strippen, maar we wachten het maar af. Ik zit er een beetje doorheen eerlijk gezegd... Maar goed, schouders eronder en we gaan gewoon door! Alles voor onze kleine uk! Alleen ik ben zo nieuwsgierig na al die jaren na een ukkie van onszelf!

Na de VK (mijn zus gaat met me mee) ga ik met mijn zus mee naar huis. Zij woont in een boerderij in het achterhuis. Mijn ouders wonen in het voorhuis. Ik ga ze daar dus maar even gek maken vandaag... Beter dan thuis zitten!

Sorry voor het egobericht, maar ik herken wat hier geschreven wordt... hoe langer het duurt, hoe meer je op jezelf gericht wordt en op het k-gevoel dat je kan hebben. Ik probeer me er eigenwijs overheen te zetten, maar ja... Dat lukt niet altijd.

Liefs,
    Josien

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Josien, begrijp wel dat je nu onderhand wel wil dat de kleine komt. Ben benieuwd of je VK je stript, doen ze dat dan ter plekke in de praktijk of komen ze daarvoor thuis langs?

Enne.. had ik je al bedankt voor je banner-hulp...? Weet het effe niet meer (zwanger hè...). Maar bij deze dus alsnog; bedankt!!

4. Momfulness

@Josien, ben bneieuwd of ze gaan strippen inderdaad! Slim om afleiding te zoeken. Ik wordt ook nu al helemaal gek van mezelf.

5. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Poeh, ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben met dit forum en de herkenning bij anderen...

@Josien, ik zal voor je duimen!!! voor ego berichten hoef je geen sorry te zeggen! En ik ga je goede voorbeeld volgen en me er even overheen proberen te zetten...

@geboortebedankjes, daar ga ik niet aan doen hoor...

@Gusam, ben benieuwd of je deze laatste dag als-nog-net-geen-mama nog een speciale invulling gaat geven...

@Moor, gewoon lekker alle dingen doen die je nog wilt doen, nu je er nog zin in en puf voor hebt!!!

@Daantje, ik leef met je mee, hopelijk dinsdag wel duidelijkheid...

@Luna, lekker op de bank blijven zitten!

de rest weet ik even niet meer, sorry...

6. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @zonneschijn, ik hou je zeker op de hoogte als ik lig te puffen!!!

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Josien; succes vandaag!

Ik ga zo maar eens naar de supermarkt vast eten halen voor vanavond heb ik dalijk natuurlijk helemaal geen zin in...nu alleen nog verzinnen wat....

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@sjimf ik moet mijn laarzen om gaan ruilen. want daar is na de 1e keer dragen de rits van kapot. en ik moet wel vandaag terug want na de kraamtijd ben ik te laat.
    en verder ga ik het rustig aan doen, dus niet echt een speciale invulling.

XXX Gusam

9. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    @mummie2be nog gefeliciteerd met je zoon en fijn dat alles xo goed gaat. Hij is dus al 2mnd oud, jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn dat je zoveel eerder bent bevallen
    @ rommelen weet niet meer bij wie het allemaal rommelt maar succes in iedergeval en ik ben erg benieuwd of er vandaag nog een baby komt.
    @ bedankjes ik vind het altijd wel leuk maar heb geen leuke gezien en zou eigenlijk niet weten wat dan leuke bedankjes zijn. Van een collega kregen we ooit in een doosje een doekje waar de naam van haar zoontje op geborduurd stond, maar ja wat moet je daar dan mee.
    Wat ik wel leuk vind is van die cupcakes, iets anders dan beschuit met muisje, maar ja wanneer ga je die cakejes bakken, dat doe je ook niet 1wk van te voren, kan je ze niet meer eten. Vind ik net als een geboortetaart, wil ik misschien wel en dan voor de familie maar dat moet je toch ook op tijd doorgeven?
    Tot nu toe houden wij het maar bij beschuit met muisjes.

Hier gaat alles verder rustig. Ben alleen zo benieuwd naar de kleine, van mij mag het wel gaan beginnen. Ben zo benieuwd.
    Als het nog 4wk duurt wordt ik gek.

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@zusterrosa; je kan de cupcakes nu bakken en invriezen..dat hebben er al meer hier (ik ook) gedaan..ideaal!

11. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere

oke das wel handig wist ik niet
    Zijn ze dan nog net zo lekker?
    En versieren doe je dan later of ook meteen?
    Hebben jullie ze zelf versierd?

12. Maia

Maia Niet meer actief

@Josien: heel herkenbaar wat je schrijft, ik hoop voor je dat het niet zover komt als bij mij en ik hoop dat de vk je wilt strippen zometeen! Succes!

@cupcakes: ja hoor, je kunt ze gewoon bakken en invriezen, versieren kan evt ook wel. (ik heb het trouwens uiteindelijk niet gedaan, mijn versieringen (van marspein) zitten goed verpakt in een doos zodat ze goed blijven en die kan ik of manlief er terplekke opplakken. Ik heb nu zo'n 40 cc's in de vriezer liggen!

13. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    ik vind het echt super die cupcakes, heb wel cakes en cakejes gebakken alleen nog nooit versierd, mensen nog leuke tips.
    en waar haal je je versieringen.

ik wou het graag doen maar had zoiets van wanneer moet ik dan beginnen, dus dacht laat maar, maar nu ik weet dat je ze kan invriezen ga ik denk ik toch bakken van het weekend.
    En je moet ze gewoon afbakken, af laten koelen en dan in de vriezer. doe je ze nog ergens in in de vriezer iets speciaals of gewoon in een tupperware bak ofzo

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Luna; dan hebben we allebei een groot kindje haha. Ons kleintje was nu geschat op 3100 gram, alleen het paste niet meer op de groeiecho dus ze vond het heel onbetrouwbaar, maar schatte onze kleine nu ook zeker al op 7 pond terwijl ik pas 36 weken ben, slik.. als ze me tot 40 weken laten lopen heb ik vast en zeker een 9 ponder aangezien ons kleintje standaard 300 gram per week aankomt als ik alle 3 de groeiecho's naga.. maar wel fijn zeg dat ze toch een groeiecho en ctg hebben gedaan en je gevoel juist was wat betreft het formaat van jullie kleintje

@ geboortebedankjes; heb net geboortebedankjes besteld.. heb van die leuke papflesjes gevuld met badkaviaar.. normaal zou ik het niet gedaan hebben, maar manlief wou iets speciaals doen

@ Gusam; wauw meid, morgen heb je als het goed is je kleintje!!! Maar had jij nu al ontsluiting of niet omdat ze je gaan inleiden, of moeten ze je eerst primen en dan pas inleiden?

@ Josien; arme meid, ik leef echt met je mee, ik had nog zo gedacht dat jij tegen deze tijd allang bevallen zou zijn :( hopelijk strippen ze je bij de vk en haalt het wat uit

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@daantje, ik had zaterdag een vingertop ontsluiting en mijn baarmoedermond was ietsjes verweeekt, ze gaan morgen eerst kijken hoe het nu staat en dan maken ze een plan.
    het word dan eerst gel of een balon catheter(is een nieuwe methode) en bij 1cm of 2cm pas het infuus, ao heb ik het teminste begrepen.

XXX Gusam

16. Momfulness

@Daantje, leuke geboortebedankjes!
    Moet zeggen dat de gyn me wel gerust heeft kunnen stellen. Ik zei dus ook tegen hem dat ik zelf zo klein ben en normaal ook heel dun. Toen zei hij dat het geboortegewicht niets met de zwaarte van de bevalling te maken hoeft te hebben. Mits het dus geen 9 ponder wordt natuurlijk... Hij zei dat het meer om het formaat van het hoofd ging en de breedte van de schouders. Hij zei, dat kan bij een kindje van 3 kilo breder zijn dan bij een kindje van 4 kilo. Dat heeft me wel gerust gesteld. Nu maar hopen dat die kleintjes van ons niet teveel meer groeien. ;)

@Baby, wij eten chili vanavond, miss een idee?

@Geboortebedankje, hebben we niet. Niet dat ik het niet wil maar heb geen inspiratie en alles wat ik had bedacht was weer te duur.

Nou, zit net een topic te lezen over het zetten van oorbelletjes bij een kindje van net 4 weken. haha wat kunnen sommige toch fel reageren op zo'n topic zeg. haha. Echt een bitchfight gaande daar.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Josien, hopelijk wil de vk je strippen!!

Hier net kleertjes van prenatal binnen gekregen maatje 50 - wat een verschil tussen 50 en 50 zeg!! Het ene pakje is wel 3 cm langer dan de andere! Gelukkig kan ik ruilen binnen 4 weken en dan is junior echt al wel geboren :) Wacht wel even af tot hij er is dus!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo hier ook weer uit bed.
    ga zo maar eens wat in huis doen en de spullen klaar leggen voor mn vluchttas. En vanmiddag maar eens na de winkel ff wat dingen groots inslaan

Kraambedankjes doen wij niet aan.

jaja fijn dat het zo goed gaat met Dylan meid.

Rest vergeten iig een hoop geklaag haha dus word tijd dat de bom barst.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oktober baby's graag alle melden bij papa en mama :D

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ Danjo is het goed als mijn kleine meid zich alleen meld bij de mama;):)

XXX Gusam

Deel Deze Pagina