*doet een babydansje in de keuken* Heb echt constant harde buiken - zit ernstig in de ignore modus en heb een lekker cd'tje aan en ben vrolijk voor de verandering
Odess, kom me effies opvrolijken dan hier begint de saggo goed in te dalen (in tegenstelling tot ) ik hik nog steeds tegen de stofzuiger aan maar het moet echt, het ziet er echterdanecht niet uit
Odess ik herken het wel hier ook al weken aan het rommelen Gisteren elke 11 a 12 min weeen 3 uur lang. Mannetje is er klaar mee en zei ook nou laat nu maar doorzetten helaas na 3 uur alles weer rustig pfff
Meid relax je hebt verlof! Geniet van de rust die je nu nog hebt en dat huishouden komt wel hoor!! HIer heb ik de nieuwe cd van Mika heel hard opstaan en die bler ik heel hard (en heel vals) mee Zometeen lekker een cake bakken - leek me leuk om cake te doen ipv beschuit met muisjes. Besmeren met slagroom en dan muisjes erop Maar ook omdat ik gewoon zin heb in verse cake natuurlijk - sssst Danjo irri he! Niet omdat het nou zo pijnlijk is ofzo maar gewoon dat geklier steeds! Ach het rommelt hier ook al sinds de gyn eraan heeft gezeten ruim 4 weken geleden, was een dagje weer wat rustiger en vandaag weer volle bak. Nou ja ik doe de ignore modus en verwacht maar helemaal niets!
*mevrouw u moet rustig aan doen want uw kindje kan elk moment komen* *Hoor je dat beeb - dat zeiden ze 4 weken geleden!!* Nu al eigenwijs moet je nagaan...
Odess, bak ze meid! Lekker hoor cake... Kraambedankjes doen wij ook niet aan. Hier moeten ze het doen met de beschuit met muisjes (als die niet op zijn tegen de tijd dat iedereen is geweest. Ik vind het zelf ook erg lekker. Heb er net nog 2 op hihi ) Luna, hahaha dat topic heb ik ook zitten lezen gisteren. Vind het zelf ook wat jong hoor maar die reacties af en toe zeg...pffff...hormonen? Hahaha Gusam, beter dat je al 1 cm ontsluiting hebt. Dan doen ze waarschijnlijk de gel om je op die 2 cm te brengen. En dan daarna misschien infuus. Maar dat hoeft niet he. Bij mij deed de gel al het werk. De weeen zetten toen zelf door en met 3 cm hebben ze mn vliezen gebroken waardoor er een weeenstorm op kwam zetten en ik in 1 uur tijd van 3 naar 10 cm ontsluiting ging. Ik heb dus niet eens een infuus gehad met het inleiden. Op zich ook wel lekker hoor want dan heb je wat meer bewegingsvrijheid, anders moet je blijven liggen (gold niet voor mij helaas want ik zat nog wel aan 2 infuzen met zoutoplossing en magnesium hehe, dus ik kon geen kant op). Meisje ligt hier alweeeeeer heerlijk te slapen. Ik ga even snel douchen en dan duik ik ook nog even mn bedje in voor een uurtje.
@Schaula, heerlijk dat ze zo rustig ligt te slapen! Ja ik vond 4 weken ook veel te vroeg maar om dan te zeggen dat ze haar kind mishandelt.haha idd hormonen
@Moor, ik laat de stofzuiger mooi staan tot vanavond of morgen. Mag mannetje doen. Volgens mij laat mini me toch nog wel even op zich w8en.
zo daar ben ik weer...worden of burritos of hutspot eens kijken dalijk waar ik vanaaf zin in heb...verder zit ik nog zwaar in de baalstand....vannacht om de 5 min weeen gehad en nu NIKS.... en iedereen zodra je je neus buiten de deur doet..Is er nou nog niks?! uhm NEE kijk naar mn buik pfffff
Hoi dames, Hier net wakker ...heb echt lang geslapen zeg! Gisteravond heerlijk yoga gehad en daarvoor hebben we ook ff snel boodschappen gedaan. Want mijn partner had er geen zin in, maar hij weet dat ik niet meer ga fietsen en van hem mag ik ook niet auto rijden. Dus hij moet maar ff mee werken! Zo hoeven we komende dagen ff geen boodschapje doen, want je weet maar nooit wanneer je gaat bevallen. EN HET IS OKTOBER MAAND!!! Spannend dames.....volgens mij lees ik dat Gussam misschien morgen al een kleintje heeft! Dan is haar kleine de eerste oktober mama! Of is er iemand al er mee bezig?? Geboorte bedankkaartje: ik heb hier een plantjes van kind op moeder schoot. en heb er al aardig wat en die ga ik verpoten en geef er alleen aan mijn familie. Maar er zijn manieren zat om mensen te bedanken hoor, kaartje, of een kaarsje met leuke stof erop en strikje met een kaartje: bedankt voor je komst. Bla bla... Hmm.....verder ga ik weer hier aan de slag met huis houding. Ik doe elke dag 1 kamer schoonmaken en als ik klaar ben dan hou ik me gedeisd en dan ga ik ff kijken wat we vanavond kunnen eten Nou dames ik blijf deze forum in de gaten houden EN HYVES!! Want daar heb ik oktoberbabys gemaakt!! Kijk maar: Oktober baby's 2009 - Hyves.nl En er komen steeds nieuwe oktober mamas bij terwijl ze eigenlijk in september uitgerekend waren Heb er nu al 115 leden Nou jullie nog naar oktoberbabys2009 Hihi...geniet er van vandaag en hou het deze echt in de gaten8) Liefs en dikke knuff van me, Jo
toch maar effies gezogen ik ergerde me echt scheel hoor... nu verder met het jasje voor mijzelf. Doorslaan, kolerewerkje
@baby, irritant he die vragen. Alsof ze gewoon hopen dat je even je hart uit gaat storten. Bij sommige mensen denk ik echt dat het leedvermaak is en dat ze thuis dan gaan zeggen. "ooo ze is nog steeds niet bevallen, ze zullen wel balen". Ik blijf het liefst binnen tot het zover is.
*ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooooooit* YouTube - Alfred Joducus Kwak - Ik ben vandaag zo vrolijk Zonnestraaltjes voor iedereen!