Jaja: leuk om weer van je te horen!!! Zielig he van de krampjes. Gelukkig gaat dat wel weer snel over (hoop ik) Leonie en Sloppy: hoe gaat t met jullie??? Danjo: dank je wel. Hopelijk luisteren de babys! En komen ze allemaal snel!!! Josiens baby: zie hierboven!!!! Gusam: spannend hoor. Morgen al... Maia: hoe gaat t met jou? Veel afleiding las ik...goed zo!! Odess: fijn dat je weer wat vrolijker ben!!! Ik moet zeggen dat ik wel chaggo wordt van begin de dag met een dansje whahahahha Ik kom wel aan de vrolijke kant hoor...anders is t zo rustig daar Moor: ook weer hier. Balen dat je niet vrolijk bent...hebben meerderen last van hoor Wel lekker dat je toch ff gestofzuigd hebt. Shaula: fijn dat Senna het zo goed doet! En dat je ook lekker ff een uurtje kan slapen. Ik heb de krabpaal in hoven gekocht (weet de naam van de dierenwinkel niet) Ellen veel plezier met je visite vanmiddag! Was t gezellig vanmorgen? Curly: hahaha ja mensen schrikken ervan idd. Alsof je alleen nog maar thuis gaat zitten wachten. Wel lekker dat je nog ff naar de bios bent geweest! Luna: hahha slim he zijn die honden
My sisters keeper is neit echt geschikt voor mannen denk ik. Ik vond inglourious basterds wel leuk! Ik wil nog heel graag naar de storm. Schijnt erg goed te zijn
hey dames net weer wakker, shit, bedenk me in 1x dat ik nog taart moet halen. grrr.... hoop dat ze nog wat hebben voor deze zwangere muts. Ik ga maar er maar snel naartoe Kom later nog weer ffies langs Meiden begrijp dat een heleboel het zat zijn en helemaal als mensen aan je gaan vragen, nog niet geboren. ik heb het gelukkig nog niet gehoord maar dat zal ook wel komen binnenkort.
luna, inglorious bastards is echt een mannenfilm, moeten ze wel van een beetje bloed houden. Bij my sister's keeper zaten maar 2 mannen.
Mij leek inglorious bastards wel leuk. Maar als ik het zo lees (veel bloed enz.) toch iets minder. Als er geweld in voorkomt denk ik niet dat het een geschikte film voor mijn man is trouwens Die heeft daar een hekel aan. Biecht: Ik ben alvast beschuit met muisjes aan het eten Kan er niets aan doen! Vind dat zoo lekker
@ danjo wie weet!! haha bedenk me wel net dat ik al heel lang geen stuk taart heb gehad... mmm... wel lekker weer
@machsdoch mmm... lekker beschuit met muisjes, gelijk heb je ik vind het ook super lekker. Heb het alleen niet in huis oke dames ik ga ffkijken of ze nog een taart voor me hebben bye bye
@Sannie en Curly, dan kan ik hem dat niet aandoen om mee te gaan naar die film. hihi. The storm wordt het dan denk ik. Is voor ons allebei wel leuk. Hij was alleen niet zo goed beoordeeld op moviemeter. Maar goed dat is toch weer ieders persoonlijke mening. @zusterrosa, o lekker, ik zit er klaar voor @Machsdochs, hier ook iedere dag beschuit met muisjes. heeeeeerlijk....
@Babydream, haha dat helpt altijd hé! Iets met chocola. Nou ik ga vast beginnen aan de chili. Vindt het altijd lekkerder als het een tijdje heeft gestaan. Ik heb mezelf helemaal ingesloten en als de bel vandaag gaat doe ik gewoon niet open! Mijn stiefvader of schoonmoeder zouden allebei onverwachts langs kunnen komen vandaag maar heb er gewoon geen zin in!
Inglourious bastards heeft colin al gezien en hij vond em wel leuk.. alleen was de kwaliteit niet super van het beeld My sisters keepers wil ik zien maar wacht wel dat ie op die site sta waar ik download Ego: Mijn vk belde net met d uitslag van mijn suikers.. de hoogste waarde na de lunch was 6,0 dus was flink gedaal ten opzichte van 5 wkn geleden.. toen wassie 7,4 bah ben de hele dag al aan de scheit word er niet goed van!
Hier uitslag van het bloed mn trombocyten zijn te hoog wat dus mn maag klachten kan veroorzaken. de vk had er verder niet veel verstand van en heeft de gyn gebelt moet morgen dus na de gyn toe om wat uitgebreider onderzoek te doen
geen idee wat t is danjo, hoop dat ze er wat aan kunnen doen! dan zou je de laatste weken nog ff bij kunnen slapen en opladen voor de bevalling!
sannie, vanmorgen was t erg gezellig! ga nu ff met een boek op de bank, want ben wel moe na vannacht. mijn dinnetje komt rond half 4, dus kan ik ff de pootjes omhoog doen. vanavond gaat teun weer vissen (ja ja) dus dan kom ik weer gezellig kletsen.
@Danjo, gelukkig dat de vk er niet te moeilijk over deed. Wel goed dat je even naar de gyn kan. Alleen maar fijn om te weten waar die maagklachten vandaan komen en dan kunnen ze er mss nog wel wat voor geven. @Roos, haha hier ook al! En dan krijg ik vanavond ook nog bruine bonen. Wordt gezellig hier op de wc. Wel fijn dat suiker zo goed was.