Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

de vraag van vandaag;

wat eten we vandaag

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hutspot met ballie

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoihoi mopperende dames ;)

Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar probeer toch nog even te genieten van je laatste "vrije" dagen. Ik herken het zeker wel hoor...ik had het bij mn eerste ook. Achteraf dacht ik wel eens van; "pfffooee, had ik nog maar even van mn rust genoten haha". Maar ja, zoals ik al zei, ik heb makkelijk praten natuurlijk ;)

Gusam, ben je al zenuwachtig voor morgen? Heb je vandaag nog wat speciaals gedaan?

Roos, wat voor voeding neem jij mee naar het zkh voor je kindje? Ze hebben daar toch ook voeding? Hier hebben ze in ieder geval Nutrilon en Friso.

Hee Cindy, fijne gedachte om toch nog in oktober te bevallen in ieder geval! Hopelijk zet het gewoon vanzelf door!

Nog niks van Bowen gehoord? Zou het dan toch misschien zo zijn.....? ;)

Sylvia, gelukkig was alles goed bij de gyn! Helaas moet je nog tot dinsdag wachten, maar het einde is in zicht!

Hier weinig nieuws...kleine slaapt...weer haha. Kon alleen zelf niet slapen omdat ze de hele tijd geluidjes maakt in haar slaap. Het grappige is dat je vaak heel veel geluiden kan negeren maar bij elk zuchtje of piepje van je kind ben je gelijk klaarwakker. Dus helaas geen extra slaap voor mij. Komt vanavond wel weer :)

4. 0babydream0

ik ga maar voor de burritos, ben vandaag toch al dikke vriendjes met de pot

5. MvN

MvN Niet meer actief

gheheh ik moest passen en meten dat alles in de tas past :p

Ik eet broodje haring met uit ( jaaa wit brood eindelijkkkkkk :p )

6. 0babydream0

mooie banner shaula!en genieten doe ik wel tussen alle keren dat ik boven de pot hang...

7. MvN

MvN Niet meer actief

colin had gister ook een opmerking hoor...

Ik zeid: ik kan niet wachten totdat de kleine ons met grote ogen kan aankijken als het geboren is...

Zegt ie huhhh, hebben ze dan niet net zoals bij katten de eerste week de ogen dicht??

Stomme vent

8. 0babydream0

ze groos je hebt toch niet alles in die lief tas GEPROPT he

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha die vent van jou geweldig

10. 0babydream0

hahahahaha die colin wat lief

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@shaula ja ik begin nu wel zenuwachtig te worden, maar dat hoort erbij denk ik, ik hoop wel dat ik goed slaap vanacht maar ja dat is even afwachten.
    vandaag niet veel bijzonders gedaan, vanavond gaan we nog eff de boel poetsen en zo en dan is het klaar.
    ik heb overdag niet veel kunnen doen omdat ik ineens niet lekker werd en heel erg trilde, dus ik denk mischien komt het omdat mijn suiker te laag is, en heb toen maar eff een boterham gepakt met heel veel pasta, en nu gaat het wel weer.

XXX Gusam

12. MvN

MvN Niet meer actief

Die gast is echt niet goed!!

Baby: jawel, alles praktisch opgevouwen :D en alles past erin :p

13. 0babydream0

toch niet al je pyama's gekreukt he

14. MvN

MvN Niet meer actief

ghehehe nee die doe ik eerst strijken voordat ze erin gaan en dan heeeeeeeeeeel netjes opvouwen ghehee

Gusam: logisch dat je wel wat zenuwachtig bent!! Binnen 2 dagen heb je gewoon je mooie meisje in je armen!

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zo... daar kom ik me weer melden! Weer APK gekeurd. De bloeddruk was gestegen naar 130 over 86, maar nog steeds binnen de perken. De urine was helemaal schoon, dus ook geen spoortje eiwit meer. Dat is wel fijn! Ze heeft ook even inwendig onderzoek gedaan, maar de baarmoedermond was slechts half verstreken. Strippen doen ze hier bij een eerste kindje niet omdat dat bij een eerste eigenlijk geen zin heeft. En ik wil ook niets onnatuurlijks doen, dus ik had daar ook niet zo'n problemen mee. In ieder geval weet ik wel dat nog niet het hele tuutje van de baarmoedermond weg is en ook nog niet echt verweekt. Maar goed... mijn zus had dat 's ochtends ook en is diezelfde avond nog bevallen (okay, was wel de derde... ;)). Dus de VK zei ook dat het niet alles zei.

Verder hebben we een 'dreigbrief' meegekregen voor het ziekenhuis. De VK raadde ons aan de kleine die brief voor te lezen :D. Misschien helpt het ;). Volgende week moeten we donderdagmiddag om 12.45 uur in het ziekenhuis zijn voor een CTG. Aansluitend hebben we om 13.30 uur een afspraak bij onze oude gynaecoloog. Als alles dan nog gewoon goed gaat, mogen we lekker tot 42 weken onder begeleiding van de VK bevallen (thuis). Wel moeten we dan om de anderste dag een CTG in het ziekenhuis laten maken. Mocht de kleine er dan nog niet zijn op de dag dat ik 42 weken zwanger ben, dan word ik op die dag (12 oktober) 's ochtends om 8.00 uur ingeleid.

We wachten maar weer af... ;)

Groetjes,
    Josien

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien fijn dat alles goed was meid. en nu toespreken de kleine

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Shaula, wat een mooie banner zo met je 2 meiden

@Maia, hoop dat t snel gaat gebeuren *duim duim*

@Sannie, wat zullen de katten blij zijn met hun 'toren'

@Odess, kan me voorstellen dat je nu een beetje genoeg hebt van het 'voorwerk'

@Jaja, zo leuk om van je te horen, spam maar weer eens wat foto's

@Moor, ben je weer vrolijk?.....onee later gelezen van niet....knuf

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Daan, én hebben de strenge woorden van je mannetje geholpen ;) ...wij doen geen geboortebedankjes, snap niet zo goed waarom dat is.

@Shaula, heerlijk lekker janken van geluk :), kan me voorstellen met die 2 schatjes

@Maia, als t niet per se hoeft zou ik nog even lekker niet aan een baan denken. Dat komt echt wel goed straks.

@Josien...dikke knuffel en fijn dat je nu meer weet

@Danjo, die mini van ons hoeft zich nog niet te melden hoor, maar moest er wel om lachen. En volgens mij word jij zowaar ongeduldig :(

@LOL om Odess...en lekker een cake

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Baby....jij en een klaagdag, dat ben ik niet gewend. Sterkte en hoop dat t goed gaat doorzetten vannacht.

@Ellen, had jij niet de opdracht gekregen om rustig te doen én om ook te liggen??? Of lig je gezellig met al je bezoek?

@Luna, is casper een kat of hond? Bij ons ook een casper de kat :)

@Roos, haha dat is een goede opmerking van Colin..:D

@ego, vandaag lekker in Amsterdam geweest met mn mama ergens broodje gegeten en lekker geouwehoerd dus weer veel vrolijker

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei niet ongeduldig als mn klachten nu 40% minder worden gaan we gewoon ff door. Maar heb geen nachtrust ben hele dagen misselijk en heb hele dagen maagzuur. en dan heb ik het nog niet eens over de pijn van mn bekken die ik dagelijks heb.

Pff shoppen waar haal je de puf vandaan maar wel leuk

Deel Deze Pagina