Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo, ja kan me heel goed voorstellen, maar als ik jou was geweest was ik het al veel eerder zat. Dus petje af voor jou hoor. En geen shoppen hoor, gewoon lekker zitten, eten, drinken en praten...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ vluchttas; hier ook alles ingepakt op een paar kleine dingetjes na, maar dat kan manlief nog altijd na brengen mocht ik wat vergeten zijn

@ zusterrosa ; gefeliciteerd met je man’s verjaardag!

@ eten; hier dadelijk krieltjes met sla en vlees, en net twee broodjes haring op

@ shaula en jaja; wat leuk zeg dat jullie hier weer komen kletsen en wat hebben jullie prachtige kindjes zeg, ben helemaal in love

@ Josien; fijn dat alles goed was bij de vk, alleen jammer dat je baarmoedermond nog niet helemaal is verstreken, maar dat wil idd niks zeggen, wie weet is hij dat morgen wel ( duim, duim)

@ roos; fijn dat je suikerwaarde goed is!

@ danjo; hoop dat het niks ergs is met je trombocyten

@ sylvia; balen dat je morgen niet terecht kan, nog 5 daagjes volhouden meid!

@ Cindy; fijn datje meisje is ingedaald en ze zeker deze maand komt, lijkt me idd wel een fijne en geruststellende gedachte om dat nu al te weten

@ maia; nog van harte gefeliciteerd met je bul meid!

@ blij ei; heerlijk zeg dat je even lekker hebt gewinkeld!

@ mezelf; hier net even een poedertoren gekocht bij de hema, leek me toch erg handig.. en even twee mooie nachthemden gekocht voor dadelijk na de bevalling.. lijkt me toch lekkerder zitten dan een broek nu..verder heb ik flinke last van indalingsweeen, nu maar heeeeeel hard duimen dat het voor verweking of ontsluiting zorgt :(

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei tis sinds de laatste dagen en mischien komt het straks wel weer dat ik het niet meer zat ben haha. Maar goed we zien het wel morgen eerst een dagje zh.

Oh heerlijk dus ff terrasje etc gepakt was vanmiddag nog wel lekker in het zonnetje en mn moeder belde vandaag dat in amdam de zon ook scheen dus.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo ik lig nog steeds in bed - heb het even nodig geloof ik! Hubbie kan elk moment weer thuis komen, gezelli :) Gaan we samen cake eten, mmmm het hele huis ruikt lekker!

Mijn bijdrage voor wat eten we vandaag: preistamppot mmm zin in :)

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Josien jammer dat je nog niet zo ver bent, maar wie weet hoort dat bij jou! Hopelijk helpt de dreigbrief! Ben hier ook wel heel benieuwd hoe het er down under voor staat,niet dat je er wat aan hebt natuurlijk ;)

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Morgen is mijn mannetje jarig en ik wilde een weekendje Center Parcs geven voor ergens in januari. Zo'n vipcottage met open haard enzo....maar dat is echt duur :$ !
    Dus nu weet ik het niet meer, heb 2 boekjes over papa zijn maar dat is meer voor de lol...

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei ff kijken hier op de site staan korting codes meende ook 50% ga ff voor je zoeken

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

zooo mn burritos staan klaar!Nu nog ruim een uur wachten tot manlief thuis is hihi....

mn saggobui is een beetje gezakt gelukkig...

Mijn buik rommelt wel lekker door maar dat ben ik nu wel gewend hihi...

zeg josien's beebje kom nu maar gauw en bespaar jouw mama het gedoe van heen en weer rijden naar het ziekenhuis...

Alle beebjes die bijna mogen komen; zondag is het volle maan!
    dusse dames met de blote buik naar het open raam slapen!!Kom maar beebjes

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    WOW....super dankje, eens kijken hoe dat werkt :) :)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo m'n werk zit er op voor vandaag :D

Ik heb heel veel geklaag gezien......zijn we het zat aan het worden ;)

@Gusam: Ik lees dat het bij jou flink aan het rommelen is, ik hoop dat je kleintje snel gaat komen!

@Josien: Het zelfde geld voor jou hoor! Ik hoop dat die van jou niet lang meer op zich laat wachten

@Roos: wat lekker dat je suiker waardes goed waren!

@Geboorte bedankjes: Die hebben wij wel, maar niet in grote getalen hoor!

Verder heb ik steeds vaker last van harde buiken en lage rug pijn.......
    Dus ik denk wel dat we aan de voor bereiding begonnen zijn.
    Verder hebben we vandaag de buik foto's op gehaald. Er zat eigenlijk maar een hele mooie bij, maar we hebben er toch 3mee genomen. Digitaal kregen we ze niet mee..........
    Dus als we voor de kleine gaan, dan nemen we een andere foto graaf :D Deze was ook niet zo duur hoor.

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    :D Danjo, dankje nogmaals, scheelt heel veel centjes, fijn dan heb ik toch een leuk verjaardagscadeau :D

@Sloppy, dat is jammer, en flauw dat je m niet digitaal krijgt. Wij gaan morgenochtend, misschien krijgen wij ze ook niet digitaal ;) ...edit: wij krijgen een CD met 15 foto's

13. 0babydream0

naar welk cp wil je blij ei..wij willen in jan ook no een weekendje maar naar welke weten we nog niet

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @baby, denk dat het Eemhof gaat worden....zou wel grappig zijn, heb ik je niet gespot in Vlaardingen maar in CP haha

15. 0babydream0

hahaha inderdaad kunnen we beebjes gaan verglijken....de eemhof hahaha daar ben ik zeg maar ontsproten hahahahahahahaha

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dan is de cirkel weer mooi rond toch.....

17. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    zo, deze dag zit er weer op voor vandaag,
    mag nu van hubbie niet meer van de bank af....

maar wel een geslaagde metamorfose, ze had de kapper de vrije hand gegeven, dus dat is altijd spannend,
    maar het was een bijzonder eind resultaat,
    als het klaar is voor in de krant zal ik wel ff link plaatsen, kunnen jullie ff spieken..

verder heb ik alles gelezen, maar weinig tot niets onthouden:)

vanmiddag is mijn zusje opgenomen in het zkh op de neurologie
    ivm een verdenking acute hernia
    ze liep al meer dan een week met pijnklachten, maar vanmorgen werkte 1 been niet meer, dus morgen een mri en dan ws een wortelblokkade en verder even afwachten

18. 0babydream0

hahaha ja indd blij ei ga je trouwens na je verlof wel weer in vlaardingen werken???

@jip; en nu weer op de bank jij!Sterkte met je zus

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jip, sterkte met je zus.
    Machsdoch, succes morgen meid, we denken aan je!
    Daantje, beetje verlate knuffel voor jou!
    Voor iedereen die het nodig heeft met een baaldag / spuugdag of ander pokkenhumeur. Dikke knuffel :D
    Blij ei, ben een beetje opgedroogd in de loop van de dag ;) Veel plezier in CP. Je kunt ook kijken bij Landal ofzo, is vaak goedkoper met dezelfde faciliteiten etc.

@eten vanavond. prei met champignons en gehakt, lekker gebakken met een beetje witte rijst. Niets bijzonders dus.

20. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hoezo? Heb ik iets gemist?:)

Deel Deze Pagina