@Berenbotje, welkom en vooral gefeliciteerd! Extra spannend nu dus voor jullie. @Trutje, he wat goed zeg! @Huismus, ja dat denk ik dus ook. Mocht er iets zijn dan wil je het je ouders etc toch ook vertellen en vind het zo raar als ze dan niets wisten. Mijn schoonzus weet het dus ook al door mijn mans enthousiasme....hij was daar van de week en toen vertelde hij tegen haar dat ik een test had met 2 streepjes hahahaha
Ben ik even anderhalve dag niet geweest.. Wat een boel gebeurd.. Alle zwangeren GEFELICIFLAPSTAART! Geniet ervan.. Alle onzekere zwangeren zet m op en hopelijk gauw met goed nieuws.. Wij hebben het nog niet verteld tegen iemand, maar na de echo op 19 feb. (als alles goed is) geven we iedereen die we het persoonlijk gaan vertellen een foto van ons zoontje met daarop: Hoera! Ikke word grote broer.. Zijn jullie al bezig met namen verzinnen? Bij ons zoontje waren we er zo uit, maar nu.. pff moeilijk hoor! Liefs Faith
Ik heb al wel een namenlijstje gemaakt op mijn Iphone. Mooie namen sla ik op in een bepaalde applicatie en dan zie ik gelijk hoe populair die naam is (jaja, nerd....)
hey dames, moest weer even bij lezen. ik blijf gewoon bij jullie mee kletsen want een 1e komt mestal later als de uitgerekende datum, en daarbij ik heb het zelf ook uitgerekend. ik heb 23 dec 1e dag laatste menstruatie. ik heb meestal een cyclusduur van 31 dagen dan kom ik uit op 2 okt. maar de echo zal het uitwijzen. XXX Gusam
@trutje: haha nerd.. techniek staat voor alles! wij hebben het nog ouderwets op een papiertje staan.. @Gusam: Mijn laatste menstruatie was op 22 december, maar ben gelijk na het stoppen van de pil zwanger geworden en weet mijn cyclus dus niet.. maar ga van een gemiddelde van 30 dagen uit ongeveer.. ook de echo zal t uitwijzen..
Owww meiden wat jullie snel! Ik ben ook anderhalve dag niet geweest en mis al weer een boel. Alle nieuwelingen gefeliciteerd! Hier ook beetje krampjes, verder nog nergens last van behavel naar dromen. Ow ja en gister met en na het sporten, zere boobies.
Wij waren al een tijdje namen aan het opschrijven die we leuk vinden. Alleen wij hebben een probleem: we vinden alleen meisjesnamen leuk. Jongensnamen zijn er weinig die we leuk vinden Maar gelukkig hebben we nog even de tijd om dat te bedenken.
@ berenbotje, gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen. Hopelijk blijft je frummel nu nog 8 maanden zitten! Een namenlijstje in de i-phone inclusief een melding als het een naam is die vaak voorkomt Ik zoek nog wel namen en namen top tien's op via internet maar zo vernieuwend ben ik nog niet Sinds we gericht begonnen waren met het klussen voor een beeb houd ik voor mezelf wel een lijstje met namen bij. Die mag nu eindelijk tevoorschijn gehaald worden en gedeeld met manlief Toch heb ik het idee dat het nog wel even gaat duren voor we er uit zijn. Eerst nog maar een 'werknaam' verzinnen
hai hai ik kan me ook aansluiten hoor ben volgens mijn berekeningen 7 okt uitgerekend. en is ons tweede kindje we hebben al een meid.
was even aan het truglezen. en zijn er toch al aardig wat die eht verteld hebben he wij doen dit dus nog niet. wilde het wel aan mijn ouders zeggen omdat mijn man volgende week naar uruzgan gaat en ik dus de eerste weken alles alleen doe. maar dan moest het ook aan zijn ouders en zijn ma kan dr mond niet houden dus ja dan maar niet. hij komt trug als ik 12 wk ben dus doen we het dan. wij hadden in gedachten om onze meid dan een shritje aan te doen met een tekst. zoiets van mama heeft 2 hoofden 20 vingers 20 tenen rara hoe kan dat? hebben nu dus nog genoeg tijd om te bedenken hihi. en wat leuk zeg zon website. wat meot je daar dan voor weten?
Hallo allemaal, wij hebben het mijn ouders al verteld, mijn vader was helemaal blij dat z'n oudste dochter ook eindelijk zwanger was! Hij kreeg tranen in zijn ogen en begon me allemaal kussen te geven haha. En dat kietelde, dus ik lag helemaal in een deuk! Zo komt mijn broertje en die ga ik het ook vertellen, ben benieuwd hoe hij reageert op het feit dat ik uitgerekend ben op zijn verjaardag! Mijn andere broer vertellen we het zondag, pipmannetje wil daar graag bij zijn. Omdat hun het samen goed kunnen vinden! Wel leuk hoor om te vertellen, alleen hebben we besloten het verder nog aan niemand te vertellen totdat we de 12 weken voorbij zijn! Morgen ga ik de huisarts en de vk bellen! Heb vandaag wel wat last van mijn buik! Dan begin ik wel gelijk zenuwachtig te worden! En ben ook vreselijk moe, maar voor de rest gaat het goed! Alle andere nieuwe oktobermama's van harte gefeliciteerd! Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? Gister was ik alleen thuis en bedacht me ineens dat ik voorlopig niet meer alleen ben hahaha. Tot later! !
Hier nog een oktober 2009 mama! Ik ben uitgeteld voor 5 oktober. Gefeliciteerd voor de andere zwangeren! Groetjes, Sanne
pipeloentje, jah appart is dat dan he dat je voorlopig niet meer alleen bent ook al zit je in je uppie op de bank. geweldig idee is dat he. ben wel benieuwd hoe iedereen zig voelt dus kwaaltjes ed. zelf heb ik nergnes echt last van lust alleen geen appelsap meer terwijl ik hier normaal gek op ben. en ruik alles beter maar verder niks hoor.
Mensen indien jullie ook in de lijstjes willen op onze oktobermama-website, pm me dan je gegevens. Maar please wel zo dat ik het er rechtstreeks in kan knippen en plakken! Dat scheelt mij tijd en fouten. Bvd! En welkom nieuwe dames!