@Jip, goh sterkte met je zus. @blij ei, als je nou naar Heijderbosch gaat! Daar werkt mijn man als manager guest service haha. Dan kan hij je mooi ontvangen. Rommelt weer bij sommigen lees ik. Hier lekker 1.5 uur gelegen want ik kreeg me toch een buikpijn. Nu is het weer weg.
machsdoch, ik verwarde je naam met Gusam, tegen jou wilde ik wat anders zeggen maar weet effies niet meer wat. Zeg maar 2 dingen tegelijk ik lees effies terug wat ik ook al weer wilde zeggen, moment!
@Luna, dat klinkt ook leuk....ennuh dan moeten jij en luna-jr natuurlijk ook langskomen, oja en dan babyd ook daar, nou we doen gewoon een oktobermamameeting daar! @Jip, dat is schrikken, hoop dat t meevalt @Moor, gelukkig....en ik ga ook daar eens kijken, maar die 50% korting is best boel veel
oja, dat was het... ik wilde weten waarom je aan het infuus moest voor de bevalling! Heb je vast al wel verteld maar ben ik vergeten! (of niet gelezen...)
Blij ei, bij Landal krijg je alleen 20% jonge gezinnen korting. Alleen zijn de huisjes vaak al de helft goedkoper dan bij CP
@Blij ei, ja gezellig doen we! Heijderbos is een 5 sterrepark en heeft ook een super mooi zwembad en jungle dome. Ook ligt het in een mooie omgeving.
@Moor: Hihi oke! Ik moet aan het infuus omdat ik een tijdje geleden in het ziekenhuis lag vanwege een niersteen. Per toeval eigenlijk hebben ze toen ook een bacterie in mijn urine ontdekt. (GBS) Die bacterie heb ik nu niet meer in mijn urine, maar hij kan er wel weer komen! Als ik dit tijdens de bevalling heb kan ik het kindje ermee besmetten. Dus krijg ik 4 uur vóór de geboorte van het kind een infuus met anti-biotica. En 2 uur voor de geboorte nog eens. Als het goed is raakt het kindje dan in elk geval niet besmet
ik ga effies eten maken voor mannie, althans voorbereidingen treffen. Die is versleten na een dag als vandaag. Om 7 uur begonnen met werken en kan nu net pas weg... Naweeen van een aanslag
@Bij ei gefeliciteerd met je 37 weken. Meiden, ik heb net perongeluk ketchup van 2 maanden over de datum door de chili gegooid. Zou dat nou erg veel kwaad kunnen? Anders kan ik mijn hele pan weggooien??
luna, volgens mij kan het niet heel veel kwaad. Hoe ruikt de fles? Is uiterste houdbaarheid voor verkoop, kan je nog wel langer gebruiken.
@vrije dagen papa's..... Wat gaan jullie mannetjes (sorry Gusam) doen met vrij nemen als de mini er is?
@Luna: Ik heb wel eens ketchup gegeten van bijna 6mn over datum en ik heb er niks aan overgehouden hoor Ook de ander saus potjes bleven bij ons veel te lang in de kast staan en soms waren ze wel meer als een jaar oud en werden ze gewoon nog gegeten! bij ons thuis is er nog nooit iemand ziek geworden
Josien: ik hoop ook echt dat t doorzet. Spreek de kleine maar streng toe. Hoop dat de dreigbrief van t ziekenhuis helpt vluchttas: bijna klaar...nog een paar dingen die in de was zitten. Ik doe ook de kleren er al in...haal toch alles er weer 40 keer uit hihih Luna: zou me niet teveel zorgen maken hoor. Kan volgens mij niet zoveel kwaad. Zolang ie niet groen is hehe Eten: ik eet weer alleen vandaag. Aardappels met speklap en iets van groente (weet nog ff niet wat) Jip: sterkte met je zus. Heftig hoor. En nu op de bank jij! Moor: lekker je mannetje verwennen vanavond! Ben je zelf alw at vrolijker? Blij ei: gefelciteerd met je 37 weken Odess: dat ochtenddansje is wel zwaar gevallen dus, dat je daar al de hele dag van moet bij komen Geniet straks van de cake Ik had net mijn zusje met mijn nichtje op bezoek. Lekker ding (mijn nichtje dan he..) kijkt ze je aan en dan doet ze iets raars en dan gaat ze echt zitten wachten tot je gaat lachen hihiih. Geweldig!! Mis der wel hoor...hoef op vrijdags niet meer op te passen tot na mijn verlof...dus zie haar bijna nooit meer. Ik ga vanavond maar eens cupcakes maken denk ik. Vriendje is toch weer laat dus dan heb ik in ieder geval iets te doen!
vrije dagen: vriendje zegt dat ie 3 weken vrij kan nemen (hij heeft dit jaar nog helemaal geen vakantie gehad), maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij dit uithoudt hehe. MIsschien als de kraamhulp er is dat hij halve dagne gaat werken en wanneer ze weg is dat hij dan nog een week thuis is. MOeten we tegen die tijd ff kijken.
Hier is het mannetje vanaf morgenmiddag definitief thuis en zal dus ook thuisblijven als mamma weer gaat werken in januari. Een echte huispappa dus ! Ik hoef me dus geen zorgen te maken... Moet eerlijk zeggen dat ik me daarmee een verwend nest voel ...
blij ei: gefeliciteerd met je 37 weken! ik moest inderdaad elke dag ff gaan liggen, heb ik ook gedaan vanmiddag, al was t maar een half uurtje... Josien fijn dat je goedgekeurd bent, en fijn om een datum te hebben! al duurt t voor jou wel lang waarschijnlijk... vluchttas, staat hier ook al klaar, ligt een lijstje bij met wat er op t laatste moment nog in moet. (toilettas, fototoestel, kleren Teun) en dat terwijl ik thuis wil bevallen, maar 50% van de zwangeren moet alsnog naar t ziekenhuis... sannie, niet leuk om alleen te eten... ik eet ook alleen, maar dat komt omdat teun al om half 5 at en aan t vissen is! heeft je vriend het er al over gehad op zijn werk? vrije dagen papa`s: teun heeft nog maar n week aan vrije dagen, omdat hij verplicht 4 weken bouwvak op moest nemen deze zomer... we gaan kijken hoe de bevalling gaat, als ik me heel goed voel blijft hij lekker thuis om ook van de kraamhulp te leren. als de bevalling erg zwaar is en ik mijn bed voorlopig niet uit kan/mag, neemt hij die week op als de kraamhulp weg is. hoop t eerste natuurlijk! ben erg benieuwd hoe t met bowen is! bowen, laat ff wat horen als je dit leest! (en anders rij ik morgen ff langs je huis om te kijken of de tuin al versierd is! hihi)