Hee meiden! Daar was ik weer even. Heb nog geen tijd gehad om terug te lezen. Hoop dat alles goed gaat met jullie Hier lekker druk maar zo leuk. Nog geen oktoberbaby zich gemeld? Ik kom vanavond nog even hier, ga ik zo even wat terug lezen @ Roos of Maia, Eva was 50cm met haar geboorte dit had ik nog niet doorgegeven
hahaha was t lekker luna? hopelijk valt t goed, kun je t binnenhouden en raak je niet aan de race! haha
@Sloppy, wow 1 jaar over de datum. dan moet ik niet zeuren met mijn 2 maanden. mannetje: heeft hier 2 weken vrij. Rose, gezellig! ben benieuwd vanavond. Nou ik ga even in bad. Voel me helemaal niet lekker. Misselijk en duf.
volgens mij ben ik vanmiddag te snel geweest over mijn afwezige kwaaltjes... ik had t ook moeten afkloppen! al een paar uur ontzettend maagzuur, boeren, en steeds harde buiken... straks op de bank, en niks meer doen! moet nog eten, maar geen zin...
heeeey sloppy mooie foto!! mannen en vrij; de 1e week komt mn collegaatje, de 2e week mn mama en daarna mn mannetje 1 of 2 weken...dit hebben we bewust gedaan omdat ik dan weer lekker opgeknapt ben en we leuke dingen kunnen gaan doen
@ babydream, ik zou niet een collega of (schoon)moeder de hele week in huis willen hebben. lekker genieten met zn drietjes, ook `s avonds vooral. maar wel mooi geregeld zo!
@ellen; ja logisch dat hier een collega komt ik werk zelf ook in de kraam.....en met mn moeder ben ik heel close die verheugd zich heel erg op haar komst en ik vind heel fijn dat ze komt....
@sloppy, mooie foto hoor!!! @vrije dagen papa, mijn partner is zelfstandig, dus moet kijken hoe het loopt, lang vrij nemen kost veel geld en ligt eraan of hij op een opdracht zit of niet.... Hij neemt wel wat vrij en bekijkt dan hoe aanbod qua werk is en hoe het met mij en baby gaat.
goedenavond vandaag naar mijn oma geweest, dat vond ze super en volgens mijn moeder leefde ze helemaal op dat ik mee was dus dat is fijn. Kreupel en kreupel konden even tegen elkaar aanzeuren en we hebben afgesproken dat we binnenkort samen onze verjaardag gaan vieren met z'n tweetjes in een restaurant als we allebei weer normaal kunnen lopen (zij is 9 okt. jarig en ik 3 okt. dus op 6 oktober zijn we samen 112) .... en mij heeft het ook wel goed gedaan om iemand te zien die depressiever is dan is *schaam* en ik ben net thuis en ik vermoed dat misschien mijn vliezen zijn gebroken dus ik hou het even in de gaten. Zou wel fijn zijn, maar ik verwacht nog niets, misschien is het een drogbeeld ofzo... hopen dat ik niet ingeleid hoef te worden... @vluchttas: die hadden we al weken klaar staan ook voordat we wisten afgelopen maandag dat ik maandag as ingeleid ga worden (als ik nu niet beval). @Josien: fijn dat alles goed was! Het duurt voor jou in elk geval ook niet lang meer! @jip: ik hoop voor je zus dat het snel beter gaat! @Blij ei: gefeliciteerd met je 37 weken! @baan: nee ben ook niet super op zoek, maar ik wil toch wel werken, een deel van mijn huidige probleem is ook het thuiszitten, dus dat moet ik toch proberen te vermijden. Maar ik zie het wel. @vrije dagen papas: hij heeft vanaf maandag 2 weken vrijgenomen. Mocht ik vanavond/vannacht/morgen bevallen is hij natuurlijk morgen al vrij @sloppy: mooie foto! @eten: wij eten sla (kant en klaar pakket bij de AH vandaan)
Sloppy mooie foto! Mannen - hier blijft manlief de eerste week thuis en daarna gaat hij 1 dag in de week voor de kleine zorgen Nu gaan we aan de koffie/ cake met slagroom