Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, spannend hoor. hoezo denk je dat ze gebroken zijn? wat is er gebeurd?

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, spannend! zou geweldig zijn als t spontaan begint nu, dat wilde je zo graag toch?

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe Maia spannend!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

oooh lekker odess!!Wel verse slagroom he...hmmmm

hahah Ellen geef niet hoor denk zal het uitleggen hihihi

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dames die veel last hebben van misselijk zijn/ maagzuur, blijven jullie wel trek hebben in lekkere dingen? zoals snoep, taart, chips enzo? heb t namelijk wel nu... ik weet dat ik er vanaf moet blijven, maar heb er gewoon zin in!

6. 0babydream0

Eigenschappen van vruchtwater:
    het ruikt zoetig
    het is iets dikker dan water en dunner dan afscheiding
    er zitten vaak witte vlokjes in (huidsmeer van de baby)

7. 0babydream0

ellen mijn eetlust verschilt per dag lekkere dingen gaan wel beter dan gezonde dingen hihi

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh heel erg!! Als ik maar een van die dingen eet dan gooi ik alles er uit maar toch wil ik het eten;)

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ok, heel herkenbaar dus... ik ga mijn rijst maar es opwarmen. beetje gezond doen!

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oe maia spannend meis! Verder nog geen "klachten"?

@vrije dagen opnemen van de papa's. Moorman neemt 4 weken vrij als de kleine er is. Dan heeft ie voor dit jaar nog 2 weken vrij over ;) lang leve veel overwerken :D

11. MvN

MvN Niet meer actief

maia: gelukkig heb je je vermaakt vandaag! Volgens mij kon je ook kijken of het vruchtwater is door zeg maar druk te zetten daaronder ;) alsoffie moet poepe :p ( niet doen als je aan de scheit bent!! )

thuisblijven: Mijn vriend is 3 weken vrij na de geboorte van de kleine! Echt heerlijk, hij heeft gewoon geen zomervakantie genomen en heeft nu nog 4 weken staan. Hij neemt 3 weken op na de geboorte en 1 week tussen kerst en oud en nieuw :D

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat hebben jullie mannen lekker veel vrij zeg! teun is met kerst en oud en nieuw ook altijd twee weken vrij,(verplicht) die dagen hebben we dus voor t gemak maar vast van zijn vrije dagen afgehaald, waardoor er nog maar n week over is...

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahah roos, moet wel lachen om jouw opmerkingen!

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb wat opgevangen en het heeft alle eigenschappen die baby opnoemt alleen is het roze van kleur. Heb net de vk gebeld en die belt me straks even terug. Verder heb ik wel krampen maar die heb ik al 4 weken dus daar ga ik nog even niet vanuit.

manlief staat nu in elk geval te stuiteren dus die is net naar de AH geweest en heeft wat snaaiwerk voor zichzelf gekocht en is nu druk bezig de hamsterkooi te boenen dus ik vind het allemaal prima. Wacht het rustig af maar ik hoop wel dat het vruchtwater is en dat het dus allemaal "spontaan" gebeurt!!!

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Maia: wat fijn dat t leuk was vandaag! Ik hoop dat t vruchtwater is bij je. Dat t toch spontaan begint allemaal!!!

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe t met Bowen is!!

Jeeee, vriendje is morgen vrij!! Hij heeft t idd met zijn werk erover gehad en ze hadden niet eens door dat ie zoveel werkte. N moet er nog 1 ding af voor morgenochtend dus dat wordt wel nachtwerk, maar hij heeft geld gehad voor een taxi zodat ie makkelijk naar huis kan vanancht! En morgen dan vrij, kan ie toch mee naar t ziekenhuis voor de rondleiding!!
    Ben zooooo blij!!!

Ik ga ff kijken op Zylom en dan eens de keuken in denk ik!

16. MvN

MvN Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het doorzet maia!!! Wel grappig zown vent die spontaan in de stress schiet! Ik ben echt benieuwd hoe colin reageert als zoiets gebeurt!!

Wil je thuis bevallen of int ziekenhuis?

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, spannend! Voelde je je vliezen echt breken? Miss stomme vraag maar ben benieuwd hoe het dan gaat.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, vruchtwater mag ook roze zijn hoor! wauw, volgens mij gaat beginnen hoor!

sannie, super dat vriendje vrij is morgen, lekker lang weekend samen dus!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Roos: het is ook erg schattig :D en m'n hamsterkooi is schoner dan het ooit geweest is denk ik ;)
    en als het kan wil ik gewoon thuis bevallen, t was toch wel een teleurstelling dat ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen!

@curly: nee heb niets gevoeld. Het was vanmiddag bij m'n oma bij "afvegen na het toilet" dat ik wat rozigs zag maar het was heel weinig en toen ik thuis was voelde ik wat lopen en toen was het afvegen weer rozig en toen heb ik maar een half uur gewacht en er een glaasje onder gehouden en dat was rozig met wat vlokjes.

20. MvN

MvN Niet meer actief

maia das duidelijk vruchtwater!! :D jaaa echt leuk hoor zown vent :D want het gaat voor hem nu ook wel een slapeloze nacht worden! Hoelaat is de vk bij je?

Deel Deze Pagina